Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tippeljünk hol lakik a csòka,szerintem minimum Nyíregyháza.
jobbat, szebbet, keresve se találsz
viccet félre téve, olvasd vissza a topicot, ezeket elég sokszor összegeztük, de a lényeg az, hogy tip-top állapotú már szerintem nem igen létezik, pláne nem eladó, tehát készülj fel egy zsebbenyúlós nagyszervizre
ezek után viszont egy örök élet meg egy napig hű társad lesz az egyik legszebb gép ami létezik
sajnos sok a kontár szerelő, az alkatrészekből meg csak gyárit ajánlok, de bármit be lehet szerezni, és a szerelése se túl bonyolult, és abban is tudunk segíteni csak a motort kell elhozni a műhelyünkbe
Sziasztok
Segítségeteket szeretném kérni abban hogy kinéztem egy ilyen tipusú motort és szeretnék róla mindent tudni alkatrész ellátás,igényesség,felújítás milyen gyakran stb stb mindent szívesen fogadok.
Jahhh a vázról hallottam, de az sajna jelentkezett pár ZX9R modellnél is
Szar eljarassal gyartott valtofogaskerek, rossz hutesi kor, megbizhatatlan ektronika,idiota vezerles, ketterepedo vaz, elcseszett hhatsocsillapito, kiszakado menetek, hamar bedoglo benyapumpa, kihagytam valamit? :-)
Jah a hat dugos tokikooo amivl minket is megaldott az isten :-(
Nem tom, miért utálod a TL-t, de nekem pl. baromira bejön. Csak suzuki
pimpeléssel nincs is baj, csak nem egy hetest kéne pimpelni, hanem egy szar téééeeelt :)
Na látod ezt hívják amerikában a négerek pimpelésnek
húsz9kilencvenhat32kilencvenhat
Egy ilyen kóklerség, mint a lila csizma, meg a lengővilla, meg a lekent tárcsaagy azért következtetést adhat a tulaj igényességére.
Tudom hogy külsőleg elég lepukkant.
Ezt tükrözi az ára is!
Ha minden jól megy szerdán megnézem.
Azt hogy festeni kell az nem érdekel. Azt megoldom.
Hátsó villa,első csizma fújva valami érdekes színre. Első nyereg? Első tárcda szegecsestől...Elég érdekes turnying verda.
A szinkron oké, de én az alapjárati keverékről beszélek.
Itthon még nem láttam R-es L-t. Max műgyűjtőnek tudod eladni magasabb áron mint egy sima L-t, csak ezzel a példánnyal az a baj, elég kóklerül fest esztétikailag.
Szia! kellene egy telszám amin tudnánk beszélni.
Mennyi lehet itthon a piaci ára egy 95-ös ZXR750R (M) -nek.
Ténylegesen M! 45000Km-el.
van szinkron teszter!
és csináltattam a 7-eshez való csatlakozót is hozzá
szal tavasszal ha gondolod...
Jól van, még én sem tudom hogy mit akarok karburátor téren. Amikor lőttétek a te karbid, alapjárati keveréket hogy állítottatok? Van műszeretek, vagy csak érzésre?
Tomika,
az előző beszélgetés miatt viszont nem hinném, hogy nagyon bevásárolok tartalék alkatrészekből a 7-esre , úgye érted
Olyanról már hallottam, hogy a vevő blöffölt, de hogy az eladó... Amikor árultam a CBR-emet, az egyetlen ember aki eljött, benyögött egy olyat, hogy ha 50-et engedek, akkor nem mennek tovább megnézni a következő motort. Legörbült a mosoly az orcájáról, amikor közöltem vele, hogy menjen tovább, úgyis visszajön és megveszi az eredeti árán... nagyjából így is lett...bár nem mert tovább menni
Zsolti gépét még én se láttam élőben. Arra én is kíváncsi vagyok
A múltkor a mobile-n keresztül megállapodtam egy fickóval, hogy ok, megyek a gépért. Erre írt, hogy más is meg akarja venni, mennyivel ajánlok érte többet. Mondtam neki, hogy semmivel. Aztán érdekes módon még hónapokig árulta a majom Bepróbálkozott egy árfelhajtással
Értem, az RR-re is kíváncsi vagyok. Steelhorse Zsoltinak is van egy, ha nem tévedek?
Még semmi fejlemény Tom! Egyszerűen nincs szerencsém a fényezőkkel. Olyan kontár munkákat végeznek egyesek, hogy felháborító! Most elvileg elviszik a 7R-t és akkor veszek egy utcai RR-t. De ha nem, akkor is
Mi van a heteseddel Bird bácsi? Fényezést sikerült megoldani azóta?
Szép, hibátlan állapotban van és a cimbi 75e Ft-ot kér érte. Az én motoromon kb. 1000 km-t volt használva. Utána eladtam és most egy garázsban pihen amig cimbi haza nem jön külföldről.