Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy felpörgött a topic
Hali!
Tud esetleg valaki '94-es ZXR750-hez ülèspùpot?
üdv
A szelepek olyanok voltak mint a borotva, de erre telefonon visszatérünk mert lassan aktuális a karbi pezsegtettés is. Majd összekombináljuk megint 1 kis továbbképzéssel
A teloval csak annyi volt a gond, hogy mikor leszorítottam a csúszó szár egyik felét a vasasztalra a másik fele 1-1,5 cm-t a levegőbe volt.Ekkor mutatott az óra 68 ezret másodszor, úgyhogy ez szerintem bocsánatos bűn.
Csapágyas meg sose volt!
Az öreggel ellentétbe mi nem adjuk, csak ha már éhezünk ezek még tartós használatra lettek tervezve nem úgy mint a modern kori műanyag autók és motorok.
Na hallod néha lövésem sincs, hogy mennyi dob és rendszer van a polcon. Meg plexi
Max,
ugye az az 500-1000 km csak képletes volt
még erre a 3000 Km-re is meggondolom, hogy érdemes e kivenni a kereket, csak hát a szükség nagy úr , de hogy 500 km-ért nem baszogatnám a csavarokat meg a felnit sem, az is tuti
elindulnék egy karikára és vigyek magammal egy tarcsi gumát
annyi alkatrész van a polcaidon, hogy az a Ducati dob fel sem tűnt
na de abból faragtam én egy "kályhacsövet" Piroskára
Én általában lesz..rom a szomszédokat és mindegyik gépemhez van minimum egy dob vagy rendszer. Vizsgára megy a gyárival és csoki
Még egyik motoromnak sem volt semmi baja ezektől.
A leendő 7RR-t sem a gyári csővel fogom használni A 7R-hez is már találtam frankó kis akrapovic rendszert
ki mondta hogy evente?

csak hamarabb

a nagy gond folyamatos koppgaz meg sok motorfek hasznalat utan jon ki.
meg teny van olyan hengerfej ami legnagyobb vigyazaskor is kuka, pl regi fosvaagen taaaadee
Azt nem én írtam csak idézet,
de szerintem hátsókerék meghajtóláncra gondolt az illető és ott is mondjuk a lánchoz kopott lánckerékkel, a láncot nem szétvágva hanem felszereléskor is újra befűzve...
..de majd az ilető elmondja neked
(igaz ha a lánc még elmegy 5000km -t ott már meggonodloandó, az 1/3 - 1/4 -d szezon, és akkor 5000km után újból kap friss kenőanyagot a hátsólengőkar csapágyazása

Hány ember is rak oda új kenőanyagot legalább kétévente?
"Gondold el onnan mennyi használt gyertyát,meg láncot lehetne elhozni..."
Szerintem az emberek 80%-a sportdobbal közlekedik akkor mindenkinek évente hengerfej felújítás van? Vagy lehet én vezetek szarul.
Ki beszél vezérműláncról?
Gyertyáról meg gumiról volt szó.
Mint egy sportdob . . .
Már nem azért de a más által "levetett" (mert már cserés volt) vezérműlánc berakása mennyivel biztonságosabb a motornak?
"Gondold el onnan mennyi használt gyertyát,meg láncot lehetne elhozni..."

Inkább mennyi gumit
(mikor olyan szervízben melóztam ahol gumiztunk, nem egyszer volt az új 0km gumi felrakásánál olyat szedtem le ami még nekem elment 500-1000km -t) Sok kicsi sokra megy

"az mv agusták meg ducatik "
próbaútra este dukival mennék haza, csak ne járjak úgy, mint ismerős...(yahaha szervízben volt és megfektette hétvégén a motort, persze nem a szerviz melletti utcában, volt ám balhé-nemulas)
Neked már valami elit szervízben kéne dolgoznod ekkora tudással.Lehetne felhegeszteni az mv agusták meg ducatik szelepeit.Gondold el onnan mennyi használt gyertyát,meg láncot lehetne elhozni...
Komolyan mondom agyfaszt kapok menten.............
Ja, és tuti nem fogom a gépet az Alföldön nyelezni
Köszönöm, szebben én sem tudtam volna megfogalmazni.
Gondolhatod, hogy mindent időben cserélek, különben menten kinyír az uram. Első körben például a kormánycsapágyat cseréljük, mert az kicsit kockásra kopott. (ugye így mondják? )
Max,
ha vki sportdobot tesz fel, az azért teszi, mert:
1. megengedheti magának
2. így vette a gépet és nem akar rákölteni a gyárira
3. biztonságosabbnak érzi, ha hallják is, hogy jön...
4. versenyzik
5. mert hengerfejesre akarja hajtani a gépet
a lényeg, hogy méregethetsz akár mivel akár mit, egy helytelen bemelegítéssel, forróságban megfőzéssel, "a pusztákon 6. nyelezéssel" többet ártasz egy gépnek, mint egy sportdobbal, pláne, ha az nem "otthoni kályhacső"
mivel a többségünk, és gondolom a "kisasszony" is földi halandó, nem hinném, hogy ezzel fogja kinyírni a motorját, ha időben cseréli a cserélni valókat és odafigyel a rendeltetésszerű használatra
béke
Az árával arra próbáltam utalni, hogy nem egy otthon, a sufniban 5ezerből taknyolt kályhacsőről beszélünk.
Igényes dob, igényes gyártótól. Valószínűleg ezt szakértők gyártották, akik esetleg mérnökök is. Nem pedig a Jóska bá' a szomszédbóóóó.
"közel 300fontos dob szerintem már nem az a kategória. "

Nem a dob árától függ a hengerfej élettartama.
Piacon kapni lézeres hőmérőt, bontás nélkül a leömlő megmérhető vele!
Mérd majd meg két azonos motor leömlőjét, több azonos használatnál, amik közül egyik gyári, másik meg nyitott dobos.
Megfogsz lepődni!

De nézz csak meg gépműhelyekben hengerfejeket, ha épp találni gyári dobost meg kályhacsövest.
Kályhacsövesnél hamarabb kopik el a szelepvezető így megnővekedik a szelepen a tömitő él vastagsága ezért nagyobb lesz a szeleptányér hőfoka ami miatt meg hamarabb lehet főtengelycsapágyas a gép.
De érdemes abból is statisztikát csinálni kályhacsővel hány db hengerfej repedt át és gyárival hány.
Persze van olyan moci ami minimálisan érzékeny rá és van olyan tipus ami nagyon... Ugye ez nem olyan, mint a digitális technika, hogy hétfőn fel a kályhacső és kedden kuka.Ott van 1 meg nulla, itt bonyolultabb...
Papírunk az sajnos nincsen róla, de ha lenne se rizikózna Tom. Meg amúgy is, ne is tegye, van vagy 30ezer a műszaki, nem hiányzik, hogy megbukjon a gép ilyen szőrszálhasogatáson. Maximum kérünk kölcsön egy gyári kéményt.
Kályhacsőnek én maximum az otthon tákolt, taknyolt, kókler szarokat nevezném, egy közel 300fontos dob szerintem már nem az a kategória. Nem hinném, hogy egy normálisan használt, gondozott, karbantartott motornál egy ilyen dob miatt lenne kuka a hengerfej. Elhiheted, hogy nem az 1-2 lóerő plusz miatt van rajta ez a dob.
Hogyha mégis vesztek gyári dobot és az 599 -re valót, és nem a 636 -t meg műszaki után eladjátok tudnék rá vevőt!
K408 volt 599 re méretezve, és k409 a 636 -ra, felfogatás mindkettőnek asszem azonos, ha jól rémlik csak a második(B)636 tól volt bilincses, az első(A) 636 dobja szintén 3csavaros, viszont azt nem tudom fejből mennyi hely van benne!
Lehet a K409 -nél felütközik és nemtudjátok felfogatni se, felkellene próbálni, de ha fel is fogatjátok gyári fuvókákkal és tűvel tuti nem lesz 100% -as.

Valahol tudtok eladó karcmentes K408 -t szóljatok bátran, van rá vevő :)
Hogyha jól megy és jól indul, gondolom pont erre való komplet dob+leömlő+karbiba jetkit.
Ha van érvényes papírotok hozzá és benne a dB killer akkor mi a gond?Mérjék le a hangerejét, nem lesz gond a killer miatt, és a papír meg igazolja, hogy nem házi kokány és közútra alkalmas!
Hogyha csak műszakira kell a felfogatása jó annak a dobnak is emlékeim szerint.Sajna a 7R nem jó arra.
De nézzétek meg gyári leömlő van e és nem rendszer volt e cserélve, mert a gyári leömlő BELENYÚLIK A DOB BELSEJÉBE!, nem a csavarnál van a -vége- mint pl. a hetesen.
Viszont nem értem 12eft minek dobtok ki műszakira, ha a mostani tüvös...

Viszont tartósan kályhacsővel se egészséges használni, gyári dob és ahoz a gyári karburálás az igazi örökélet.Egyik gyártó se hülye, hogy 1-2LE miatt ne más dobot tervezzen rá, hisz ugye a utcai motornál a tartósság és a hangerő is szempont.
Kályhacsővel sokkal magasabb hőmérséklete lesz az égéstérnek, dugótetőnek, kipufogószelepnek, stb. A motorféknél lévő visszadurrogásokról nem is beszélve...
Szerintem 1-2Le -t nem ér meg, hogy idő előtt kuka legyen a hengerfej.
Tudom ez biztos nemtetszik majd Tominak, mert neki se gyári dob van a motorján.