Megpróbálok válaszolni, de már most látom, hogy nem fogok tudni minden kérdésedre választ adni. Fogalmam sincs, hogy milyen tű, meg milyen kit van, vagy nincs a karbiban, talán F2Tom jobban képben van a témában.
Ha mindent okosan csináltam, akkor ilyen dob van rajta: http://www.bs-motoparts.com/en...
annyi különbséggel, hogy nem slip-on, hanem csavaros.
Igen, erre néztük a gyári dobot a 6-os topicban, de köszi, hogy szóltál, hogy nem lesz jó rá. Akkor nem vesszük meg, mert ennek a dobnak gyönyörű hangja van, nem akarom lecserélni, csak a műszakira kell valami, mert Tom nem hajlandó ezzel elvinni, hiába TÜV-ös, és dB killeres. Az övé is az, és kötözködtek is miatta rendesen az NKH-nál. Plusz azt mondta Tom, hogy nem lenne egészséges tartósan a gyári dobbal használni, ha már egyszer a nyitott kéményre van karburálva...
Ez szépen indul hidegen is, szivatóval, gáz nélkül. Nem tudom, hogy van-e luk bármilyen fordulattartományban, még nem mentem vele egy métert sem, de Tom kipróbálta, észre vette volna, ha valami nem oké. Szerintem tökéletes a motorja.
Meg pl. a H zxr -t nézd meg, na az komolyan ezer év mire üzem meleg lesz...
Marhanagy vízhütő és külön marhanagy olajhütő, nincs ami felfűtse az olajat :(
" csak azok a fasza szelepek ne lennének meg a karbi meg a teló meg.... "
-szelepek széle kőkemény!Az elhasználódás fő oka nem a szelep, de a téma hosszú, esetleg telón, számom tudod, van megoldás is a megelőzésre meg a hiba után a javításra is
-karbi is javítható 2 féle eljárással is, egyik 100% tökéletes lesz de költséges, másik 99% lesz tökéletes de olcsóbb, megelőzésre is van megoldás, hogy idő előtt ne kopjon el!
-telójában van annyi hely a régi gpz/gpx -ben, hogy ha a szár háza elkopik perselyezhető!Nekem volt ilyen mocim! Tény a gyári bevonatos vagy felületkezelt stb. ház jobb megoldás, mint a modern gépeken...
Mielőtt valaki leugatna, hogy sok RX csapágyasra lett hajtva a harmadik hajtókarnál közlöm a motornak nagyon jó hűtési köre van és később lesz üzem meleg, mint a korabeli legtöbb gép(főleg egy olajhűtéses szétesikszer), csoportban ha meg a többség odatépi akkor az 1000RX tulaj is odafogja, aztán jön a csapágyas RX meg a szar kawa duma....
A 7R -n már hőcserélő van és nem olajhűtő, itt ugye a melegebb víz fűti a még hideg olajat és így is sokára lesz üzem meleg! Haveri körben az én gépem lesz mindig legkésőbb üzemi hőfokon.Jah, ha meg városba beérünk és sok araszolás után van parkolás 99% beindul a venti, aztán aksit meríti... ....de legalább hamar visszahűl minden és nem lesz túlfűtve a gép
A másik meglehet nézni milyen illesztés van az RX főtengelyénél(akár a ház fele akár a hajtókar fele...)
Az öregnek mindig mondan kár volt eladnija a 900R -t..... Én többre gondolom, mint a mostani gépét...
Ezekszerint erre néztétek ti is azt az eladó dobot?
Haver gépére megakartuk mi is venni, de sajna nem a gyári dobja.
k409 a 636 -é és a belseje nem azonos a k408 ami a 2001es 599 -é.
Látom tieden is kályhacső van, milyen az alja?
Haverén az alapjáratot felkellett emelni 1450re és melegen csak gázra indúl annyira bekellett dúsítani és így is van benne egy nagy luk 4-5e közt :( Arréb rakva a tűt és szegényebb irányba tekerve az alapjárati állítót tök fasza alapjárat van, melegen pöcre indul, lukmentes 8000ig de onnan meg sokat kap :(
Bár ez nem márkás hanem házi kályhacső és szemre is eszméletlen rövid ami az övén van.
Lehet ebayról rendelünk majd k408 dobot rá és akkor pöpec gyári lesz.
Hangja is most olyan, hogy szomszédai ugatnak, mellesleg jogosan...
Meg pont a közepén a luk szar kigyorsításkor...
Tieteken az milyen dob és milyen alul-köépen?Karbiban van valami bohóc jet-kit vagy gyári tű?
1000RX-en 2x láttam olyat élőben és nem a fúrógép hajtotta bele csak azok a fasza szelepek ne lennének meg a karbi meg a teló meg.... De még mindig megy
....és kiderül a 27 meg 127volt, erről meg azt gondolom Kurvajó motorok ezek a hétötvenesek
Környéken volt két 1000rx is ami 0km lett :)
...az se most volt
Én a mostanit 2008 novembere körül vettem kb. 55el de még 8ban lett 60e aztán 9ben elbaszta tavaszal a gumis amikor már 70e volt, azóta 70 t mutat.
Haver már utolért az asszem 2007es új fézerjével, pedig mindig együtt motorozunk :) Mondtam neki látod ebben még mindig 70ekm van
Holnap(vagyis ma), ha nem esik a hó kellene kerülni egy pici 100-200km kört, annyit csak bele kell rakni téli hétvégeken is
Új csizmát szoktatni kell a paripához meg a kesztyűt is
Mi ez a szar? sufniban találtak egy papíros vázat és hozzá egy motorra való lomot?
Több, mint három évjárat cuccait láttam rajta pár másodperc alatt :)
Eltudom képzelni élőben milyen fos lehet
Ha mindent okosan csináltam, akkor ilyen dob van rajta: http://www.bs-motoparts.com/en...
annyi különbséggel, hogy nem slip-on, hanem csavaros.
Igen, erre néztük a gyári dobot a 6-os topicban, de köszi, hogy szóltál, hogy nem lesz jó rá. Akkor nem vesszük meg, mert ennek a dobnak gyönyörű hangja van, nem akarom lecserélni, csak a műszakira kell valami, mert Tom nem hajlandó ezzel elvinni, hiába TÜV-ös, és dB killeres. Az övé is az, és kötözködtek is miatta rendesen az NKH-nál. Plusz azt mondta Tom, hogy nem lenne egészséges tartósan a gyári dobbal használni, ha már egyszer a nyitott kéményre van karburálva...
Ez szépen indul hidegen is, szivatóval, gáz nélkül. Nem tudom, hogy van-e luk bármilyen fordulattartományban, még nem mentem vele egy métert sem, de Tom kipróbálta, észre vette volna, ha valami nem oké. Szerintem tökéletes a motorja.
Marhanagy vízhütő és külön marhanagy olajhütő, nincs ami felfűtse az olajat :(
-szelepek széle kőkemény!Az elhasználódás fő oka nem a szelep, de a téma hosszú, esetleg telón, számom tudod, van megoldás is a megelőzésre meg a hiba után a javításra is
-karbi is javítható 2 féle eljárással is, egyik 100% tökéletes lesz de költséges, másik 99% lesz tökéletes de olcsóbb, megelőzésre is van megoldás, hogy idő előtt ne kopjon el!
-telójában van annyi hely a régi gpz/gpx -ben, hogy ha a szár háza elkopik perselyezhető!Nekem volt ilyen mocim! Tény a gyári bevonatos vagy felületkezelt stb. ház jobb megoldás, mint a modern gépeken...
Mielőtt valaki leugatna, hogy sok RX csapágyasra lett hajtva a harmadik hajtókarnál közlöm a motornak nagyon jó hűtési köre van és később lesz üzem meleg, mint a korabeli legtöbb gép(főleg egy olajhűtéses szétesikszer), csoportban ha meg a többség odatépi akkor az 1000RX tulaj is odafogja, aztán jön a csapágyas RX meg a szar kawa duma....
A 7R -n már hőcserélő van és nem olajhűtő, itt ugye a melegebb víz fűti a még hideg olajat és így is sokára lesz üzem meleg! Haveri körben az én gépem lesz mindig legkésőbb üzemi hőfokon.Jah, ha meg városba beérünk és sok araszolás után van parkolás 99% beindul a venti, aztán aksit meríti... ....de legalább hamar visszahűl minden és nem lesz túlfűtve a gép
A másik meglehet nézni milyen illesztés van az RX főtengelyénél(akár a ház fele akár a hajtókar fele...)
Az öregnek mindig mondan kár volt eladnija a 900R -t..... Én többre gondolom, mint a mostani gépét...
Szerintem nektek se érdemes rátenni azt a dobot, nézzetek ti is ebájon K408 -t.
Haver gépére megakartuk mi is venni, de sajna nem a gyári dobja.
k409 a 636 -é és a belseje nem azonos a k408 ami a 2001es 599 -é.
Látom tieden is kályhacső van, milyen az alja?
Haverén az alapjáratot felkellett emelni 1450re és melegen csak gázra indúl annyira bekellett dúsítani és így is van benne egy nagy luk 4-5e közt :( Arréb rakva a tűt és szegényebb irányba tekerve az alapjárati állítót tök fasza alapjárat van, melegen pöcre indul, lukmentes 8000ig de onnan meg sokat kap :(
Bár ez nem márkás hanem házi kályhacső és szemre is eszméletlen rövid ami az övén van.
Lehet ebayról rendelünk majd k408 dobot rá és akkor pöpec gyári lesz.
Hangja is most olyan, hogy szomszédai ugatnak, mellesleg jogosan...
Meg pont a közepén a luk szar kigyorsításkor...
Tieteken az milyen dob és milyen alul-köépen?Karbiban van valami bohóc jet-kit vagy gyári tű?
Gratula és sok balesetmentes km-t hozzá!
Környéken volt két 1000rx is ami 0km lett :)
...az se most volt
Én a mostanit 2008 novembere körül vettem kb. 55el de még 8ban lett 60e aztán 9ben elbaszta tavaszal a gumis amikor már 70e volt, azóta 70 t mutat.
Haver már utolért az asszem 2007es új fézerjével, pedig mindig együtt motorozunk :) Mondtam neki látod ebben még mindig 70ekm van
Holnap(vagyis ma), ha nem esik a hó kellene kerülni egy pici 100-200km kört, annyit csak bele kell rakni téli hétvégeken is
Új csizmát szoktatni kell a paripához meg a kesztyűt is
Egy ilyen hazai KRESZ vizsgán lenne ám nagy bukta
Több, mint három évjárat cuccait láttam rajta pár másodperc alatt :)
Eltudom képzelni élőben milyen fos lehet
http://www.kepesmotor.hu/kawas...