Mi itt csak egymás között fájtolunk, a szétesikszer ide még nem férkőzött be. De most hogy belegondolok, olyan unalmas mostanában a topic, invitáljuk már meg f.ferencet egy kis vitadélutánra
Bird bácsi örülne neki.
Uraim olvassátok a ZX9-es,meg a GSX-R 1000 fórumokat?!
Félelmetes,lehet nekünk is be kellene találni valamelyik fórumot!Na jó viccelek,de félelmetes őket olvasni!
Bár mi pontosan tudjuk,hogy a mi "kis" 7-esünk a legszebb,legjobb és végül de nem utolsó sorban a leggyorsabb a világon!
Persze engem nem kell komolyan venni,csak már szerettem volna valamit írni a fórumra!
Ő ezt tapasztalati alapon írta, a kereslet függvényében. Nyilván miből fogy a legtöbb, azt említi. A Suzukiknál elég nagy a szórás, ezt azok nem látják csak, akiknek szemellenző van a fejükön. Aki motort szerel, az látja miből van az adott gép.
rr:
meddig tart egy öreg szakival újratekercseltetni egy generátort meg egy szakközepes suhanccal legyártatni egy fesszabot aki anyatejben is elektronikát szívott?
zxr750 szelepek:
semmi gond a szelepekkel, a H széria szelepei fogytak el, ha szétverődött a gyenge rugó miatt és folyamatosan erererezték 10-12e körül! Jó rugokkal meg nem végig 10 felett tartva gondmentes.
zzr1,1: amelyiket hidegen nemzargatják meg az nem lesz csapágyas a harmadik hajtókarnál!
korai 9r: amelyiken nincs kályhacső és nem járatják tiltáson állóhelyben 40fok melegbe találkozón meg nem alföldön nyélgázon járnak folyamatosan vele azzal nincs repedéses gond... Tény extrém szélső esetben nembírja a hőingást, de ez ekkor jön csak ki, persze mindenki első dolga a motorvásárlás után felrakni a kályhacsőt...
Viszont az ontopik 7R ről persze semmi rosszat nemtudott írni, hisz nincs is az elbaszott 6dugós nyergeken kívűl, meg a karbisor tengelyei, de orvosolható ezer féle módon:
-túlméretes tengely gyártás
-ház vissza pótlása és régi tengely újrateflonozás
-tömitőgyűrű berakás
Meg azért ha mindenki 500km túra után kipucolná a nyergeket a kopadéktól meg 5évente szétszedné és a belül lerakodott oxidot eltakaritaná a sose cserélt fékfolyadékkal lerakódott nyeregből a dugók mögül, lehet nem menne szét a porvédő és karmantyú 10-15éves korukra... (4dugósokon is szétmegy a kopadéktól,oxidtól csak ott ugye a kevés dugószám miatt nem annyira fog szar fékhatás és puha beesett fogáspont kialakúlni...)
Bird bácsi örülne neki.
Félelmetes,lehet nekünk is be kellene találni valamelyik fórumot!Na jó viccelek,de félelmetes őket olvasni!
Bár mi pontosan tudjuk,hogy a mi "kis" 7-esünk a legszebb,legjobb és végül de nem utolsó sorban a leggyorsabb a világon!
Persze engem nem kell komolyan venni,csak már szerettem volna valamit írni a fórumra!
Nem ismerem, én Kakasdról meg Vecsésről vásároltam általában.
rr:
meddig tart egy öreg szakival újratekercseltetni egy generátort meg egy szakközepes suhanccal legyártatni egy fesszabot aki anyatejben is elektronikát szívott?
zxr750 szelepek:
semmi gond a szelepekkel, a H széria szelepei fogytak el, ha szétverődött a gyenge rugó miatt és folyamatosan erererezték 10-12e körül! Jó rugokkal meg nem végig 10 felett tartva gondmentes.
zzr1,1: amelyiket hidegen nemzargatják meg az nem lesz csapágyas a harmadik hajtókarnál!
korai 9r: amelyiken nincs kályhacső és nem járatják tiltáson állóhelyben 40fok melegbe találkozón meg nem alföldön nyélgázon járnak folyamatosan vele azzal nincs repedéses gond... Tény extrém szélső esetben nembírja a hőingást, de ez ekkor jön csak ki, persze mindenki első dolga a motorvásárlás után felrakni a kályhacsőt...
Viszont az ontopik 7R ről persze semmi rosszat nemtudott írni, hisz nincs is az elbaszott 6dugós nyergeken kívűl, meg a karbisor tengelyei, de orvosolható ezer féle módon:
-túlméretes tengely gyártás
-ház vissza pótlása és régi tengely újrateflonozás
-tömitőgyűrű berakás
Meg azért ha mindenki 500km túra után kipucolná a nyergeket a kopadéktól meg 5évente szétszedné és a belül lerakodott oxidot eltakaritaná a sose cserélt fékfolyadékkal lerakódott nyeregből a dugók mögül, lehet nem menne szét a porvédő és karmantyú 10-15éves korukra... (4dugósokon is szétmegy a kopadéktól,oxidtól csak ott ugye a kevés dugószám miatt nem annyira fog szar fékhatás és puha beesett fogáspont kialakúlni...)