amikor mi vettük a csizmákat, kérdezték miben segíthetnek, aztán rájöttek, hogy csak a megfelelő méretet kell kihozniuk a raktárból, mert tudjuk mit akarunk
ja, meg kellett még a régi csimmára egy magnézium koptató, azt is gyors bezsebeltem
A Parilla meg olyan jó bolt, tuti befogok máskor is nézni oda!
Baszki komolyan azt hittem külföldön vagyok vagy mi a fene annyira maximálisan kedves, hozzá értő, segítőkész, udvarias a kiszolgálás!
Választék is nagyon nagy és az árak is szerintem nagyon jók!
Simán mernék onnan vásárolni postázva is, ha nem lenne az a véleményem, hogy ruhákat csak felpróbálva....
Meg 2X 65km -t még hóesésben is levezetek motorral.
A sisak nekem se zöld, de karcmentes dobozában, papírjaival, 5000km t futott olyan állapotú sityakot amiről ha nem mondják az 5000km t eladhatnák neked 0km vadi újnak és még vasútállomásra kihozta a csóka(pedig mondtam neki engedjen az árból két bkv jegyet :D ).
Az árát nem mondom de a felénél is JÓVAL kevesebb volt az új árnak!
Pedig egy zöld Arai jobb lenne, de ennyiért nem tudtam ellenállni neki :) kb. 12ekm -t mentem már benne. Fasza nagyon, a régi Arai meg utas bukó.
Parilla
nekem is eme csimmát hozta a jézuska akarom mondani vettem magamnak
és élőben tényleg szebb a színe, bár én azért kikértem 3 dobozzal, mert dobozonként más volt a színárnyalat és sikerült szinte egy az egyben zöld Berikhez illőt találnom
még jó, hogy a sisak kék, az elfogóvadász meg szürke
Én levetett cuccot ahogy te fogalmazol csak kopó alkatrészt szereltem még be.
-törött idomból kilegozva
-fékbetét
-gumi
-gyertya
Tudomásom szerint ezek után sóvárgok és ezeket rakok el a padlásra, ha más gépéből kiszerelem...
Tegnapi motorozáskor húzta is a fejem haver, hogy mennyiért vett 2db vadi új bt003r -t...
Csizmát meg mint láthatod vettem megint, és azért is nem boritottam odáig a motort kanyarokban, mert egy több, mint 20ezer ft utcai lábbelit nem akartam szétbaszni, ha véletlen leér!
Az alföldön hatodik nyélre annyit, hogy mentem együtt több nagy géppel zx12r, r1, 929, 1100xx, stb. amik erre vannak a haveri körben és bírta a tempót a hetes.Tény ők is megjegyezték, hogy megállás nélkül jól szarrá forgatom. De ez annak is a bizonyitéka, hogy ez egy kúrvajól megtervezett motor....
Még a J ből is szerintem eszméletlen sok fut, ugye a H nak kevés a köze a P hez de mondhatnám a H ból is sok fut még.
Én is kívánok minden jót jövőre is.... ÁÁÁ Honnan tudnék szerezni gyertyapipákat,néztem az NGK-kat,de annak nincs olyan hosszú,amilyen nekem kellene....
Hát pajtás,ilyen kultúrált,összeszedett kommentet nem néztem ki belőled karácsony hajnalán :O ))) De pont megfogalmaztad a lényeget, amivel tökéletesen egyetértek! Ajánlom madmax kolega figyelmébe, hogy vegye észre végre mi a dörgés!
És végül, kellemes karácsonyi ünnepeket mindenkinek!
Próbáltam rávezetni hogy a motorosok legnagyobb többségét nem igazán érdekli mi lesz a következménye egy sportdobnak vagy egy sport légszűrőnek! Úgy ahogy engem sem!
Majd ha valami baja lesz meg lesz javíttatva vagy javítva!
Hát pajtás,ilyen kultúrált,összeszedett kommentet nem néztem ki belőled karácsony hajnalán :O ))) De pont megfogalmaztad a lényeget, amivel tökéletesen egyetértek! Ajánlom madmax kolega figyelmébe, hogy vegye észre végre mi a dörgés!
És végül, kellemes karácsonyi ünnepeket mindenkinek!
kedves Max,
lassan eljutunk arra a szintre, hogy már a mikro és makro repedésekről is teljes értékű leckét olvashatunk, mondjuk ez engem érdekelt anno is és most is, de nem itt van a helye
mellesleg akkor már menjünk bele az vas-karbon állapotábrába is egy picit, mert hát mindennek az az alapja, még ha ezt sokan nem is ismerik el
de azt azért el kell fogadnod, hogy nem mi voltunk azok, akik több alkalommal is sóvárogtak a "levetett" cuccainkra és nem mi vagyunk azok, akik a szépséges Alföldön való 6. nyelezéssel "kíméljük" a motorjainkat és nem mi vagyunk azok, akik egy Lime Party-ra nem megfelelő ruházatban érkezünk, pedig első a biztonság, mint ahogyan ezt te is írtad...
a lényeg, hogy Neked is van egy Ikonod, meg nekünk is van pár db , de nem a "sok lúd disznót győz" elvről van itt szó, hanem az eddigi hozzászólásaid igenis nyomot hagytak bennünk és erre meg jössz az elmélettel, amit sajnos nem mindig látunk nálad az életben és igen mi is csak a Te 7-esedet szeretnénk megóvni és minél tovább a köreinkben tudni
BÉKE
Eszem f..om megáll mi megy itt
Mad! Tudod nagyon jól, hogy mindenkinek a saját gépe a legjobb, a legféltettebb kincs. Azzal pedig azt csinál amit akar, mert az övé. Lehet, hogy áramlástechnikailag a hőtérképes együtthatós gátrepedés mértékét mindenki lesz..ja, de attól még imád motorozni!
Nyugi! A 15-20 éves LEGENDÁT mindenki imádja!
Na megyek rendelek egy akrát erre a fosra
"Főleg annak fényében, hogy az ő motorját is nyitott dobbal használta az előző tulaja, többet egy keréken, mint kettőn. "
Hajaj nálam meg a 4esen mennyit ment hatodik tiltáson...
"és visszaállítani esély nincs a karbit gyárira. "
Minden létező adat megvan a gyári manuálban(nem haynes, hanem gyári) Vissza lehet állítani!
"Mellesleg a közel 100ezret futott motorom köszöni jól érzi magát az Arrow rendszerrel, gátrepedésnek nyoma sincs."
A vadi új 0km hengerfejeken is van repedés, kérdés mekkora és mennyi, ezek a repedések csak terjeszkednek(nagyobb és több lesz). Itt a kérdés mikor éri el azt az állapotot amikor kuka.
Ez nagyon sok dologtól függ.
-milyen az új hengerfej(gyártáskor is van szórás, meg homogén anyag is csak a mesében van)
-használat( egyértelmű, ha valaki alapjáraton napos időben gurul néha pár kört az kevésbé ártalmas, mint 40fok melegben SF mutatvány csak egy kerón végig tiltáson. De a gyári dobbal teligázon Makótól Jeruzsálemig és egy fos kályhacsővel Makótól Jeruzsálemig szintén teligázon 12.500 fordulaton nem kell ecsetelnem melyik esetben lesz tartósabb)
Lehet "baromarcúzni" engem de ettől ez még így lesz....
Slagcsövet nem rakok motorra, csak odavaló tömlőt.
Slagot a kertész használ a szerelő meg tömlőt!
Hogyha érdekel az unix autós áruházlánc árul 8-10-12-16-20báros benzincsöveket minden átmérőben!
Olyan cég terméke ami tanusitvánnyal rendelkezik, hogy üzemanyagrendszerhez van! A csövön is rajta hogy hány báros meg angol nyelven valami olyasmi, hogy üzemanyag tömlő( 16bar fuel tube vagy tudja a tököm mi van ráírva)
Igaz nagyon drága az ára métere, de az emberi életnél nem drágább! Egy menet közben kilukadt tömlőtől halálos baleset is lehet. Nagyon helyes, hogy lecserélitek.
Sőt 15évente érdemes a gyárit is lecserélni! Én tavaly cseréltem le az eredeti 1998 japánt erre az unixban vásárolt asszem made in usa ha jól rémlik termékre, a márkáját fejből nem tudom.
ja, meg kellett még a régi csimmára egy magnézium koptató, azt is gyors bezsebeltem
Ez a régim, ugyan ilyen fényezésben.
Ja és itt egy "fos akra"!
Baszki komolyan azt hittem külföldön vagyok vagy mi a fene annyira maximálisan kedves, hozzá értő, segítőkész, udvarias a kiszolgálás!
Választék is nagyon nagy és az árak is szerintem nagyon jók!
Simán mernék onnan vásárolni postázva is, ha nem lenne az a véleményem, hogy ruhákat csak felpróbálva....
Meg 2X 65km -t még hóesésben is levezetek motorral.
az enyém RX-7 Corsair
Az árát nem mondom de a felénél is JÓVAL kevesebb volt az új árnak!
Pedig egy zöld Arai jobb lenne, de ennyiért nem tudtam ellenállni neki :) kb. 12ekm -t mentem már benne. Fasza nagyon, a régi Arai meg utas bukó.
nekem is eme csimmát hozta a jézuska akarom mondani vettem magamnak
és élőben tényleg szebb a színe, bár én azért kikértem 3 dobozzal, mert dobozonként más volt a színárnyalat és sikerült szinte egy az egyben zöld Berikhez illőt találnom
még jó, hogy a sisak kék, az elfogóvadász meg szürke
a 28.-ai 17 órás gokartot meg ne feledje senki különben
-törött idomból kilegozva
-fékbetét
-gumi
-gyertya
Tudomásom szerint ezek után sóvárgok és ezeket rakok el a padlásra, ha más gépéből kiszerelem...
Tegnapi motorozáskor húzta is a fejem haver, hogy mennyiért vett 2db vadi új bt003r -t...
Csizmát meg mint láthatod vettem megint, és azért is nem boritottam odáig a motort kanyarokban, mert egy több, mint 20ezer ft utcai lábbelit nem akartam szétbaszni, ha véletlen leér!
Ezt vettem pár hete ezttttt
Az alföldön hatodik nyélre annyit, hogy mentem együtt több nagy géppel zx12r, r1, 929, 1100xx, stb. amik erre vannak a haveri körben és bírta a tempót a hetes.Tény ők is megjegyezték, hogy megállás nélkül jól szarrá forgatom. De ez annak is a bizonyitéka, hogy ez egy kúrvajól megtervezett motor....
Még a J ből is szerintem eszméletlen sok fut, ugye a H nak kevés a köze a P hez de mondhatnám a H ból is sok fut még.
Lámpánál akkor meg alapjáraton csör csör csör csör....
És végül, kellemes karácsonyi ünnepeket mindenkinek!
Majd ha valami baja lesz meg lesz javíttatva vagy javítva!
És végül, kellemes karácsonyi ünnepeket mindenkinek!
lassan eljutunk arra a szintre, hogy már a mikro és makro repedésekről is teljes értékű leckét olvashatunk, mondjuk ez engem érdekelt anno is és most is, de nem itt van a helye
mellesleg akkor már menjünk bele az vas-karbon állapotábrába is egy picit, mert hát mindennek az az alapja, még ha ezt sokan nem is ismerik el
de azt azért el kell fogadnod, hogy nem mi voltunk azok, akik több alkalommal is sóvárogtak a "levetett" cuccainkra és nem mi vagyunk azok, akik a szépséges Alföldön való 6. nyelezéssel "kíméljük" a motorjainkat és nem mi vagyunk azok, akik egy Lime Party-ra nem megfelelő ruházatban érkezünk, pedig első a biztonság, mint ahogyan ezt te is írtad...
a lényeg, hogy Neked is van egy Ikonod, meg nekünk is van pár db , de nem a "sok lúd disznót győz" elvről van itt szó, hanem az eddigi hozzászólásaid igenis nyomot hagytak bennünk és erre meg jössz az elmélettel, amit sajnos nem mindig látunk nálad az életben és igen mi is csak a Te 7-esedet szeretnénk megóvni és minél tovább a köreinkben tudni
BÉKE
de csak akkor érdekel, ha benne van az E
Mad! Tudod nagyon jól, hogy mindenkinek a saját gépe a legjobb, a legféltettebb kincs. Azzal pedig azt csinál amit akar, mert az övé. Lehet, hogy áramlástechnikailag a hőtérképes együtthatós gátrepedés mértékét mindenki lesz..ja, de attól még imád motorozni!
Nyugi! A 15-20 éves LEGENDÁT mindenki imádja!
Na megyek rendelek egy akrát erre a fosra
Nagyon rendes csapat, pár dolgot vettem már itt, többek közt tankpadot is!
Hajaj nálam meg a 4esen mennyit ment hatodik tiltáson...
"és visszaállítani esély nincs a karbit gyárira. "
Minden létező adat megvan a gyári manuálban(nem haynes, hanem gyári) Vissza lehet állítani!
"Mellesleg a közel 100ezret futott motorom köszöni jól érzi magát az Arrow rendszerrel, gátrepedésnek nyoma sincs."
A vadi új 0km hengerfejeken is van repedés, kérdés mekkora és mennyi, ezek a repedések csak terjeszkednek(nagyobb és több lesz). Itt a kérdés mikor éri el azt az állapotot amikor kuka.
Ez nagyon sok dologtól függ.
-milyen az új hengerfej(gyártáskor is van szórás, meg homogén anyag is csak a mesében van)
-használat( egyértelmű, ha valaki alapjáraton napos időben gurul néha pár kört az kevésbé ártalmas, mint 40fok melegben SF mutatvány csak egy kerón végig tiltáson. De a gyári dobbal teligázon Makótól Jeruzsálemig és egy fos kályhacsővel Makótól Jeruzsálemig szintén teligázon 12.500 fordulaton nem kell ecsetelnem melyik esetben lesz tartósabb)
Lehet "baromarcúzni" engem de ettől ez még így lesz....
Slagot a kertész használ a szerelő meg tömlőt!
Hogyha érdekel az unix autós áruházlánc árul 8-10-12-16-20báros benzincsöveket minden átmérőben!
Olyan cég terméke ami tanusitvánnyal rendelkezik, hogy üzemanyagrendszerhez van! A csövön is rajta hogy hány báros meg angol nyelven valami olyasmi, hogy üzemanyag tömlő( 16bar fuel tube vagy tudja a tököm mi van ráírva)
Igaz nagyon drága az ára métere, de az emberi életnél nem drágább! Egy menet közben kilukadt tömlőtől halálos baleset is lehet. Nagyon helyes, hogy lecserélitek.
Sőt 15évente érdemes a gyárit is lecserélni! Én tavaly cseréltem le az eredeti 1998 japánt erre az unixban vásárolt asszem made in usa ha jól rémlik termékre, a márkáját fejből nem tudom.