Sőt a tévhitekkel ellentétben a H1 és gpx közt a váltó is eltér :)
Asszem egyiknél 32 és a másiknál 34 vagy 34 és 36 dugókulcs kell a kuplung anyához :P
Ha nem lenne ritka a H széria nekem jobban bejönne a P nél!
De sajnos a múlté, nem szabad vele foglalkozni, ha nem tározol be hozzá cuccot az egész padlásra!
A ram air hiánya meg lehet előny is! Mióta ram aires gépem van, 1-1,5havonta takarítom a légszűrőt és akasztott romát meg fütyülős nyalókát és vásári majmot meg mindent találtam már benne! Sőt egyszer melóba menet a 4esen hatodik teliről lecsökkent kényszerből 60-70km/h re a tempó valami repülő szörnyeteg miatt. egész airbox teli lett tollakkal, a légszürőn nem lehetett átlátni úgy állt a toll rajta.
Azon örültem, hogy nem tört a fejidom, mert hirdetésekben olvastam egy gépet amin azért fújták a fejidomot, mert madárt csapott, nekem ezek szerint mákom volt.
Szívem szerint a sor:
1. zx750n
2. zx750k
3. zx750p -ből a cup edit vagy az sbk edit
Köszi
Bár a nyelvtudásom nem az igazi,a lényeg mégis átjött
Ha jól láttam,akkor a H2/J1 közötti különbségeket boncolgatja a videó.Ezek többségével eddig is tisztában voltam,viszont a H1/H2 közötti különbségek még mindig érdekelnének,mint érdekesség.
Boldog Új Évet Kívánok Minden Kedves Motorostársamnak!
Sőt a tévhitekkel ellentétben a H1 és gpx közt a váltó is eltér :)
Asszem egyiknél 32 és a másiknál 34 vagy 34 és 36 dugókulcs kell a kuplung anyához :P
Ha nem lenne ritka a H széria nekem jobban bejönne a P nél!
De sajnos a múlté, nem szabad vele foglalkozni, ha nem tározol be hozzá cuccot az egész padlásra!
A ram air hiánya meg lehet előny is! Mióta ram aires gépem van, 1-1,5havonta takarítom a légszűrőt és akasztott romát meg fütyülős nyalókát és vásári majmot meg mindent találtam már benne! Sőt egyszer melóba menet a 4esen hatodik teliről lecsökkent kényszerből 60-70km/h re a tempó valami repülő szörnyeteg miatt. egész airbox teli lett tollakkal, a légszürőn nem lehetett átlátni úgy állt a toll rajta.
Azon örültem, hogy nem tört a fejidom, mert hirdetésekben olvastam egy gépet amin azért fújták a fejidomot, mert madárt csapott, nekem ezek szerint mákom volt.
Szívem szerint a sor:
1. zx750n
2. zx750k
3. zx750p -ből a cup edit vagy az sbk edit
Eszem szerint:
1. zx750L
2. zx750P
3. zx750h2
Én már gurultam egyet,baromi hideg volt,de megérte!
Bár a nyelvtudásom nem az igazi,a lényeg mégis átjött
Ha jól láttam,akkor a H2/J1 közötti különbségeket boncolgatja a videó.Ezek többségével eddig is tisztában voltam,viszont a H1/H2 közötti különbségek még mindig érdekelnének,mint érdekesség.
Boldog Új Évet Kívánok Minden Kedves Motorostársamnak!
Falco csizmákkal van valakinek bármilyen tapasztalata?