Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Grat a géphez ha mégsem tetszik vagy megunod egy 9-esre elcserélhetjük
Gratulalok! Ez igazán szép! Zölded meg már van
A szemét Mérgében biztos földhöz vágta magát. Meg a motort
volt, csak az illető nem adta el nekem jóárusítva , oszt még a brnoi aszfaltot is letesztelte vele
Oszt ződbe nem vót?
nagymester
Gratula! Az erő most már veled van Jedi lovag
Berepülni sem volt utolsó
Veszprém-Szfvár 14 perc. Azért ilyen sok, mert hajmáskérnél bontják az utat.
Gratulálok hozzá! Pluszba azért nem árt ha ezután beriasztózod a garázst (is).
akkó lehet irigykerdni
Tesómnak van penge eladó 7ese. Ha gondolod...
Köszi mindenkinek a válaszát sokat segítettetek remélem minnél hamarabb meglesz legkésőbb tavaszal.
Össze lehet szögelni, csak meg kell szervezni, magától nem megy.
azért egy kis 7es találkozot össze kéne szögelni emberek! ha becsuszunk a szar idöbe akkor max gyalog,budapest,kocsma.
Nekem a termosztát ház felőli oldalon van a megcsapolás a hűtőn, ezek szerint akkor egyeseknek azért van az a csonk ledugózva mert a túloldalon a vízpumpa felőli oldalon van a kikötés a hőcserélő felé.Van egy p3-as blokkom azon csüng valami visszacsapó féle is Akkor az menne a hőcserélőre?
A pezsgésért meg hívlak ha már vége a szezonnak, mert én pl holnap is nyomok egy alacsony Tátrát ha már ennyi fusi összejött gyorsan a seggire verek Idén nem sokat ültem rajta
Öreg se nagyon veri a gixxert, valami mindig fontosabb, ilyen ez a popszakma.Meg ő is olyan mint én, ha ráül akkor megy vele. De nem csak100km-t!Bár ő jár találkozókra is néha.
Én pl. soha nem voltam még találkozón, nem is vágyom rá. A zene sem tetszik és a tömeget is utálom.Inkább hozzá lökök egy kis lóvét és veretek egyet az Alpokban.Tudod ha már beindítom megyek vele, de nem csak 100km-t
749 vagy 999 -re én is fenem a fogam, de tudja a fene ér e annyit az a sok kidobott lové :(
Maximum hajtom ezt amíg szétesik, utána nagy generál és megint 20év.Kinőtem én már a motor csereberéből...
Ne is mond, enyémen is elfogyot pár db adrenalin mire kiegyengettem és láss csodát nem megy észnélkül a venti városban csak a 40fokban.
Egyszerűen akarok fogalmazni azt mondanám kb. 85fok környéke ideális olajhőfoknak átlagosan nézve a 4t olajokat és 4t autokat/motorokat.
Mivel itt hőcserélő van és nem olajhütő amikor 105fokos víz nem ritka a dugóban 40fok melegben azon a két heten amikor a hideg whiskey se segít rajtunk ott nem szerencsés az a meleg víz a hőcserélőben benne.
Nem véletlen rakták át 98tól a "végére" a "megcsapolást".

Karbit ultrahangos mosóban :)
Megtudjuk oldani
Hideginditó rendszere sajna másképp nem takarítható ki ezeknek, mivel nem "megbontható" az aknája.

Öreggel mi van? Rég láttam, gondolom keveset motorozik vagy mindig más fele, mint én. Találkozón mondjuk idén csak három darabon voltam.
erre a hűtés témakörre kíváncsi lennék bővebben.
most a tartalék hűtő lamelláit egyengetem tavaszra, csak 3 sor után elfogy a söröm tavaszra csak kész lesz
karbit is lehet még hozzá találni jót, de meg is van az ára, én olyan 200 euróért hoztam őket./apropó akartam is kérdezni, hogy hova lehet vinni ezeket "pezsegtetni" mert a szívatóm nem teljesen 100-as
a fogyasztásról meg csak annyit, hogy átléped hegyeshalmot és -1 liter, én átszeltem fél ausztriát országúton 80-120-as tempóba és 3,8-at evet 2 szem.+csomag. azt hittem kiesik a szemem mikor matekoltam. mondjuk egy garantált 10 ezret futott karbim van fen. itthon 6 főlé még nem sikerült vinnem , csak a reszelt karbival, viszont az olyan 6000-től mintha picsán vágták volna
a szelepekkel szívtam én is, de az öreg rendbe tette
nekem a vezetékek jöttek be nagyon, több szálat is át kellet húzzak a kötegben mert elöregedett és egyszerűen a réz szálak eltörtek
amúgy jó "taliga" nem hiába van belőle 2,5 db

az enyém 7esemnek semmi baja.

NO füst,pöcc start,szép hang,cirka 6-7 szomjuság.
gyurok ismát ducatira,(999) de ezt megtartom ha nem kapom meg érte a hirdetett-amugysem magas- árat.
Na jah a vezlánc vezetőt érdemes cserélni vásárláskor, 4ezer ft és ha szelephézagot mérsz ígyis úgyis lejön a szelepfedél, amugy meg az adrenalint és a pizzát imádom, tegnap is volt pizza meg adrenalin és közel 400km a hetesbe :)

Antihopping müködik, vékony lamella kell bele, szervizkönyvben az értékük! Enyémet betolni se bírtuk talán 4éve szilvásváradon mikor lemerítettem az aksit, bikázás lett a vége!Olyan kis nyomatékértéknél határol!
4,3 jött ki mikor sokszor szoci gépekkel együtt mentem.
Pancsik,mz k,stb.
A hengerfej dolog hidd el kijön, ha alföldön nyélgázon jász vele hatodik telin akár félórán át is!
A hűtési kört meg a mi éghajlatunkhoz mondtam, nem szerencsés dolog a kis hőcserélőre melegebb vizet küldeni nyáron a 40fokban.
Nem véletlen került át a kör máshova az itteni piacosokon. Enyém német piacos gyári 98as és már le van dugózva a kis megcsapolás a hütőn gyárilag.

Hibátlan cv karbisort még kapni?Ahoz olyan szerencse kell, mint bruminak a tipptopp gyári 7r amit Békéscsabáról hozott, még a lánckerekek is gyáriak voltak a fékdugattyúk is, mint a 0km gépen.

Viszont egy a lényeg hetest venni NAGY ÖRÖM, egy rohadt jó motor! Mindent kibír és élvezet vezetni meg a legszebb forma!
Széntablettát valaki? : O)
Nem értek mindennel egyet a kollegával.
-A fék tény, hogy zsákutca, külön élete van minden dugattyúnak, csak gyári tömítésgarnitúrával jó, az meg 40eft/oldal. Nem gyárival egy évet él...egyébként service manualban benne van a karmantyú, mint kopó-csere alkatrész x évente, vagy x ekm-enként. Amúgy gyári tárcsa+gyári betét kombóval jól használható, bár a gyári főfékhenger nem épp a 6 dugattyúhoz van kitalálva.
-víztartály típushiba tán 98-ig, ha ez előttit veszel, akkor is tudsz fillérekért venni bontottat, ami már fém perselyes.
-ezt a hengerfej repedősdit nem tudom megerősíteni, se nem tapasztaltam, se nem hallottam még ilyet, hogy 7R gátrepedt volna. 97 előtti ZXR hengerfejes 9R igen. Nekem verseny rendszer van a gépen, 96ekm-el kb 30ekm óta ezzel használom, megélt már rengeteg pályanapot a ringen és semmi baja. Hozzáteszem nem az M7-en motorozgatok nyakgázon 6-ban, mert abban max a pénztárcám lát kihívásokat.
-Karburátor valóban amortizálódik, de ez az összes CV karbira érvényes és körülbelül a karbis motorok 90%-a ilyennel van szerelve, úgyhogy ne csüggedj! Csak az 1.1-es ZZR D karbija alternatíva cserekor, vagy a gyári 38mm-es. A ZX9 karbiján nem jó oldalon van a gázfordító. Egyébként rá lehet hangolni a nagy karbit, csak szívás... Nem lehet javítani, perselyezni, teflonozni ezeket a porlasztókat, mert sosem lesz jó. Én konkrétan nem akarok tempomatos gázt a teflon miatt... Lehet találni hozzá még jó állapotú karbit, csak tudni kell, hol keresd. Kopott karbisat meg nem kell megvenni.
-ez a hőcserélős hűtősdi azért nem állja meg a helyét, mert ahány piacra kidobták a hetest, annyifajta alternatíva volt a hűtésben is, az emisszióban, fúvókában, beállításban...

Amúgy tény, hogy nagyon kevés épet találsz ebből a típusból, itthon szinte alig láttam olyat, ami ne lett volna taknyolva, gányolva. Ami jó, azt meg többnyire nem adják el. Kint érdemes nézelődni, vagy ha itthon veszel, vigyél magaddal egy szakértőt
Egyébként típushiba még az antihopping kuplungban a kuplungkosárra szegecselt fogkerék. Oválisra kopik a furat a kosárban és lötyögni, kotyogni kezd, plusz elgyengülnek benne a csillapítórugók. Ideiglenesen el szokták zömíteni a szegecseket, de ez csak taknyolás. Ha nem pályázol, vagy nem vagy Akira Yanagawa, nem fogod használni az anti hoppingot. Én ki is iktattam, hogy véletlenül se csúszkáljon nekem motorféken, mert rövidíti az életét. Mellesleg megjegyzem, hogy széria állapotában egyik 7R-en sem üzemképes az anti hopping, ahhoz olyan rugókat és lamellavastagságokat kell választani, hogy működjön.
-Típushiba még a szelepfedélben a vezérműlánc vezető, ami rendszerint lehullik és megőrli a lánc. Nem okoz nagy gondot, ha időben észrevesszük. Ki kell cserélni, a granulátumot meg kipucolni a karterből, meg a búvárcsőből.
-Futóműve nagyon jó, elég kemény, hangolással sokra nem mész, én állítgattam már mindenfelé, de a vége az lett, hogy visszatekertem a gyári beállításra. Csodák nincsenek.
Tényleg tartós motor, de nem HONDA. Igényli a törődést, de meg is hálálja. Az enyém 96 ezret futott és nem bánok vele kesztyűs kézzel. Megkapja amit kell és tökéletesen működik. Én már átestem hengerfejfelújításon, mert a szívószelepo sajnos kopó alkatrész. 80ekm-nél új szívószelepsort kapott, új tömítéseket, szimmeringeket, kis tuningot, és mehet tovább.
Ha szelepes, nehezen indul hidegen.
Nagyon jól motorozható, de azt nem mondanám, hogy minden hülyeséget tolerál a futómű. Egy CBR600 az tolerál mindent, de ez NEM. Mivel ez egy fejreállított superbike homologizált gép, elég hegyes a karaktere, tudni kell vele bánni, mert tud okozni meglepetést. De nyilván óvatosan ismerkedve ráülhet egy kezdő is, csak kell az önkontroll.
Ez a 4.3-as fogyasztás valóban elérhető, nekem evett már 4et is, amikor 150km-en keresztül 60-al mentem. Normális tempónál 130-160km/h-nál utazóban 5.5-6,5l-t kér, ez fölött akkor eszik, amikor nyakgázon végigmész egy 20km-es szakaszon.
Kevés hibája van, de az kijön már mindegyiken a kora miatt
-2x6dugós féknyergeknél nem találsz két egyformán mozgó dugattyút, de új gyári porvédő és karmantyú csere után tipptopp
-víztartály egyeseknek középen reped, ha nem akarsz gyári új tartályt 2k ragasztó csak az ronda
-sportdobbal tartós teligázas használatnál a 2. és 3. henger égéstere reped a hengerfejen megoldás a gyári kipufogó!Nem kell elriadni nincs olyan drasztikus helyzet, mint a zx900b nél de egy repedő hengerfej is hegeszthető...
-karbisor kopik szará(elsőnek a pillangószelep tengelye, ezt újra lehet teflonozni! a nagyobb gond akkor van, ha már a tolattyú és a tolattyú vezető is kopik....) Sok hetesen 9r meg zzr1100 karbi van rá mókolva de igazán lukmentes nyomaték görbe nem lesz velük, egy új karbisor meg közel 500eft
-eséskor tuti a fejidom fog törni a légbeömlő mellett, de nagyon szépen hegeszthető abs a saját anyagával!
-oldalidomon a gyári hologramos ninja matrica méregdrága, ha ez nincs meg kőkeményen pofátlanbul alkudni!

Hogyha 98 előttit veszel érdemes a hűtését átkötni úgy, mint a 98tól lévők! Ez is a régieknél kis alku lehet!A hőcserélőhöz máshonnan folyik a víz és így kedvezőbb a hőmérséklete

Vásárlásban vagy azt követően a szerelésben segítség kell adatlapomon elérhetőség. A fényképeket is meglesheted az adatlapomon.

Megvenni a zx7r -t meg 100% érdemes, mert:
-legszebb forma
-minden baromságot elnéző futómű
-eszméletlen kezes
-világból kimegy olyan tartós!
-antihopping kuplung
-full hangolható első és hátsó futómű
-nem rá hanem bele ülsz a mociba és ezért egy élmény a vezetése
-nagyon sok dobogós hely(wsb,bsb,ama sbk,24órás meg 200mph -s versenyek,stb.)
-baromi jó fogyasztás(kreszt betartva 4,3-4,5liter, ésszel turázva 5-6, észnélkül utcán redná redná redná teligázakat tépve 6,5-7,5)
Tartós 140km/h kb. 5literből megvan, ha nem előzgetsz minden fánál.

A kinézett mocinak gázhúzás nélkül melegen pöcre indulni kell, ha nem indul melegen gázhuzás nélkül pöcre akkor agyon van az alja dűsitva a kopot karbisor miatt!Kb. 2-3ezer körül megtorpan a fordulat ejtéskor akkor is már a karbisor kopott.
Az oldalsó hologrammos matricák meg eszméletlen drágák.
Gyári dobbal lévőt érdemes venned, mert akkor garantált, hogy nem fog 1-2év múlva a hengerfejed két belső hengerének égéstere elrepedni! Hidd el gyári dobbal is tud üvölteni(93db 5300rpm és simán szereti az 5000-8000 közti tartományt, ha meg sietős a tempo elpörög kb. 12-13e ig)