Hali,
A motorszerelő azt mondta hogy a fúvókától nagyságától pöröghet fel a motor, ezért kisebbre cserélte.Akkor lehet érdemesebb lenne visszarakni a gyárit?Az L3-at a forgalmiból láttam :) , lehet rosszat néztem.
Köszönöm az eddigi ötleteket...várom a további tanácsokat.
Üdv.
Szia! Ha 93-as akkor L1-es,de mindegy!
Nekem is ilyen van. Csinált is ilyet. Nekem beállítási probléma volt.Több fajta van a neten,de 3 év után sikerült eltalálni és azóta jó. Szóval,ha jó a szelephézag és a karbid sincs kikopva,akkor ez lesz a gond. A fogyasztás is erre utal.Nekem volt már 4.6 is 1000km-es túrára.De 8 fölé nem megy. Ja még vmi. A z én karbimban a gyárinál kisebb fúvókák voltak,azt is cseréltük nagyobbra.Sokkal jobb lett,lehet ez is gond ami miatt nehezen ejti.Képet tegyél fel
Sziasztok.
2011-ben vettem egy 1993-as Kawasaki ZXR750 L3 típusú motort.Hibátlan a gép, egy dolgot kivéve.Ha a motor eléri az üzemi hőfokot 20-30 km után az alapjárat megemelkedik és nem is esik lejjebb, így a motorfékre sem számíthatok.A váltót úgy kell egyesbe betaposni...a fogyasztásról ne is beszéljünk.Volt már motorszerelőnél, a karbi sorra azt mondta, hogy hibátlan.
Fogalmam sincs hogy hol keressem a problémát...ebben szeretném a segítségeteket kérni.Fontos lenne mert szeretem ezt a gépet...ez az első motorom és nem szeretném ha tönkremenne.
Köszi előre is.
Szia ! szelepek zárnak rendesen , kipucoltam még egyszer a karbit és most beindul szívatóval . De gázt nem lehet neki húzni mert egyből fullad , viszont ha kicsit bemelegszik és szívató még rajta van akkor 35001/min körüli a fordulat itt lehet húzni neki pici gázt úgy 60001/min-ig ott megint fullad :S
a péntek a mostani előrejelzések szerint esős lesz, persze addig még változhat, viszont a 15 csütörtök nem lenne jobb mondjuk nekem csak kora du-tól, mert azon a héten éjszakás leszek
Ha esetleg jársz az Ivanicsnál és tudsz vmi infót szerezni azt megköszönném. Bár nem tudom, ha az ember vmi jót tud meg az fasza, ha vmi nem túl jót akkor meg eszi a fene! De azért kíváncsi vagyok.
Még januárba mentem mikor napsütéses idők voltak de azóta semmi csak olajcsere, fejidom festőnél van meg sárvédőt csináltattam hozzá meg undertail-t azokat is mázolják még már 2 hónapja nem mentem egy métert sem.
Kiszámoltam, mennyibe van a gép, mióta megvan km-re vetítve. Az összeget nem írom le, mert rám száll a nav . 50ft/km, amiből 25.5 az alkatrész 24.5 a benzin és nem mai árfolyamon számolva. Úgyhogy egy 300kmes karika 15eft-be van
Az valami 4 napos móka, mer 15 az csütörtökre esik, annyi hogy szombaton nálunk születésnapozás van, de péntek az jó lehet, vasárnap az azért nem annyira adja, mert a Niki is melózik hétfőn, én meg lehet hogy vasárnap este.
A motorszerelő azt mondta hogy a fúvókától nagyságától pöröghet fel a motor, ezért kisebbre cserélte.Akkor lehet érdemesebb lenne visszarakni a gyárit?Az L3-at a forgalmiból láttam :) , lehet rosszat néztem.
Köszönöm az eddigi ötleteket...várom a további tanácsokat.
Üdv.