Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megjött
GYEREKEK nyugi!
főőleg ha 1-2 helyen lukaas!
Szerintem feri bátyánk ilyen rendszerrel veret
ferikenek is szar kalyhacso vagy gyari dobja van?
Mi itt csak egymás között fájtolunk, a szétesikszer ide még nem férkőzött be. De most hogy belegondolok, olyan unalmas mostanában a topic, invitáljuk már meg f.ferencet egy kis vitadélutánra
Bird bácsi örülne neki.
Igazad van Kawások ők is és ami a lényeg MOTOROSOK
Ne is,hisz nem is azért írtam amit írtam.
Az istenért se szeretném szétrobbantani a 7-es topicot,,nem bántjuk a kistestvért!
Szeva Himi már itt is összejöttünk
Szorgos népünk győzni fog
Meg mondom őszintén lassan már csak azt a két fórumot szoktam olvasgatni!
jól mondod! jó a műsor mi?
Uraim olvassátok a ZX9-es,meg a GSX-R 1000 fórumokat?!
Félelmetes,lehet nekünk is be kellene találni valamelyik fórumot!Na jó viccelek,de félelmetes őket olvasni!
Bár mi pontosan tudjuk,hogy a mi "kis" 7-esünk a legszebb,legjobb és végül de nem utolsó sorban a leggyorsabb a világon!
Persze engem nem kell komolyan venni,csak már szerettem volna valamit írni a fórumra!
Hát igen.
Ő ezt tapasztalati alapon írta, a kereslet függvényében. Nyilván miből fogy a legtöbb, azt említi. A Suzukiknál elég nagy a szórás, ezt azok nem látják csak, akiknek szemellenző van a fejükön. Aki motort szerel, az látja miből van az adott gép.
akkor picit konyít hozzá?
Pesti bontós, valamelyik újságban jelent meg ez a cikk.
szerintem bontós és akkor az a ricsi bontó lenne ami mindenhol hírdeti magát?
Nem ismerem, én Kakasdról meg Vecsésről vásároltam általában.
No sorba:

rr:
meddig tart egy öreg szakival újratekercseltetni egy generátort meg egy szakközepes suhanccal legyártatni egy fesszabot aki anyatejben is elektronikát szívott?

zxr750 szelepek:
semmi gond a szelepekkel, a H széria szelepei fogytak el, ha szétverődött a gyenge rugó miatt és folyamatosan erererezték 10-12e körül! Jó rugokkal meg nem végig 10 felett tartva gondmentes.

zzr1,1: amelyiket hidegen nemzargatják meg az nem lesz csapágyas a harmadik hajtókarnál!

korai 9r: amelyiken nincs kályhacső és nem járatják tiltáson állóhelyben 40fok melegbe találkozón meg nem alföldön nyélgázon járnak folyamatosan vele azzal nincs repedéses gond... Tény extrém szélső esetben nembírja a hőingást, de ez ekkor jön csak ki, persze mindenki első dolga a motorvásárlás után felrakni a kályhacsőt...

Viszont az ontopik 7R ről persze semmi rosszat nemtudott írni, hisz nincs is az elbaszott 6dugós nyergeken kívűl, meg a karbisor tengelyei, de orvosolható ezer féle módon:
-túlméretes tengely gyártás
-ház vissza pótlása és régi tengely újrateflonozás
-tömitőgyűrű berakás

Meg azért ha mindenki 500km túra után kipucolná a nyergeket a kopadéktól meg 5évente szétszedné és a belül lerakodott oxidot eltakaritaná a sose cserélt fékfolyadékkal lerakódott nyeregből a dugók mögül, lehet nem menne szét a porvédő és karmantyú 10-15éves korukra... (4dugósokon is szétmegy a kopadéktól,oxidtól csak ott ugye a kevés dugószám miatt nem annyira fog szar fékhatás és puha beesett fogáspont kialakúlni...)