Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megpróbálok válaszolni, de már most látom, hogy nem fogok tudni minden kérdésedre választ adni. Fogalmam sincs, hogy milyen tű, meg milyen kit van, vagy nincs a karbiban, talán F2Tom jobban képben van a témában.
Ha mindent okosan csináltam, akkor ilyen dob van rajta: http://www.bs-motoparts.com/en...
annyi különbséggel, hogy nem slip-on, hanem csavaros.
Igen, erre néztük a gyári dobot a 6-os topicban, de köszi, hogy szóltál, hogy nem lesz jó rá. Akkor nem vesszük meg, mert ennek a dobnak gyönyörű hangja van, nem akarom lecserélni, csak a műszakira kell valami, mert Tom nem hajlandó ezzel elvinni, hiába TÜV-ös, és dB killeres. Az övé is az, és kötözködtek is miatta rendesen az NKH-nál. Plusz azt mondta Tom, hogy nem lenne egészséges tartósan a gyári dobbal használni, ha már egyszer a nyitott kéményre van karburálva...
Ez szépen indul hidegen is, szivatóval, gáz nélkül. Nem tudom, hogy van-e luk bármilyen fordulattartományban, még nem mentem vele egy métert sem, de Tom kipróbálta, észre vette volna, ha valami nem oké. Szerintem tökéletes a motorja.
Meg pl. a H zxr -t nézd meg, na az komolyan ezer év mire üzem meleg lesz...
Marhanagy vízhütő és külön marhanagy olajhütő, nincs ami felfűtse az olajat :(
" csak azok a fasza szelepek ne lennének meg a karbi meg a teló meg.... "
-szelepek széle kőkemény!Az elhasználódás fő oka nem a szelep, de a téma hosszú, esetleg telón, számom tudod, van megoldás is a megelőzésre meg a hiba után a javításra is
-karbi is javítható 2 féle eljárással is, egyik 100% tökéletes lesz de költséges, másik 99% lesz tökéletes de olcsóbb, megelőzésre is van megoldás, hogy idő előtt ne kopjon el!
-telójában van annyi hely a régi gpz/gpx -ben, hogy ha a szár háza elkopik perselyezhető!Nekem volt ilyen mocim! Tény a gyári bevonatos vagy felületkezelt stb. ház jobb megoldás, mint a modern gépeken...

Mielőtt valaki leugatna, hogy sok RX csapágyasra lett hajtva a harmadik hajtókarnál közlöm a motornak nagyon jó hűtési köre van és később lesz üzem meleg, mint a korabeli legtöbb gép(főleg egy olajhűtéses szétesikszer), csoportban ha meg a többség odatépi akkor az 1000RX tulaj is odafogja, aztán jön a csapágyas RX meg a szar kawa duma....

A 7R -n már hőcserélő van és nem olajhűtő, itt ugye a melegebb víz fűti a még hideg olajat és így is sokára lesz üzem meleg! Haveri körben az én gépem lesz mindig legkésőbb üzemi hőfokon.Jah, ha meg városba beérünk és sok araszolás után van parkolás 99% beindul a venti, aztán aksit meríti... ....de legalább hamar visszahűl minden és nem lesz túlfűtve a gép
A másik meglehet nézni milyen illesztés van az RX főtengelyénél(akár a ház fele akár a hajtókar fele...)

Az öregnek mindig mondan kár volt eladnija a 900R -t..... Én többre gondolom, mint a mostani gépét...
Mellesleg szép gép gratula.
Szerintem nektek se érdemes rátenni azt a dobot, nézzetek ti is ebájon K408 -t.
Ezekszerint erre néztétek ti is azt az eladó dobot?
Haver gépére megakartuk mi is venni, de sajna nem a gyári dobja.
k409 a 636 -é és a belseje nem azonos a k408 ami a 2001es 599 -é.

Látom tieden is kályhacső van, milyen az alja?
Haverén az alapjáratot felkellett emelni 1450re és melegen csak gázra indúl annyira bekellett dúsítani és így is van benne egy nagy luk 4-5e közt :( Arréb rakva a tűt és szegényebb irányba tekerve az alapjárati állítót tök fasza alapjárat van, melegen pöcre indul, lukmentes 8000ig de onnan meg sokat kap :(
Bár ez nem márkás hanem házi kályhacső és szemre is eszméletlen rövid ami az övén van.

Lehet ebayról rendelünk majd k408 dobot rá és akkor pöpec gyári lesz.
Hangja is most olyan, hogy szomszédai ugatnak, mellesleg jogosan...
Meg pont a közepén a luk szar kigyorsításkor...

Tieteken az milyen dob és milyen alul-köépen?Karbiban van valami bohóc jet-kit vagy gyári tű?
Köszönöm!
Szép bringa!
Gratula és sok balesetmentes km-t hozzá!
Megyen majd a rokenroll!
Köszcsikepuszcsika! Ha legközelebb erre jártok mindenképpen megmutatom! :) Ha rendszámom is lesz, akkor pedig
1000RX-en 2x láttam olyat élőben és nem a fúrógép hajtotta bele csak azok a fasza szelepek ne lennének meg a karbi meg a teló meg.... De még mindig megy
Yáó! Király vagy! Pacsi!
Ez itten pedig egy valódi zx6r, amire ma tettem szert
Vagy lehet hogy 227 volt már nemde? Talán meg volt a 327 is
Ahogy érzed,de az valós 27 környéke volt...Azért környéke mert nem emlékszem rá pontosan,és nem azért mert hiteltelen lett volna.
....és kiderül a 27 meg 127volt, erről meg azt gondolom Kurvajó motorok ezek a hétötvenesek
Környéken volt két 1000rx is ami 0km lett :)
...az se most volt
27 környékével vettem,most van benne 65 körül...De az indulót Tomi lehet jobban tudja mint én : O))
vagyis 60-70ekm ezelőtt?

Én a mostanit 2008 novembere körül vettem kb. 55el de még 8ban lett 60e aztán 9ben elbaszta tavaszal a gumis amikor már 70e volt, azóta 70 t mutat.
Haver már utolért az asszem 2007es új fézerjével, pedig mindig együtt motorozunk :) Mondtam neki látod ebben még mindig 70ekm van

Holnap(vagyis ma), ha nem esik a hó kellene kerülni egy pici 100-200km kört, annyit csak bele kell rakni téli hétvégeken is
Új csizmát szoktatni kell a paripához meg a kesztyűt is
Amikor megvettema gépet 2007-ben...
Drága jó GPX750R. Imádtam
Egy ilyen hazai KRESZ vizsgán lenne ám nagy bukta
Az írásotokat látva azt is csak sűrítve!
Mi ez a szar? sufniban találtak egy papíros vázat és hozzá egy motorra való lomot?
Több, mint három évjárat cuccait láttam rajta pár másodperc alatt :)
Eltudom képzelni élőben milyen fos lehet
EZT lesd meg szívás helyett. Gondolom neked is kellemes élmények jutnak eszedbe, sajna biztos már kevés van belőlük egybe, csak ezer éves gépek.
Ezt jól összehozták!

http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Zoxigényt