Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mikor lesz az első közös gurulás ? mennék:) tervek vannak ?
Téli álom :)
na mi van mi?
hol voltál ezidáig
Jó napot ! :)
Csúnya, de nagyon!
Ez ZXR 750
Hát elég rusnya jószág!
Szentségtörés :(
érdekes fizimiskájú 7 es
Tomika
ment a mail
Jo gepek azok, de mondjuk csak sajat tapasztalat, hogy turazaskor a Afrikas kollega mindig hatranyban van, szetporgeti a gepet, hogy a mi laza temponkat tartsa. Terepre meg nehez, hianyzik belole vagy 25lo aza gond vele.
Ok. A hetesnél annyi differencia van az ac körben, hogy ezen a típuson direktbe lehet nyomatni a pumpát, ha sebességbe teszed és nyomod a start gombot. Azt hiszem ez a ZXR-en nincs.
Köszi, megvannak a rajzok, épp azokat bújom, hogy mi merre hogy...
Nyilván összefügg a terheléssel, hiszen alapjáraton csak 3-4mpnként kapcsol. Gondolom fordulatszámmal, vagy pl két gyújtás között eltelt idővel szabályozzák a kapcsolását, valószínű azért van a CDI-vel kapcsolatban. Ezek csak feltételezések, de ha akarod felrakom a kapcsolási rajzokat.
Hmm.

Az hittem ez a szivattyú terhelés vezérelt!
Tehát folyton kap feszültséget(mikor jár a motor) és mikor nincs meg a nyomás az AC és a karbik közt akkor bekapcsol.
A relé pedig azért van, hogy álló motornál ne kapjon feszt, csak önindítózáskor és járó motornál!
Ezt azért gondoltam, mert a 4ből az egyik szál az indító relével is kapcsolatba van a másik pedig a gyújtás elektronkával....
Azért mérhetsz 0 feszültséget indítózás közben, mert ez a fajta pumpa nem az a forgóturbinás fajta, mint az újabb injektoros gépekben, hanem ilyen pulzáló jellegű, hivatalos nevét nem tudom, de lényeg hogy ha a relé átenged, akkor kap feszt pulzálva, mivel ennek az alternáló mozgásnak, ahogy ki és bekapcsolnak a pólusok egy membránt taszigál, ami löki a benzint. Szóval a piros fekete között azt méred amit a pumpa kap feszt, gondolom a maradék vezeték a relé vezérlőáramát adja. Járó motornál méregess, úgy is alapjáraton kb 3mp-enként lök egyet az AC.
Nos, megpucoltam a sarukat, így már nem melegszik a relé és a csatlakozó műanyag.
Megmértem indítózás közben, a szivattyúra jutó feszültséget, ha relé van benne: 0 Volt.
A relé 4es csatijában összezárva a piros és fekete-kék vezeték saruit a pumpa működésbe lép.
A maradék két vezeték (piros-sárga és sima fekete)honnan jön? Mit és mennyit kéne mérnem rajuk?

Addig is megnézem, hogy épek-e és kontakt is van-e rendesen.


Köszi
Az indítórelével nem függhet össze az AC pumpa. Ha az indítórelé beragad, vagy nem húz be, akkor is van villany, csak nagy áramot nem tud átvinni az önindítóhoz. Mérd ki hogy eljut e a villany a pumpáig. Ha cseréltél AC relét, akkor az nem lehet rossz nyilván, viszont átnézném a vezetékeket, a sarukat, nem oxidos e, mert előfordul hogy olyan átmeneti ellenállása lesz az oxidtól, hogy annyi áram átfolyik, hogy pl a visszajelzők világítanak, de ahogy terhelést kap, már nem képes átvinni. Nézd meg nincsenek e megtörve a kábelek, vagy nincs e letöredezve a szigetelés.
Van ami bejön, de nem a Varadero és társai, ezeket semmire nem tartom. Egy régi Super Ténere vagy egy Africa twin simán jöhet.
Üdv!

Segítséget kérnék!

Egy J-s ZXR-ről lenne szó. A dolog egy AC relé cserének látszott, de úgy tűnik összetettebb a probléma.
Relé cserélve, de így sem nyom az AC pumpa.
Direktbe kötöttem, így megy és fel is nyomta a rendszert, majd indítottam. Indulás után azt vettem észre, hogy füstölög valami az akksi felől.
Kis keresgélés után az indítórelét vettem szemügyre. Megfogva eléggé meleg volt, kivéve a helyéről pedig olvadt volt a műanyag a 30A-s bizti sarui körül. Úgy tűnik, nem friss olvadás, régebb óta melegedhet.

Kérdéseim:
Miért nem mehet az AC a relén keresztül?
Mi lehet a gond az indítórelénél?
Összefügghet-e a kettő?

Előre is köszönöm a segítséget!
Szia! Tudok segiteni adatlapomon elérsz!
Sziasztok!
Gyujtó trafót nem tud valaki párban?Hátra nem kapok nagyobb lánckereket sehol,van valakinek esetleg,és hol vette,szettet kell cserélnem,de előre van -1,-2 de hátra csak kisebb van.
Felcsengett a ninja zenéje a XI.kerületben
De jó érzés volt! Nem is állítódott el a karbi,olyan,mint amikor eltettem. Érdekes,eddig mindig volt vmi(kipp-kopp)
Nem mondod, hogy tetszenek a tura endurok! Mik derulnek ki
Átlag 6-7 között,ha jó a motor és jó a karbi. Szar karbival 8-9-10 volt a fogyasztás. Most egy jó ZZR1100 cvkd 40-es karbival volt már 5.2 is 150-es utazóval,nem vadulva,konstans gázállással.