Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a töltőre feltettem a 7-es akksiját
a meghívót itt küldöm ki mindenki részére, aki olvassa a fórumot
Várunk sok szeretettel
Menni akartam tavaly is de nem volt meghívóm :). De akkor ezt idén pótoljuk.
Básszki az előbb mentem egy kört egyik spanommal egy Audi V8 4.2 Quattro-ja van. Nem gyenge 80-al derékszögben menni...Nem hittem el a havas úton mekkorát képes gyorsulni az a 2t-s dög. Fülig ért a szám
Nagyon szívesen, kérdezz bátran, aztán várjuk a fejleményeket. Esetleg ha érdekel, szoktunk tartani minden évben 7R-esekkel idénnyitó találkozót, ha érdekel, gyere el. Részeleteket itt találsz majd.
Ez nekem így bőven elég. Jól gondolod, felniket mindenképp cserélni fogok, a futómű is tervbe van és épp a motor súlya miatt a típusa még nem 100%. A 636 elejét viszont mindenképp kizárnám. Mindez még csak elmélet, mert mire az alkatrészek többsége meglesz az kb. 2 év. A motor lesz a legutolsó tétel. Kösz a segítséget, majd ha valahol elakadok, még kérdezek.
Üdv
ÉÉÉÉÉÉs milyen faszacsávó voltál, hogy ellapátoltál műhely elöl! Hiába tudsz okozni meglepetéseket! Holnaptól meló minden nap estig!
Ja és nekem nem gyári tárcsám van, de gondolom ez nem számít, távolság az gyárinak kell lennie.
Lemértem, bár ez közel sem tizedes pontosság. Áttoltam a tárcsa egyik furatán a tolómérőt, a másik tárcsáig 137mm, amiből lejön az egyik tárcsa vastagsága, ami 5mm, tehát elvileg a két tárcsa között 132mm van. Viszont ezzel nem tudom mire mész, ugyanis a tárcsa tányéros, illetve az agy, szóval a kerékagynál ez a távolság már nem mérvadó. Egyébként megkérdezhetem miért lényeg ez? Más felnit vagy felfüggesztést akarsz? Sokan mondogatják nekem is hogy miért szopok ennyit a gyári fékkel, miért nem veszek egy 636 elejét, vagy egy tizesét? Hát azért nem mert még a tizes is csak max 200-210kg tömegű, a 7R meg 240 és nem biztos hogy jót tenne a vezethetőségnek.
Na látom vannak itt még segítőkész emberek! Nem gond, valahogy majd ez is meglesz. Kösz
Így van, hetest fogok építeni. Terveim szerint ez lesz kb. 2-3 év, mert közben másra is kell a pénz. De épp a múlt héten sikerült vennem egy gyári 7RR faridomot, úgyhogy innen már nincs visszaút :). Még '97-ben láttam először élőben ezt a motort, akkor tudtam egyszer lesz egy ilyenem.

A tolómérőt át lehet fűzni a két küllő közt, szerintem nem lesz vele gond, úgyhogy előre is kösz!
én nagy lelkesen kimentem garázsba, ha már ott voltam ellapátoltam a havat, kitoltam a gépet, de sajna 3 szori próbálkozásra sem indult, igy inkább akksi ki és most csepptöltővel töltögetem.
lemértem volna én neked a kérdéses méretet, csak sajna egyel kevesebb tolómérő volt ebben a garázsban a kelleténél sorry
Nem értem,építessz egy hetest? Megpróbálhatom lemérni,de ez azért szerintem nem olyan egyszerű tolómérővel,meglátjuk,este próbálkozok.
ááá :)), tovább már nem építem. ZX-7R lesz! Már mindent megterveztem, most keresem hozzá az alkatrészeket.
Viszont az a méret kellene amit írtam. Valakinek csak van otthon tolómérője
koszi elore is
ha gondolod rákérdezek,mennyi a gyári,vagy kawazsoltit megkeresed.
kicsi a 636-on a 280-as fék? :-)
nem szamit nekem kell egy ilyen mert megette a ho,szejjelrepedezett
Szevasztok !

Segítség kellene. Megtudnátok nekem mondani (mérni), hogy a hetes első felnijének gyári féktárcsái közti távolsága kívülről mérve mekkora? 0,1mm pontossággal ha kérhetem.
Ilyet csak gyáriban találsz.
hello.
meg tudna mondani nekem valaki hogy hol talalok zx7r-hez az alabbi kepen lathato szurot?
itt meg most már van vagy 10 cm és még mindig nem akarja abbafejezni
asszem most egy db-ig nem kell még csak kitologatni a garázsból sem a gépsárkányt