Aranyos a háziállatod a balos ram air rácson . Amúgy ahogy Guro mondja a CR9EIX való bele, ez irídiumos, a sima CR9E a gyárija, de manapság már olcsón hozzájutsz (kb 10eft) az irídiumoshoz, érdemes megvenni.
igértem a gyertya pontos tipusát és Tomika még nem árulta el tehát nekem jelenleg NGK CR9EIX van benne
alkatrész ügyben pedig bátran keresd kawazsoltit, ha egyben küldi a cumót, akkor a postadij se meredek
Mi fékbetétet ebayról szoktunk rendelni, mondjuk én az EBC HH-t preferálom, bár nekem EBC a tárcsa is, de gyári tárcsához is nagyon jó, és nem 24eft a szett, mint a gyári. Ahogy Guro mondta, a legjobb a gyári, de jó kompromisszum az EBC is. Hátsó betétet én sosem cseréltem, ugyanis nem nagyon használom, pedig 40ekm-t belehajtottam a gépbe. Olajszűrőt Hiflofiltro hf303-at használunk, bármelyik motorosboltban vagy olajkereskedésben szerintem beszerezhető. Magyar nyelvű manualt még nem láttam ehhez a típushoz, viszont az angol nagyon jól használható.
12 ezrenként kell hivatalosan hézagot nézni, meg szinkronizálni, viszont a szelephézagintervallum lerövidül azt hiszem 6ekm-re ha a futásteljesítmény 50ekm fölött van.
Valaki alkatrészbeszerzésben tud segíteni?
Nekem eddig csak kocsim volt, ott nem volt gond, lecsaffogtam a sarki autósboltba és megrendelték amit kértem, de itt felém (Békés megye, Orosháza) nincs semmilyen normális motoros bolt.
Úgyhogy marad a net.
Olajat megtudom venni, talán még a gyertyát is de kellene
- első fékbetét
- hátsó fékbetét
- olajszűrő
Egyébként szivesen elvinném hozzád Guro, akkor nem kellene keresnem egy normális és megbízható szerelőt, de sajna nekem messze vagy, kár.
Vezérműláncal nem lesz probléma, mert azt azelőtt cserélték, mielőtt megvettem, de csak az a biztos amit leellenőriznek.
Szervízkönyv szerint hány kilóméter után kell zselephézagot ellenőrizni és karbiszinkronizálással bajlódni? Van egyáltalán valakinek magyar nyelvű szervízkönyve, mert én csak angolt találtam a neten.
Ja, és teszek már fel pár képet a motorról, ne mondjátok, hogy csak kérdezgetek de meg se mutatom, hogy miről van szó.
Hello,
1. olajról itt a fórumon sok infót találsz, mi többen MOL Dynamic 4T Racingot használunk 10W50-est
2. fékbetét: gyári tárcsa gyári betéttel a legjobb! ezt többen is igazolhatjuk, én is a szezon közepén tettem bele Tomika párszáz km-t futott gyári betétjét és ismét a régi a fékhatás
nem árt fék illetve kuplung folyadékot sem cserélni és természetesen légteleníteni sem
3. karbi szinkron, szelephézag állítás a szervízkönyv szerint, de ha tulajváltás volt ajánlott és legalább megtudod, milyen állapotban vannnak a dolgok ( ha megnézed itt van fent pár kép az enyémről, érdekes képek, pedig a motor azért megyegetett..)
4. ha már úgy is szétkapod, a gyertyákat is meglátod .. nekem most iridiumos van bent, a pontos típust otthon meg kell néznem
ha már szétszeded és a legjobbat akarod a gépnek, akkor néhány tömítést is cserélj ki pl szelepfedél, olajdekli, karbisor stb
a vezérműlánc feszítő állapotát / kitoltságát is megnézném!
a 7-esben van egy belső olajszűrő az olajdekli leszedése után meglátod, azt is ki kell tisztítani!
ha ez neked netán túl sok, akkor kérdezz, vagy hozd el hozzánk Dunaújvárosba és leszervizeljük
Tavaszi szerviz előtt állok, még ősszel vettem a mocit, azóta csak annyit tettem, hogy belehajtottam 2000 km-t. De most már nem halogatom tovább a karbantartását a vasnak.
Mit javasoltok, mit kell ellenőrizni, cserélni?
1. Az olajat és olajszűrőt cserélem, ha jól tudom a levegőszürőt ki lehet takarítani. Milyen olajat használtok?
2.Az első fékbetét kopott, a hátsó fék meg alig fog. Milyen fékbetétet ajánlotok, a hátsó fékbetétet is kicserélem meg kitakarítom a féket, hátha aztán fogni is fog a hátsó fék és nem csak arra lesz jó, hogy ha pirosnál el akar gurulni a motor, akkor meg tudjam állítani:)
3.Karbiszinkron, szelephézag? szerintem tök felesleges, semmi okot nem látok rá, hogy megcsináltassam ezt szervízbe, egyáltalán milyen időközönként illik ezt megcsinálni? akitől vettem, az azt mondta, hogy 2011 tavaszán megcsinálta.
4. gyertyacsere, nem tudom mikor volt utoljára cserélve, úgyhogy ezt kicserélem, milyen gyertyát ajánlotok?
Nekem ennyi jutott az eszembe, de ha még van valami, akkor szóljatok, a legjobbat akarom a motornak!
ha az időjárás kegyes lesz hozzánk akkor egy pacsira leszaladok :) de csak figyelek mert a szerelési hajlamom a távirányító elem cseréjénél kimerül :)))
itt Újvárosban,
felőlem megjelenhettek, de javaslatom az, hogy inkább csak du mert a garázs kapacitása véges és a túl sok "okos" ember egy helyen de aki akar itt is maradhat egy kis esti kikapcsolódásra
Nem egészen egyértelmű számomra, mit takar az hogy "vezérlés". Ha láncot akarsz cserélni, akkor vegyél olyan láncot, ami nittes, pl D.I.D., a gyári lánc végtelen, ahhoz főtengelyt ki kell venni.
Heló Zöldek!
ZXR750 h1-nél ha cserélni akarom a vezérlést akkor a főtengelyt is bolygatni kell,hogy rá tudjam fűzni a láncot,vagy a láncon van valamilyen patent vagy nittelőszem?
alkatrész ügyben pedig bátran keresd kawazsoltit, ha egyben küldi a cumót, akkor a postadij se meredek
Köszi a gyors és szakszerű választ GURO mester .)
Valaki alkatrészbeszerzésben tud segíteni?
Nekem eddig csak kocsim volt, ott nem volt gond, lecsaffogtam a sarki autósboltba és megrendelték amit kértem, de itt felém (Békés megye, Orosháza) nincs semmilyen normális motoros bolt.
Úgyhogy marad a net.
Olajat megtudom venni, talán még a gyertyát is de kellene
- első fékbetét
- hátsó fékbetét
- olajszűrő
Egyébként szivesen elvinném hozzád Guro, akkor nem kellene keresnem egy normális és megbízható szerelőt, de sajna nekem messze vagy, kár.
Vezérműláncal nem lesz probléma, mert azt azelőtt cserélték, mielőtt megvettem, de csak az a biztos amit leellenőriznek.
Szervízkönyv szerint hány kilóméter után kell zselephézagot ellenőrizni és karbiszinkronizálással bajlódni? Van egyáltalán valakinek magyar nyelvű szervízkönyve, mert én csak angolt találtam a neten.
Ja, és teszek már fel pár képet a motorról, ne mondjátok, hogy csak kérdezgetek de meg se mutatom, hogy miről van szó.
1. olajról itt a fórumon sok infót találsz, mi többen MOL Dynamic 4T Racingot használunk 10W50-est
2. fékbetét: gyári tárcsa gyári betéttel a legjobb! ezt többen is igazolhatjuk, én is a szezon közepén tettem bele Tomika párszáz km-t futott gyári betétjét és ismét a régi a fékhatás
nem árt fék illetve kuplung folyadékot sem cserélni és természetesen légteleníteni sem
3. karbi szinkron, szelephézag állítás a szervízkönyv szerint, de ha tulajváltás volt ajánlott és legalább megtudod, milyen állapotban vannnak a dolgok ( ha megnézed itt van fent pár kép az enyémről, érdekes képek, pedig a motor azért megyegetett..)
4. ha már úgy is szétkapod, a gyertyákat is meglátod .. nekem most iridiumos van bent, a pontos típust otthon meg kell néznem
ha már szétszeded és a legjobbat akarod a gépnek, akkor néhány tömítést is cserélj ki pl szelepfedél, olajdekli, karbisor stb
a vezérműlánc feszítő állapotát / kitoltságát is megnézném!
a 7-esben van egy belső olajszűrő az olajdekli leszedése után meglátod, azt is ki kell tisztítani!
ha ez neked netán túl sok, akkor kérdezz, vagy hozd el hozzánk Dunaújvárosba és leszervizeljük
Tavaszi szerviz előtt állok, még ősszel vettem a mocit, azóta csak annyit tettem, hogy belehajtottam 2000 km-t. De most már nem halogatom tovább a karbantartását a vasnak.
Mit javasoltok, mit kell ellenőrizni, cserélni?
1. Az olajat és olajszűrőt cserélem, ha jól tudom a levegőszürőt ki lehet takarítani. Milyen olajat használtok?
2.Az első fékbetét kopott, a hátsó fék meg alig fog. Milyen fékbetétet ajánlotok, a hátsó fékbetétet is kicserélem meg kitakarítom a féket, hátha aztán fogni is fog a hátsó fék és nem csak arra lesz jó, hogy ha pirosnál el akar gurulni a motor, akkor meg tudjam állítani:)
3.Karbiszinkron, szelephézag? szerintem tök felesleges, semmi okot nem látok rá, hogy megcsináltassam ezt szervízbe, egyáltalán milyen időközönként illik ezt megcsinálni? akitől vettem, az azt mondta, hogy 2011 tavaszán megcsinálta.
4. gyertyacsere, nem tudom mikor volt utoljára cserélve, úgyhogy ezt kicserélem, milyen gyertyát ajánlotok?
Nekem ennyi jutott az eszembe, de ha még van valami, akkor szóljatok, a legjobbat akarom a motornak!
felőlem megjelenhettek, de javaslatom az, hogy inkább csak du mert a garázs kapacitása véges és a túl sok "okos" ember egy helyen de aki akar itt is maradhat egy kis esti kikapcsolódásra
ZXR750 h1-nél ha cserélni akarom a vezérlést akkor a főtengelyt is bolygatni kell,hogy rá tudjam fűzni a láncot,vagy a láncon van valamilyen patent vagy nittelőszem?