Hááát vannak gondok
Még 2 -3 gép azért nekem is hiányzik. De most az RR-t kell talpra állítani. Kicsit komoly meló lesz, de tavaszra a garázsnak és a gépeknek is patentnek kell lenniük.
Nekem egy Martin karbon volt a 7-esen, és meg voltam vele elégedve. Aki hülye annak adhatsz akár egy vatta új gépet is, tönkre fogja vágni se perc alatt. Viszont pék vagyok és így egyetlen egy áramlástan és géptan könyvet se olvastam. Viszont imádom a garázsomban lévő masinériákat
Hali, nem volt semmi gond a martin dobbal. Igényesen volt összerakva és nagyon jó hangja is volt. Felpolíroztam és karcmentesen adtam el, nagyon jól járt vele aki megvette. Azért kellett mennie, mert volt 2 bódis karbon dobom.
A korábbi üzenetnek épp az volt a lényege, hogy hülye ember kezébe mindegy mit adsz...
Mondhat bárki bármit! Szerintem a MARTIN dob sem volt rossz és jól is szólt és miután Guroék rendbe rakták a HETEST mindig rendesen indult akár mennyit is állt! Igaz picit hangos volt de kinek hogy tetszik. Nekem bejött és már rohadtul bánom,hogy eledtam! Egy csomó olyan tényező és balfasz ember van ami-aki sokkal többet árt egy motornak mint egy dob.
Gratula gephez, ezekszerint hazankban is van tobb szepen indulo 7r.
Vigyazz ra es hidd el a gyari kipuffal jobban jarnal.
Az elso inditas utan nemsokkal azert allt le, mert a hidegindito aknad(ami nem kiveheto hazilag) az elott az atereszto fuvoka dugult lehet( szinten nem kiveheto hazilag) erdemes lenne darabokra szedned a sort es mind a 4db t kipucolni ultrahanggal. De meglepoen faszan indult a gep ismerve a hazai heteseket.
még egy hideg indítás tél után bár ebben 1,5X annyi km, mint előzőben és ezen fos kályhacső, és gondolom ultrahangos mosóval sose volt a karbija kipucolva amit 30,000km nél illene...
...ezért ez picit szarabbúl indult de fogjuk rá pöcre ez is, ezt se köszörülték 2-3percig meg ez se járt 2-3hengerrel 5-6percig.....
(ha a karbikat inditás nélkül nem töltjük fel akkor is ugyan annyi idő alatt töltődik fel inditási próba közben, tehát így is úgy is 2-3másodperc, csak az akksit kíméljük, hogy felesleges terhelés ne érje)
A Miskolci Egyetem Doktori Tanácsa és a Kerpely Antal anyagtudományok és -technológiák Doktori Iskola megszervezte Fegyverneki György "Alumínium hengerfej öntvények repedés érzékenysége" című értekezésének védését anyagtudományok és technológiák tudományágban.
Akinek nem ÍGY indul a motorja téli állás után, az áramlástanból ne oktasson ki!
(halkan jegyzem meg 2-3hengerrel köhécseltetni egy motort több percen át az olyan káros, hogy tönkreteheti a főtengelyt és azok csapágyait is. Persze aki nem tanult szilárdságtant, dinamikát, kenéstan és esetleg csak tanítottak neki de ő az iskola mellé járt az se szóljon be)
Az ilyen kiválónak hirdetett kályhacsöves motorokat ami nem pöcre indul nem szabad ingyen se megvásárolni....
De jelenleg kicsit káosz uralkodik a garázsban