Ez az érvelés azért már meggyőzőbb
A ZXR-t már ZZR-re cseréltem,tehát nem fogok se dugókat,se szelepeket rendelni "H" szériához Ha volna képed a 2 évjárat közti különbségekről(hengerfej,dugó,szelep) csak az érdekesség kedvéért,érdekelne.
A kiindulási állapotot figyelembe véve és összefoglalva: a képen látható hengerfej '90-es H2-es ZXR750-hez használható fel.Ezáltal kissé leszűkült a vevői kör,tehát gyors eladásra ne számítson.
ha nekem nem hiszel rendelj ketto dugot
13001-1294 13001-1329 www.cmsnl.comwww.kawasaki.com stb
de gondolom mutatnek fenykepet se hinned el.
90 hengerfejnel a szelep beleut a 89 dugoba.
de hajtokarok is massak,stb.
konnyebb,rovidebb hajtokar a dugon nagyobb a szelepzseb meg mashol a vsapszegfurat. sokan beszoptak, utana lehetett cserelni a gorbe szelepeket.
Mint írtam:hiszek neked DE!
Ha már sikerült ennyire belebonyolódnunk,kérlek,támaszd alá a saját igazad valamilyen megdönthetetlen bizonyítékkal.Legyen az szervizkönyv,robbantott ábra vagy bármi hitelt érdemlő bizonyíték.Miért kérlek erre?Végignéztem a Haynes féle könyvet-ZXR750('89-'96)-és nem találtam benne semmi arra utaló ábrát vagy leírást,hogy a H1-nek illetve a H2-nek más lenne a hengerfeje,szelepei,dugattyúi.Végignéztem a robbantott ábráimat,de abban sem találtam jelzést arra utalóan,hogy ezek bármiben is különböznének.Végignéztem a legtöbb ZXR témájú dolgaim,de azokban sem találtam semmit,ami ezen dolgok változtatására utalna a két évjárat között.
Nem vagyok mérnök vagy motorszerelő,de ha már megpróbálsz kioktatni,akkor ne azzal tedd,hogy "merténaztmondtaméskész",hanem támaszd alá valamivel.
Szerintem a GPX750R/ZXR750"H" amire te gondolsz,mert abban a formában teljesen igazak az állításaid!
Ugyan a H1 és H2 között vannak különbségek,de nem tudok róla,hogy a hengerfej illetve a szelepek között is lenne eltérés ,ennek ellenére én hiszek neked.Szerintem az viszont teljesen mindegy,hogy H1 vagy H2-re lesz felrakva.
Az árat azért nehéz meghatározni,mert kevés már a H szériás gép,tehát máról-holnapra eladni viszonylag nehéz,viszont akinek kell,annak nagyon kell és nehéz beszerezni jó hengerfejet.Én pár éve tizenvalahányezerért adtam el üres hengerfejet+4 szelepet,és örültem annak,hogy elég sok idő után végre valaki elvitte
Ez pont 90es, nézd meg az égéstér alakját!A 89 és 90 tök más!
Na jah eladható, megkell hirdetni amiért volt, ha valakinek komolyan kell valami majd keres és alkudozik, ha sokalja :D
Lehet te ő is alkalmi áron vette, akkor meg még alku nélkül is elkel.
'89-'90 "H" szériás hengerfej.Eladható,de hirdetni azért kell egy ideig.
Egy apró megjegyzés:már megbocsáss,de azért tájékozódhattál volna,mielőtt bármit rendelsz-vásárolsz a motorodhoz.A neten megtalálható a te motorodhoz való szerelési könyv(ha jól sejtem a tied "J" széria),és abban azonnal látszik,hogy neked oldalt van a vezérműlánc és nem középen.Ha itt kérdezel,akkor is biztosan segítettek volna a fórumtársak
Ha esetleg nincs szerviz könyved,tudok segíteni.
Te latod eloben milyen, innen a feszekhez kepest kicsinek latszik a szeleptanyer atmero, de a kep csalhat.
Eltudod adni! Rugok is dragak, es ha nincs elgyengulve, veztengo is drga es emlkem szerint azonos a gpx tengelyel, ott meg kopik a butyok a himbak miatt.
Valaki megfozte a hengerfejet akkor kompleten ez jo neki, stb.
Tuti eladhato, bontott hengerfejek 80-90% mind olyan amin kell picit dolgozni, hogy jo legyen, ha jol lattam a kepeket a 4db szivo oldali gumid is megvan,z is draga kulon. Akar epitett motorokhoz is eladhato,stb.
Ne izgulj, majd elkel, hirdesd meg annyiert amennyibe van.
Vatera,apronet,sportmotor,ebay,stb
no meglestem itthon monitoron.
90es a hengerfej, de..... .....érdekes a kép, vagy 89es szelepek vagy szarákopott 90es szelepek belekókánymunkálva.
Legalábbis kép alapján ez látszik.(sokszor egy kép tud csalni....)
Csak érdekel a téma,ha már baszakodik valami,de gyertyapipát kell szerezzek,ez az első...mert kettő elég"gyenge" gyertya van "vazelin... csak a gyertyakulcs nem fér be a helyére..
jelado csavarja kilazul picit akkor eltudja kopta5ni a rotort a jelado es akkor tok mas lesz a gyujtas a moci terhelten meg horogni vagy jopogni esetleg puffogni fog
epp etterrmben kajalynk, varhuk a rendelest, telon nem mondom meg 89 vahy 90. szelepek merete mas! a 89 nagyon ritka. ha hibatlan es valakinek nagyon kell sokat erhet, de lehet mar mukodo ilyen gep sincs igy meg keveset er.
ne en irjak mar aratra.... kinek mit er....
várjuk be egymást, mert egyszerre kell venni a jegyeket, hogy ua a futamban mehessünk
A ZXR-t már ZZR-re cseréltem,tehát nem fogok se dugókat,se szelepeket rendelni "H" szériához Ha volna képed a 2 évjárat közti különbségekről(hengerfej,dugó,szelep) csak az érdekesség kedvéért,érdekelne.
A kiindulási állapotot figyelembe véve és összefoglalva: a képen látható hengerfej '90-es H2-es ZXR750-hez használható fel.Ezáltal kissé leszűkült a vevői kör,tehát gyors eladásra ne számítson.
13001-1294 13001-1329
www.cmsnl.com www.kawasaki.com stb
de gondolom mutatnek fenykepet se hinned el.
90 hengerfejnel a szelep beleut a 89 dugoba.
de hajtokarok is massak,stb.
konnyebb,rovidebb hajtokar a dugon nagyobb a szelepzseb meg mashol a vsapszegfurat. sokan beszoptak, utana lehetett cserelni a gorbe szelepeket.
Ha már sikerült ennyire belebonyolódnunk,kérlek,támaszd alá a saját igazad valamilyen megdönthetetlen bizonyítékkal.Legyen az szervizkönyv,robbantott ábra vagy bármi hitelt érdemlő bizonyíték.Miért kérlek erre?Végignéztem a Haynes féle könyvet-ZXR750('89-'96)-és nem találtam benne semmi arra utaló ábrát vagy leírást,hogy a H1-nek illetve a H2-nek más lenne a hengerfeje,szelepei,dugattyúi.Végignéztem a robbantott ábráimat,de abban sem találtam jelzést arra utalóan,hogy ezek bármiben is különböznének.Végignéztem a legtöbb ZXR témájú dolgaim,de azokban sem találtam semmit,ami ezen dolgok változtatására utalna a két évjárat között.
Nem vagyok mérnök vagy motorszerelő,de ha már megpróbálsz kioktatni,akkor ne azzal tedd,hogy "merténaztmondtaméskész",hanem támaszd alá valamivel.
Szerintem a GPX750R/ZXR750"H" amire te gondolsz,mert abban a formában teljesen igazak az állításaid!
Ezt közölted a H1 dugójaival is?
Az árat azért nehéz meghatározni,mert kevés már a H szériás gép,tehát máról-holnapra eladni viszonylag nehéz,viszont akinek kell,annak nagyon kell és nehéz beszerezni jó hengerfejet.Én pár éve tizenvalahányezerért adtam el üres hengerfejet+4 szelepet,és örültem annak,hogy elég sok idő után végre valaki elvitte
Na jah eladható, megkell hirdetni amiért volt, ha valakinek komolyan kell valami majd keres és alkudozik, ha sokalja :D
Lehet te ő is alkalmi áron vette, akkor meg még alku nélkül is elkel.
Egy apró megjegyzés:már megbocsáss,de azért tájékozódhattál volna,mielőtt bármit rendelsz-vásárolsz a motorodhoz.A neten megtalálható a te motorodhoz való szerelési könyv(ha jól sejtem a tied "J" széria),és abban azonnal látszik,hogy neked oldalt van a vezérműlánc és nem középen.Ha itt kérdezel,akkor is biztosan segítettek volna a fórumtársak
Ha esetleg nincs szerviz könyved,tudok segíteni.
Eltudod adni! Rugok is dragak, es ha nincs elgyengulve, veztengo is drga es emlkem szerint azonos a gpx tengelyel, ott meg kopik a butyok a himbak miatt.
Valaki megfozte a hengerfejet akkor kompleten ez jo neki, stb.
Tuti eladhato, bontott hengerfejek 80-90% mind olyan amin kell picit dolgozni, hogy jo legyen, ha jol lattam a kepeket a 4db szivo oldali gumid is megvan,z is draga kulon. Akar epitett motorokhoz is eladhato,stb.
Ne izgulj, majd elkel, hirdesd meg annyiert amennyibe van.
Vatera,apronet,sportmotor,ebay,stb
90es a hengerfej, de..... .....érdekes a kép, vagy 89es szelepek vagy szarákopott 90es szelepek belekókánymunkálva.
Legalábbis kép alapján ez látszik.(sokszor egy kép tud csalni....)
ne en irjak mar aratra.... kinek mit er....