Én még nem törtem hetest pályán, pedig többel is mentem. Az túlzás, hogy elég a trophy, mert annak se ereje, se futóművel, se féke. A mitonak se sokkal több ereje van, de annak legalább van geometriája, futóműve, élmény vele küzdeni kakucson.
Ez rendben is van, kíváncsi vagyok a rokkára, képet kérünk róla. Én csak örülök, ha megmarad az utókornak még néhány gyári példány. Azért ne feledjük, az én kis gépem már közel 100ekm-en túl van. Pár éve egy fórumtársunk vett egy ugyanolyan színű karcmentes hetest,aztán egy napa alatt kakucson kétszer panírozta be egymás után. Vigyázni is tudni kell a vasakra. Várjuk az úriemberg szeretettel a topicban
Lefordítva: leáldozott Tomika gépének bűvölete madmax lelkében, mert a haverja vett egy pöpec ZX7R-t és még közben a kuki is kemény lett, mert egy feszes segget is látott
Nekem is évekbe telt mire olvasni tudtam a fanatikus ZXR cimbi sorai között!
pest vonzáskörzetében hol lehet kawa alkatrészeket rendelni?a postázós móka nem nagyon érdekel, mert felénk vagy lopnak a postások vagy tudtomon kívül máshol lakom
Nini kapni még 99,9% gyári 7R -t...
Megvásárolódott....
Tomika ha erre rárak a gazdája 4 rendes indexet meg két rendes tükört akkor nem akarlak sértegetni de eddig számomra a tied, mint ETALON hazai 7R most ez lesz az etalon....
...aztán bele nem látok de nincs jele, hogy belül kuka, persze az olajcsere, szelephézag mérés, szelepfedélben a lófasz cseréje azt javasolva a tulajnak....
Fékje vazze, mint az új 7R amikor sok sok éve Bird gépét megcsodáltam újkorában.....
Ha egy órával később érünk oda lehet más veszi meg, olyan csaj jött megnézni vazze!
Szexi, formás, motorozik, csodás szemek, fenekek, hmmmm majdnem mondtam a csajnak vegye az enyém ha visz vele engem is magával XD
Akkor mi a fáááák hogy lehet egybe egy 7R ennyi idő után?
Lehet az új tulaj beregisztrál ide, mert szokta olvasni....
Pedig 125ös a sárga villám és csak 9paci....
Utcára vagy nagyob pályára(pl. H ring) se értem minek 100Le(80-130) környékénél több!