Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mielőtt össze raktam volna volt gépműhelyben a hengerfej megcsinálták sikolták ,szelepszár szimeringeket cseréltek szelephézagot is beállították . A szelep nem volt elkopva ... Csütörtökön tudok majd mérni kompressziót ha valami rossz a hengerfejjel , vagy nem zár a szelep akkor kiderül .
a használt motorok között van egy eleje tört 7-es
a kiegyenlítőt a lábtartó konzolokat fékpedállal elhozom
az első fém fékcsőszett csak az elosztóig van meg, addig 5000 ért adná a srác, persze az elosztóval együtt
szerinted
Jee
, de nem tudom mi legyen
a sznapi ajándékod azonban már meg van
A szerelőm nem szokta darabokra szedni a blokkot a vezműlánc cseréjéhez,és nittelő szem sem kell neki...Viszont olcsón és gyorsan megcsinálja.
Hengerfej,nekem elhiheted.... Valszeg a szelepeid vannak elkopva,de ha tanulmányoztad a típust és olvasgattad a fórumot akkor tudhatod,hogy ez típushiba.Új szelepek beszerzése nem lehetetlen,de eléggé fájdalmas,mivel 9-10e/db-és ezek már néhány éves árak!Tudnám javasolni,hogy vidd el gépműhelybe a hengerfejet és újíttasd fel-tudok rá javasolni helyet is(az enyémet is ők csinálták)Ha próbálkozni szeretnél továbbra is,akkor a lehető legvékonyabb szelepkorongot tedd be,elvileg be kell indulnia-ha nem akkor marad a felújítás...
majd ha megyek a gépért kitalálunk vmi okosat......
Megkaptam. A fejidomon meg gondolkozz!
Holnapra má én is fittebb leszek ma még olyan lófaszos hangulatom volt! De jó buli volt ezt ismételni kell még párszor, legközelebb Kampit se engedjük el.
jut eszembe, reggel elküldtem a linket a Converse-ről
Hasonlóképpen érzem magam.
legközelebb meg is tudod csak
gondolom milyen gázreakciók lehettek ott.......
ez tényleg jó volt
csak ne lennék ilyen hulla
Az éjjel meg is karburáltuk. A nagy buliban elhánytuk a porlasztósort, de volt kéznél két Jikov egy BVF meg egy Bing karbi, ezeket heftültük rá. Látnád a gázreakciókat
Elvoltunk
Szelepek zárnak normálisan?
Sziasztok!
Nem szoktam itt a fórumon beszélgetni, csak a kérdésekkel jövök mindig de remélem ha valaki tud segít nekem .
Egy H1 esel "szenvedek " lassan két éve :) megállta alattam a blokk (hajtókarcsapágy ). most végre volt időm és pénzem minden alkatrészt megszerezni és össze rakni a motort de nem akar beindulni ...... Vezérlést megnéztem 2 szer is tuti jól raktam össze , szikra van,karbi kipucolva , Ac megy hosszas indítózás után lehet hallani a hangján hogy majdnem elkapja pöffen egyet kettőt de semmi néha kilő egy nagy lángot ... próbáltam hátha tolásra beindul de az sem jött össze . Már mindent átnéztem ami eszembe jutott...Szerintetek mit kellene átnéznem ? Köszönöm a válaszokat előre is :)
Feltaláljuk magunkat legyünk bárhol, csak a következményeket nem vállaljuk! de jó este volt naaa !
Fenyővel fűt egy igazi jedi
Tomika fejétől balra misuna
akár indulhatnák is érte nem?
Látom komoly célszerszámokkal történt a szelepállítás,az évek + a rutin nem hazudik.....
talán már ki is próbáltátok az este.......
majd ha megyek érte szerzek sofőrt és viszek még 1 kis palackot
külön köszönet a finomságokért
a kis palck tartalma megadta az alaphangulatot
lehet vmit összekevertünk, de a végére az a gép lett a vasból
Kampi,
a szelephézag állitás szakszerűen megtörtént
nem volt kicsi, hiszen a pajszer alá ment