Az a kategória már nem a régi, soha nem lesznek olyan gépek mint a 90-es években. Ezek a mai vérszegény 300-500cc-s csettegők a piaci igények miatt születnek, meg a környezetvédelem miatt. Erre van igény, olcsó, takarékos.
Persze, mert amin nem figyel bódis meg a többi fos kályhacső és nem hangos meg nem 200Le...
Egyszer megkérdezték fent a lángososnál a sárga trofira amit láttál Kakucson is, biztos emlékszel rá, hogy van ebbe valami tuning?
Mondon nem eredeti echte germán 9Le, még a henger is 125, nem 150, meg a karbi is a kiskarbi.
Amelyik motorral nem lehet folyamatos nyélgázon járni az számomra már túl erős, egy picivel nyelen járni sokkal jobb, tuti nem húzol túl nagy gázt és mivel lendületből akarsz menni nem leszel úgy, hogy befékezek kanyar előtt azt majd behozom egyenesbe és gázhúzáskor se kel félni, hogy kidobja a seggét.
Végre a jogsirendszer meg a gyártók modellválasztéka is kezd értelmesebb lenni, van A2 jogsi, kezdenek gyártani 125-600 közti gépeket is. Lehet végén, még a régi 400as kategória feltámad és lesz sok 400as versenygép is.
Múltkor orrom előtt vettek meg egy kr250a tandemtwint :(
Pedig ha várt volna a tulaj 2hetet földalol is összekotortam volna a lét, bár már nem izgat, mert állapotához képest méregdrágán adta, de magyar papíros volt és így nem kellett volna szenvedni az UK ból behozatallal :)
Na az milyen lett volna a Mátrába baszki hujujéééé lángososnál tuti nézték volna milyen gép, meg egymás elött a két henger
Amikor megvettem a gépet CR8EIX irídiumot kapott, semmi gond nem volt vele. Néhány évre rá megkapta a CR9EIX-et, mondván hogy magas a 8as hőérték. Kapásból 300km után megállt egy henger menet közben. Kicseréltük, működött. Aztán kezdett 3 hengerrel indulni. Majd ősszel elkezdett nem indulni. Kivettem a gyertyákat, megpucoltam, működött. Télen egyszer el akartam indítani, megint nem indult. Azt mondják ezek az irídiumok nem bírják ezt az elúsztatott téli hidegindítást. A CR8-as nem volt ilyen gond. Egyik spanomnak az öreg VFR-je ugyanezt csinálta az irídiummal. Sose indult, mindig ki kellett venni, elpucolni stb. Érdekes módon megkapta a biztos forrásból származó sima CR9E-t, azóta mínuszban is pöccre beindul.
Amennyi km -t te mész egy évben neked olaj meg víz nélkül se fog tönkremenni
szárazkuplung kit meg fogaskerekes vezérlés kit lesz az ererben?
(bár lehet már az se rendelhető)
Múltkor az egyik aukciós oldalon láttam hirdetni azt a gpx -t amivel 88ban versenyeztek!Asszem francia csapat.
Nem volt jó az iridiumos?
A gátra figyelek, de remélem kapok a belügytől sms-t ha baj van Sárga hóból ne egyél!
Tavaly nem igazán volt használva a 7R, de idén egy picit meg akarom mozgatni. Meg a többit is
Nehogy elrepedjen a gátad Én kivettem az irídiumokat, kap normális CR9E-t, de ha már ott voltam, levettem a karbisort, elpucolom egy kicsit, meg a légszűrőt is. Már egy hónapja szét van kapva, de az államvizsga miatt nem volt időm vele foglalkozni, majd most.
Nálam még nagy a felfordulás
Még a fényezővel rendbe szeretném tenni azokat a trehány pingálásokat, sorjákat, amiket az előző mester művelt. Aztán egy laza szervíz és Mr. Akrapovic következik, majd pedig a gátrepedés meg az elszálló veztengő vagy mia fa...om
No meglestem kivancsisagbol es a J L szelepei cikkszama azonos, tehat merete is, meglett kipu szelep nem rendelheto :-)
Viszont a B szelepei cikkszama mas, kerdes miben ter er, de nekem atmero remlik, persze a service manualbol kiderul, hetvegen meglesm ha nem felejtem el.
Pedig a 91 a legszebb kulsore, de hat fos gyengusz blokk :-(
89 vaz 90 hatsovilla 96 blokk, de ram air nelkul, 91 kulso kinezettel, na az lenne a fasza :-)
Egyszer megkérdezték fent a lángososnál a sárga trofira amit láttál Kakucson is, biztos emlékszel rá, hogy van ebbe valami tuning?
Mondon nem eredeti echte germán 9Le, még a henger is 125, nem 150, meg a karbi is a kiskarbi.
Amelyik motorral nem lehet folyamatos nyélgázon járni az számomra már túl erős, egy picivel nyelen járni sokkal jobb, tuti nem húzol túl nagy gázt és mivel lendületből akarsz menni nem leszel úgy, hogy befékezek kanyar előtt azt majd behozom egyenesbe és gázhúzáskor se kel félni, hogy kidobja a seggét.
Végre a jogsirendszer meg a gyártók modellválasztéka is kezd értelmesebb lenni, van A2 jogsi, kezdenek gyártani 125-600 közti gépeket is. Lehet végén, még a régi 400as kategória feltámad és lesz sok 400as versenygép is.
Pedig ha várt volna a tulaj 2hetet földalol is összekotortam volna a lét, bár már nem izgat, mert állapotához képest méregdrágán adta, de magyar papíros volt és így nem kellett volna szenvedni az UK ból behozatallal :)
Na az milyen lett volna a Mátrába baszki hujujéééé lángososnál tuti nézték volna milyen gép, meg egymás elött a két henger
Na meg majd a fütyülős 12-es
Nekem ne is legyen semmi baja, de ez nem is egy fostalicska szétesikszer
szárazkuplung kit meg fogaskerekes vezérlés kit lesz az ererben?
(bár lehet már az se rendelhető)
Múltkor az egyik aukciós oldalon láttam hirdetni azt a gpx -t amivel 88ban versenyeztek!Asszem francia csapat.
A gátra figyelek, de remélem kapok a belügytől sms-t ha baj van Sárga hóból ne egyél!
Tavaly nem igazán volt használva a 7R, de idén egy picit meg akarom mozgatni. Meg a többit is
Még a fényezővel rendbe szeretném tenni azokat a trehány pingálásokat, sorjákat, amiket az előző mester művelt. Aztán egy laza szervíz és Mr. Akrapovic következik, majd pedig a gátrepedés meg az elszálló veztengő vagy mia fa...om
Veztengők, meg szelepek
A tököm tele van veletek
Lassan jön a tavasz A gépre meg azért is teszek egy Akrapovic rendszert
Ha atmero azonos akkor a tomeggel jaccottak....
Nezd meg kawasaki.com parts diagram ful.
Mas szelepet hoz a kettobe, de a j,l telleg azonos szelep.
A kis pici japan evrol evre jobbat akar alkotni es sikerul is :-)
Egy ma ezres meg egy 40eves z1
Annyi a különbség hogy a ZXR két rugós míg a B egy rugós!
Viszont a B szelepei cikkszama mas, kerdes miben ter er, de nekem atmero remlik, persze a service manualbol kiderul, hetvegen meglesm ha nem felejtem el.
89 vaz 90 hatsovilla 96 blokk, de ram air nelkul, 91 kulso kinezettel, na az lenne a fasza :-)