Mielőtt össze raktam volna volt gépműhelyben a hengerfej megcsinálták sikolták ,szelepszár szimeringeket cseréltek szelephézagot is beállították . A szelep nem volt elkopva ... Csütörtökön tudok majd mérni kompressziót ha valami rossz a hengerfejjel , vagy nem zár a szelep akkor kiderül .
a használt motorok között van egy eleje tört 7-es
a kiegyenlítőt a lábtartó konzolokat fékpedállal elhozom
az első fém fékcsőszett csak az elosztóig van meg, addig 5000 ért adná a srác, persze az elosztóval együtt
szerinted
Hengerfej,nekem elhiheted.... Valszeg a szelepeid vannak elkopva,de ha tanulmányoztad a típust és olvasgattad a fórumot akkor tudhatod,hogy ez típushiba.Új szelepek beszerzése nem lehetetlen,de eléggé fájdalmas,mivel 9-10e/db-és ezek már néhány éves árak!Tudnám javasolni,hogy vidd el gépműhelybe a hengerfejet és újíttasd fel-tudok rá javasolni helyet is(az enyémet is ők csinálták)Ha próbálkozni szeretnél továbbra is,akkor a lehető legvékonyabb szelepkorongot tedd be,elvileg be kell indulnia-ha nem akkor marad a felújítás...
Holnapra má én is fittebb leszek ma még olyan lófaszos hangulatom volt! De jó buli volt ezt ismételni kell még párszor, legközelebb Kampit se engedjük el.
Az éjjel meg is karburáltuk. A nagy buliban elhánytuk a porlasztósort, de volt kéznél két Jikov egy BVF meg egy Bing karbi, ezeket heftültük rá. Látnád a gázreakciókat
Sziasztok!
Nem szoktam itt a fórumon beszélgetni, csak a kérdésekkel jövök mindig de remélem ha valaki tud segít nekem .
Egy H1 esel "szenvedek " lassan két éve :) megállta alattam a blokk (hajtókarcsapágy ). most végre volt időm és pénzem minden alkatrészt megszerezni és össze rakni a motort de nem akar beindulni ...... Vezérlést megnéztem 2 szer is tuti jól raktam össze , szikra van,karbi kipucolva , Ac megy hosszas indítózás után lehet hallani a hangján hogy majdnem elkapja pöffen egyet kettőt de semmi néha kilő egy nagy lángot ... próbáltam hátha tolásra beindul de az sem jött össze . Már mindent átnéztem ami eszembe jutott...Szerintetek mit kellene átnéznem ? Köszönöm a válaszokat előre is :)
akár indulhatnák is érte nem?
Látom komoly célszerszámokkal történt a szelepállítás,az évek + a rutin nem hazudik.....
talán már ki is próbáltátok az este.......
majd ha megyek érte szerzek sofőrt és viszek még 1 kis palackot
a kiegyenlítőt a lábtartó konzolokat fékpedállal elhozom
az első fém fékcsőszett csak az elosztóig van meg, addig 5000 ért adná a srác, persze az elosztóval együtt
szerinted
a sznapi ajándékod azonban már meg van
csak ne lennék ilyen hulla
Nem szoktam itt a fórumon beszélgetni, csak a kérdésekkel jövök mindig de remélem ha valaki tud segít nekem .
Egy H1 esel "szenvedek " lassan két éve :) megállta alattam a blokk (hajtókarcsapágy ). most végre volt időm és pénzem minden alkatrészt megszerezni és össze rakni a motort de nem akar beindulni ...... Vezérlést megnéztem 2 szer is tuti jól raktam össze , szikra van,karbi kipucolva , Ac megy hosszas indítózás után lehet hallani a hangján hogy majdnem elkapja pöffen egyet kettőt de semmi néha kilő egy nagy lángot ... próbáltam hátha tolásra beindul de az sem jött össze . Már mindent átnéztem ami eszembe jutott...Szerintetek mit kellene átnéznem ? Köszönöm a válaszokat előre is :)
Látom komoly célszerszámokkal történt a szelepállítás,az évek + a rutin nem hazudik.....
talán már ki is próbáltátok az este.......
majd ha megyek érte szerzek sofőrt és viszek még 1 kis palackot
a kis palck tartalma megadta az alaphangulatot
lehet vmit összekevertünk, de a végére az a gép lett a vasból
a szelephézag állitás szakszerűen megtörtént
nem volt kicsi, hiszen a pajszer alá ment