Semmi rendellenes nem volt, nem szakadt le vagy ilyesmi, egyszerűen 80ekm után elérte a szelep azt a nyúlást, hogy nem volt már hézag illetve volt még állítási lehetőség, de ebben a fázisban állítólag már havonta lehetne szelephézagot lőni, mert folyton jön fel és az enyémnek már kormosak voltak a szívószelepei belülről, szóval kitámasztottak. Ez is elfogy, mint bármi más, ami kopik.
persze hogy vállaljuk, ez nem vitás
csak annyit érezni, hogy indul melegen - hidegen, kevesebbet fogyaszt, kipörög 6 ban is 2 személlyel és jobban veszi a lapot csak ennyi
Érdemes megvárni az őszi akciókat a kawánál, mert nekem csak az anyag volt 75eft 30% kedvezménnyel, amiben volt 8 szelep, 16 szimmering egy hengerfejtömítés, meg egy generátorlánc. Persze vannak olyan mákosok, akinek féláron hozok alkatrészt...
itt egy szaki, aki az enyémet is csinálta, mellesleg országos szinten elismert, mert nem csak motorokkal, hanem kocsik hengerfejeivel is foglalkozik, a legkisebbtől a teherautóig illetve versenyautókig
na nekem ő csinálta mindösszesen 20 pénzért, ebben benne volt a hengerfej munka, a szelepek becsiszolása, egy kis pöckölés és a szelepek beszerelése az új szimmekkel ( ezezeket term én adtam)
Én is tudok fehérváron egy jó szakembert, aki nekem is csinálta. Nekem anyaggal, munkadíjjal mindennel 150 körül állt meg, 8 szívószelep, 16 szszárszimmering, hengerfejtömítés, síkolás, összerakás, természetesen csak gyári cuccokkal.
Remelem gyorsan vegzunk. Kb 3- kor. Hol? Honnan indulsz?
csak annyit érezni, hogy indul melegen - hidegen, kevesebbet fogyaszt, kipörög 6 ban is 2 személlyel és jobban veszi a lapot csak ennyi
na nekem ő csinálta mindösszesen 20 pénzért, ebben benne volt a hengerfej munka, a szelepek becsiszolása, egy kis pöckölés és a szelepek beszerelése az új szimmekkel ( ezezeket term én adtam)
Ha kell segítség szólj!
Zs
ha emlekeim nem csalnak bal oldalra kell kivezetni, ott majd talalsz egy masik csovet is, amelle kell bepasszitani