jobbat, szebbet, keresve se találsz
viccet félre téve, olvasd vissza a topicot, ezeket elég sokszor összegeztük, de a lényeg az, hogy tip-top állapotú már szerintem nem igen létezik, pláne nem eladó, tehát készülj fel egy zsebbenyúlós nagyszervizre
ezek után viszont egy örök élet meg egy napig hű társad lesz az egyik legszebb gép ami létezik
sajnos sok a kontár szerelő, az alkatrészekből meg csak gyárit ajánlok, de bármit be lehet szerezni, és a szerelése se túl bonyolult, és abban is tudunk segíteni csak a motort kell elhozni a műhelyünkbe
Sziasztok
Segítségeteket szeretném kérni abban hogy kinéztem egy ilyen tipusú motort és szeretnék róla mindent tudni alkatrész ellátás,igényesség,felújítás milyen gyakran stb stb mindent szívesen fogadok.
Szar eljarassal gyartott valtofogaskerek, rossz hutesi kor, megbizhatatlan ektronika,idiota vezerles, ketterepedo vaz, elcseszett hhatsocsillapito, kiszakado menetek, hamar bedoglo benyapumpa, kihagytam valamit? :-)
Jah a hat dugos tokikooo amivl minket is megaldott az isten :-(
Itthon még nem láttam R-es L-t. Max műgyűjtőnek tudod eladni magasabb áron mint egy sima L-t, csak ezzel a példánnyal az a baj, elég kóklerül fest esztétikailag.
Jól van, még én sem tudom hogy mit akarok karburátor téren. Amikor lőttétek a te karbid, alapjárati keveréket hogy állítottatok? Van műszeretek, vagy csak érzésre?
Olyanról már hallottam, hogy a vevő blöffölt, de hogy az eladó... Amikor árultam a CBR-emet, az egyetlen ember aki eljött, benyögött egy olyat, hogy ha 50-et engedek, akkor nem mennek tovább megnézni a következő motort. Legörbült a mosoly az orcájáról, amikor közöltem vele, hogy menjen tovább, úgyis visszajön és megveszi az eredeti árán... nagyjából így is lett...bár nem mert tovább menni
Zsolti gépét még én se láttam élőben. Arra én is kíváncsi vagyok
A múltkor a mobile-n keresztül megállapodtam egy fickóval, hogy ok, megyek a gépért. Erre írt, hogy más is meg akarja venni, mennyivel ajánlok érte többet. Mondtam neki, hogy semmivel. Aztán érdekes módon még hónapokig árulta a majom Bepróbálkozott egy árfelhajtással
Még semmi fejlemény Tom! Egyszerűen nincs szerencsém a fényezőkkel. Olyan kontár munkákat végeznek egyesek, hogy felháborító! Most elvileg elviszik a 7R-t és akkor veszek egy utcai RR-t. De ha nem, akkor is
Szép, hibátlan állapotban van és a cimbi 75e Ft-ot kér érte. Az én motoromon kb. 1000 km-t volt használva. Utána eladtam és most egy garázsban pihen amig cimbi haza nem jön külföldről.
viccet félre téve, olvasd vissza a topicot, ezeket elég sokszor összegeztük, de a lényeg az, hogy tip-top állapotú már szerintem nem igen létezik, pláne nem eladó, tehát készülj fel egy zsebbenyúlós nagyszervizre
ezek után viszont egy örök élet meg egy napig hű társad lesz az egyik legszebb gép ami létezik
sajnos sok a kontár szerelő, az alkatrészekből meg csak gyárit ajánlok, de bármit be lehet szerezni, és a szerelése se túl bonyolult, és abban is tudunk segíteni csak a motort kell elhozni a műhelyünkbe
Segítségeteket szeretném kérni abban hogy kinéztem egy ilyen tipusú motort és szeretnék róla mindent tudni alkatrész ellátás,igényesség,felújítás milyen gyakran stb stb mindent szívesen fogadok.
Jah a hat dugos tokikooo amivl minket is megaldott az isten :-(
Ezt tükrözi az ára is!
Ha minden jól megy szerdán megnézem.
Azt hogy festeni kell az nem érdekel. Azt megoldom.
Ténylegesen M! 45000Km-el.
és csináltattam a 7-eshez való csatlakozót is hozzá
szal tavasszal ha gondolod...
az előző beszélgetés miatt viszont nem hinném, hogy nagyon bevásárolok tartalék alkatrészekből a 7-esre , úgye érted
A múltkor a mobile-n keresztül megállapodtam egy fickóval, hogy ok, megyek a gépért. Erre írt, hogy más is meg akarja venni, mennyivel ajánlok érte többet. Mondtam neki, hogy semmivel. Aztán érdekes módon még hónapokig árulta a majom Bepróbálkozott egy árfelhajtással