Én megfaragtam az első 7R-emet és imádtam. Most ezen csak egy rendszer van és annyi. Ha rombolni akarok, akkor előveszem a 12-est és sálálálá
Mondjuk nyáron már röfögni kellene a 750RR-nek is, mert attól a hátam is borsódzott
A sok kókler magyar szaki meg bekaphatja
Nem akarok 9est bele, annak a hengerfeje nem bírja a kiképzést, a 7r-é meg nem megy fel rá. Ha már 150et ráköltöttem a hengerfejre, nem dobom el. Meg az már nem is hetes lenne. Viszont egyik haverral megbeszéltük, hogy ha a ZZR1100 blokkja beleférne, azt belefargnám bármi áron, mókás kis masina lenne.
Üdv,
mivel nem porfestve van, én csak a szimeringeket vettem ki, a csapágyházat maszkoltam, festés után ment bele az új. Egyébként nem pattogott le, pedig már lassan 3 éve fújattam. Ez megint csak attól függ hogyan lett előkészítve.
Tervben van, hogy pár év múlva kap egy renoválást a gép. Vázat is megfujatnám, de ahhoz is csúnyán belezni kell, felniket, idomokat is, amin sérülés van. Mivel már elhagytam a 90ekm-t, ezért előbb utóbb a blokkba is bele kell nyúlni, de akkor minden cserés lesz, hengerfejet leszámítva, mert az nemrég lett megcsinálva. Tervezek bele egy 770-es Wiseco szettet, új csapágyakat, tömítéseket, ilyesmi. Nem lesz 2ft az biztos, de utána még 20 évig motor lesz...
A felnit festették, vagy porfestették? Gondolkodom én is hogy meg kéne fújni, mert az ügyes gumisok szétbaszták a peremét, csak annyi az aggályom, hogy a gyári festés az elég vékony, ha simán lefujatom, az szerintem egy felnin nem valami tartós, a porfestés, ami meg tartós, az vastagabb bevonatot képez és hülyén néz ki közelről, meg ahhoz ki kell venni minden csapágyat, meg szimmeringet...
Nem gond az, ha a legjobbat akarod kihozni belőle. Csak itthon sok a pancser. Én a felniket fényeztettem színre a 636-on, mondhatni hibátlan lett. Ajánlanám, de tőled messze van, viszont a színkód 7F, a festék gyártó PPG. Úgy hiszem ez alapján csak a festő tudja elb@szni... Második motornak viszont belefogtam egy 7R építésébe, de már most fosok mi lesz ha az alkatrészeket felújításra másra bízom ( krómozás, horganyozás, kárpitozás stb.)... Persze mire elkészül az még odébb lesz, egyenlőre tart az alkatrészek beszerzése. RR faridom, felnik már a garázsban
A motor eredeti fényezésével nem volt gond, voltak rajta karcok, kőfelverődések. Semmi extra. Sokan simán elmotoroztak volna így is évekig. Mivel maximalista vagyok gondoltam újrafényezzük. Na az frankón el lett b..va, lakkozás gáz módon, volt ahol polírozás sem volt, idomokban porszemek, gondolom az udvaron száradt a cucc. Aztán örültem, hogy visszaszereztem az idomokat, majd újabb fényező újabb ígéret. Most aztán szintén el lett b..va. Mit mondjak? Kicsit vagyok csak ideges Majd talán tavasszal sikerül. Francnak vagyok maximalista.
Hello,
megkérdezhetem mi volt a probléma az újrafényezéssel? Csak mert a jelenlegi hetesedre én is pályáztam kb. egy éve, de aztán pár nappal megelőztél :)
Még mindíg benne van a fülemben az ominózus busás (pszt Andryx) beszólás, hogy mennyivel mentek? 180? Az elég öreguras tempó lesz nekünk is.
A busák lemaradtak, de a jó kis ZZR-em érdekes módon bírta a tempót. Pedig az piszkosul széria
De idén azt is össze lehetne hozni megint! GURO? Hmmm?
Többiek?
Én meg nem is azért írtam!
A 12-es nagy élmény, de idén tavasszal még GURO is berosál
Na képzeld én meg csak azért vettem egy 7-est, hogy találkozzam Veletek
Aztán jól megszívattak a fényezésével már két helyen is, és elég maximalista vagyok ahhoz, hogy gagyi cuccokkal nem jelenek meg
De tavaszra még azt is meg kell oldani
Nem konkrétan rád gondoltam amikor írtam. Csak mindig az van,hogy a Guro feldobja a témát, mindenki lelkesen írogat tanácsokat ad ami persze nem baj, sőt! Találkozón meg csak a szokott csapat van. Én nem vagyok túl régen a fórumon de mióta ismerem Gurót, Tomikát, meg még pár jó srácot szívesen megyek mert jó egyet közösen gurulni. Biztos nagy élmény 1 Brno-i SBK, mesélt róla Guro is + a 12-s élményéről is.
Egyébként jogos a morgásod, de én úgy vagyok vele, hogy pl. a 12-es fórumosokkal egy Brno SBK-t tudtunk összehozni és kib@..tt jó volt. De egy sima balatoni csobbanásra már én se tudtam időt szakítani. Pedig mentem volna, mint állat. Sajna 7 napból 6 melóval telik el és mire hazaérek, már hulla vagyok. A maradék 1 napon meg pihi van, mosás, főzés, vasalás , és max idegesítem a szomszédokat a garázsból előtörő morajlással
Meló után van úgy, hogy alig tudok hazaérni kocsival, mert majd elalszom és ilyenkor inkább szavazok az ágyra, mint egy veszélyes motorozásra.
Öregszem
Arról nem is beszélve, hogy mivel guruljak
Mondjuk nyáron már röfögni kellene a 750RR-nek is, mert attól a hátam is borsódzott
A sok kókler magyar szaki meg bekaphatja
mivel nem porfestve van, én csak a szimeringeket vettem ki, a csapágyházat maszkoltam, festés után ment bele az új. Egyébként nem pattogott le, pedig már lassan 3 éve fújattam. Ez megint csak attól függ hogyan lett előkészítve.
megkérdezhetem mi volt a probléma az újrafényezéssel? Csak mert a jelenlegi hetesedre én is pályáztam kb. egy éve, de aztán pár nappal megelőztél :)
A busák lemaradtak, de a jó kis ZZR-em érdekes módon bírta a tempót. Pedig az piszkosul széria
De idén azt is össze lehetne hozni megint! GURO? Hmmm?
Többiek?
A 12-es nagy élmény, de idén tavasszal még GURO is berosál
Na képzeld én meg csak azért vettem egy 7-est, hogy találkozzam Veletek
Aztán jól megszívattak a fényezésével már két helyen is, és elég maximalista vagyok ahhoz, hogy gagyi cuccokkal nem jelenek meg
De tavaszra még azt is meg kell oldani
Meló után van úgy, hogy alig tudok hazaérni kocsival, mert majd elalszom és ilyenkor inkább szavazok az ágyra, mint egy veszélyes motorozásra.
Öregszem
Arról nem is beszélve, hogy mivel guruljak
és mindig ugyanazok.....
Ott mindíg le kell csavaroznom a kitámasztót
Úgy szeretlek