Főleg annak fényében, hogy az ő motorját is nyitott dobbal használta az előző tulaja, többet egy keréken, mint kettőn. A szépen elkarburált motorra csodálatos visszatenni a folytott gyári dobot. Volt szerencsém a gyári dobbal közlekedni, fele úgy ment, mint a nyitottal, és visszaállítani esély nincs a karbit gyárira. Innentől nincs is értelme. Mellesleg a közel 100ezret futott motorom köszöni jól érzi magát az Arrow rendszerrel, gátrepedésnek nyoma sincs.
Megint kellenesen csalódtam a ezen kulturált hozzászólásodban, mint múltkor is mikor az L -es zödcség volt a téma :)
Mikor még olyan helyen melóztam, ahol árultunk és nem csak szereltünk, nem beszéltem én le a vevőt semmi hülyeségről, hisz az eladott termék után lett a főnök bevétele amiből tudta adni a kölcsönösen kialkudott munkabért.
De itt én próbáltam meggyőzni mint látom reménytelenül Tomit is meg barátnőjét is, mivel az ő hetesük meg hatosuk nagyon szép állapotban van. Erre látod ők is a jó szándékom hatására is nekem támadtak és hozták a segítséget, gondolván többségben az erő, de a hülyeség akkor is hülyeség ha többen mondják, sőt ha még maguk elhiszik akkor is!
Már bánom, hogy Tomi meg Barátnője két szép motorját féltem és segíteni akartam nekik...
Nem értesz egyet, hogy igényes és szép meg olcsó a mastek?
Persze utcai motoron ugyan úgy nincs helye, mint a drágább társainak. Azt nem tudom adnak e műbizonylatot, de ha jól tudom a hazai fosok közül egyedül a Bodis ad műbizonylatot, tehát legális értelemben azzal a többi hazai nem versenyképes.
Viszont tervezzük, hogy nyáron leugrunk egyik pénteken Ace Cafeban, és az kicsit messzebb van, mint egy Horvát tengerpart vagy egy Bécsi áruház, Londonig biztos sok igazoltatásban lesz részünk, hiányzik a fenének a macera. Külföldön szigorúbbak ilyen téren! Bár tény, hazaiakból mivel csak a Bódis (e) betűs a többit utcára törvényesen is elkell felejteni.
-tudja a közúti előírásokat
-nem jelent fel miatta a szomszéd
-nem durrog vissza motorféknél
-nem lesz elnyújtott égési folyamat
-nem lesz megnövekedett hőterhelés
-gyári nyomaték görbe lesz
-környezetvédelmi normáknak megfelel(nem szeretném a jövő generációját megölni)
-nem kell fizetnem bírságot a rendőrnek(persze akinek évek óta csak 20.000km van a gépében biztos nem találkozik havonta legalább 2-3igazoltatással)
-műszaki előtt nem kell kölcsönkérnem ilyen terméket, hisz rajta a motoron
Tény a biliárdgolyó nem esik át rajta és elég nagy a tömege(nem súlya, hanem tömege)
Neked sincs Kr500 műszerfalad? Nagyon kellene, nem baj, ha drága!
Hogyha drágán adod majd bele alkudok mellé egy tescos bicaj km/h óra árát, annyit remélem engedsz az árból!
Én már láttam eddig 3db -t(abból egyiket a saját gépemről dobtam le, másik kettőt yahahán meg egy hondán).
Nagyon igényesen, szépen gyártott tartós darab, de ugyan olyan fos, mint a többi amin a biliárdgolyó átesik....
Polcra dísznek oké mert szép!
Hogyha valakinek nagy hang kell és szépen kidolgozott dob amivel szétbassza a motorját akkor megveheti, végülis olcsóbban sikerül tönkrebaszni vele a motort, mint egy méregdrága muzzyval vagy akrával vagy hasonló külföldivel.
Tegnap volt egy hete, hogy elhoztuk a motoromat, szóval időszerű volt kicsit bekukucskálni az idomok mögé. Jó hír, hogy továbbra is bátran állítjuk, hogy full gyári a gép, nem taknyolt kókányolt semmi, mindössze egy kis darabka benzincsövet helyettesítettek az olaszok egy darab slag csővel Helyette a gyárit már meg is rendeltük. Sikerült leimádkozni a tankpadot is, szóval annak a helyére is kerülhet valami szép.
Urambocsá kihagytam azt a hihetetlen jó fejszámolási készséget, hogy a haverok motorjáról számolom a megtett km-eket, hisz így mennyit spórolhattunk volna a spirálon, mekkora hülyeség nem fillérbaszóskodni pedig mi nem is vagyunk agyoniskolázott mérnök urak/hölgyek akik profi szerelők és csak úgy dől a lé.
Igen mi vagyunk a hülyék mert elkérjük más használt gyertyáit az 500km-es gumit illetve a ki tudja mennyit futott vezérműláncot majd ezzel a pompás összeállítással nyélgázon közlekedünk, sajnáljuk a ringen felvenni a csizmát mert "kopik" és inkább ríbák-féle topogóban kapcsolunk vissza kettőt a célegyenes 250m-es táblájánál hogy aztán újra gyúrjuk neki még egy kicsit kanyar előtt, plusz mi nem tudunk mindenféle szakirodalmat és egyéb nyalánkságokat linkelni és nem tudunk minden topikban mindenkinél okosabb lenni. Komolyan, kötelet nekünk!
Igazán sajnálom, hogy ennek én vagyok az okozója...
Ha nem veszek motort sportdobbal, mindez sosem derül ki. Végül is jó is, hogy megtudtuk, hülyék vagyunk mind...
Lehet nekem is váltanom kéne kiput.A mostani baromi rövid,szerintem nem is a motorhoz méretezett,hangos is... Nézegettem ilyen MASTEK kályhacsövet,állítólag magyar kisipari termék,de nem ismerem. Vélemény?
Megint kellenesen csalódtam a ezen kulturált hozzászólásodban, mint múltkor is mikor az L -es zödcség volt a téma :)
Mikor még olyan helyen melóztam, ahol árultunk és nem csak szereltünk, nem beszéltem én le a vevőt semmi hülyeségről, hisz az eladott termék után lett a főnök bevétele amiből tudta adni a kölcsönösen kialkudott munkabért.
De itt én próbáltam meggyőzni mint látom reménytelenül Tomit is meg barátnőjét is, mivel az ő hetesük meg hatosuk nagyon szép állapotban van. Erre látod ők is a jó szándékom hatására is nekem támadtak és hozták a segítséget, gondolván többségben az erő, de a hülyeség akkor is hülyeség ha többen mondják, sőt ha még maguk elhiszik akkor is!
Már bánom, hogy Tomi meg Barátnője két szép motorját féltem és segíteni akartam nekik...
A slag csövet mindenképpen elpostázzuk neki, és még pizzát meg Adrenalint sem kérünk érte.
Kawabiker! Leszedtük a tankpadot is, nem kell esetleg? Inkább ez kopjon, mint a drága másik. Hm?
Nem értesz egyet, hogy igényes és szép meg olcsó a mastek?
Persze utcai motoron ugyan úgy nincs helye, mint a drágább társainak. Azt nem tudom adnak e műbizonylatot, de ha jól tudom a hazai fosok közül egyedül a Bodis ad műbizonylatot, tehát legális értelemben azzal a többi hazai nem versenyképes.
Viszont tervezzük, hogy nyáron leugrunk egyik pénteken Ace Cafeban, és az kicsit messzebb van, mint egy Horvát tengerpart vagy egy Bécsi áruház, Londonig biztos sok igazoltatásban lesz részünk, hiányzik a fenének a macera. Külföldön szigorúbbak ilyen téren! Bár tény, hazaiakból mivel csak a Bódis (e) betűs a többit utcára törvényesen is elkell felejteni.
-tudja a közúti előírásokat
-nem jelent fel miatta a szomszéd
-nem durrog vissza motorféknél
-nem lesz elnyújtott égési folyamat
-nem lesz megnövekedett hőterhelés
-gyári nyomaték görbe lesz
-környezetvédelmi normáknak megfelel(nem szeretném a jövő generációját megölni)
-nem kell fizetnem bírságot a rendőrnek(persze akinek évek óta csak 20.000km van a gépében biztos nem találkozik havonta legalább 2-3igazoltatással)
-műszaki előtt nem kell kölcsönkérnem ilyen terméket, hisz rajta a motoron
Tény a biliárdgolyó nem esik át rajta és elég nagy a tömege(nem súlya, hanem tömege)
a kipufogó írásodra értem
Neked sincs Kr500 műszerfalad? Nagyon kellene, nem baj, ha drága!
Hogyha drágán adod majd bele alkudok mellé egy tescos bicaj km/h óra árát, annyit remélem engedsz az árból!
Itt egy kép róla, ha nem ismernéd.
Nagyon igényesen, szépen gyártott tartós darab, de ugyan olyan fos, mint a többi amin a biliárdgolyó átesik....
Polcra dísznek oké mert szép!
Hogyha valakinek nagy hang kell és szépen kidolgozott dob amivel szétbassza a motorját akkor megveheti, végülis olcsóbban sikerül tönkrebaszni vele a motort, mint egy méregdrága muzzyval vagy akrával vagy hasonló külföldivel.
amit kiszereltek ki ne dobjátok
ez fogadott
kívánom mindenkinek
Igazán sajnálom, hogy ennek én vagyok az okozója...
Ha nem veszek motort sportdobbal, mindez sosem derül ki. Végül is jó is, hogy megtudtuk, hülyék vagyunk mind...