Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még van hely kb. 10 motornak. Addíg jó vagyok
és hova tennéd
Én a motort választanám
Jó a válasz?
Szia Guro!
Ment a mail!
A 7essel sok ilyen nőt össze lehet szedni ...fordítva már nem igaz
Szerintem egyértelmű
a motort nem adom , de a csajszinak szólhatok
Melyiket válasszam?
megérkezett a digitális nyomásmérőm
Kampi,

én meg válaszoltam a mail-edre, jelezd, ha megkaptad
Dédnagyapám 92 éves korában még babettával veretett a piacra, mindkét nagyapámnak volt motorja, az egyik zsírújan vett MZ Trophy 125-öt, nagyanyám állítólag azzal vitte ki a kertbe anyámat meg a két testvérét a szántóföldön keresztül, másik nagyapámnak Danuviája volt, meg legutóbb egy Riga4, ami a mai napig megvan, apám csak orosz csodának hívta, mert csoda ha ment...Apám meg nagyapám Danuviájával tolta. Szóval nekem is benne van a véremben a két kerék...
Nekem egyszer nagyon beszitált olyan 80-90nél,hát majd be szartam hogy ebből mi lesz,de hálistennek megnyugodot az öreglány.Vettem is kormány gátlót,azóta semmi.Nekem apum volt nagy motoros,zsir uj P21-ese volt kis utánfutóval,és kimentek drezdába keresztapámmal,akinek szintén ugyan ez a motor volt.Nem mesélt nekem a motoros dolgairól nagyon,meg hogy hogy nyirta ki nagyapám t5ösét stb.De egyszer bekérdeztem,minek mentek drezdába.Akkor mesélt róla,unatkoztak más világvolt jobban volt pénze az embereknek,és megtehették.Na manapság a kis mátrai döntögetésemet se engedhetem meg magamnak ugy mint 3 éve hogy szombat vasárnap,meg ha volt időm még hétköznap is néha.Nálunk nagyapám csodálta a motorjaimat,milyen komoly dolgok vannak rajtuk,milyen csizmám van ruha stb.Ők még nadrágba valami bilivel a fejükön,amit akkoriban már sisaknak neveztek,ezzel jártak melózni,télen rá fagytak meg ilyenek.Ugy hogy kijelenthetem 3. generációs motoros vagyok..Remélem majd az én utódom is szereti majd a motorokat,bár a 4. generációnak állitólag kódolva van már a DNS-ébe
Néha elgondolkozom, hogy miért élek még? Nagy szerepe van a szerencsének benne. Amikor a 125-ös TZR-ről felültem a CBR600-ra, eredetileg ZXR750L-et akartam, volt is egy példány az ismerősök között, de 100eft hiányzott az zsetonból. Utólag belegondolva jobban jártam, hogy nem tudtam megvenni, már lehet nem lennék itt. Ezek a gépek mint a ZXR, meg a hetes, talán a súlyúkból, meg a "hegyes" karakterükből adódóan nem valami toleránsak. Tapasztaltam párszor, amikor hosszanti nyomvályúra mentem rá, majdnem ledobott a gép. Semmiféle hibát nem tolerál, úgy gondolom nem való első nagymotornak. A CBR sokkal toleránsabb volt, sosem szitált be, nem tört ki úgy a fara hirtelen, kontrollálhatóbb volt, az eleje sem indult el olyan könnyen, ha blokkolt az első kerék. Mindezek ellenére a hetes igazi szerelem!
Nekem az összes családtagom közül az Anyám viseli a legjobban a motorozásomat. Egyszer amikor szervizben volt az autója szólt, hogy vigyem el az Auchan-be. Akkor a K4 750 volt még. A bekötőúton húztam neki 3-ban egy kövéret úgy 200-ig. Vigyorogva szállt le.
Apám viszont utálja.
Hali.
Itt találtam egy lámpát.

http://auto-motor.vatera.hu/al...
Hát megmmondtam hogy 122 ló,a végét meg neemtudom,de anyumat utoljára a 125 ös apriliával vittem 36 lóval és aszt mondta elég volt,soha többé nem ül föl mögém,pedig nem is huztam neki,meg azért közel se ment igy.Hát ithon faluba lájtba,mert ha kenem neki haza hallani,meg olyankkor mindig jön velem szembe.A végét mai napig nemtudom,230at mentem vele nem volt még kopon,de engem nem is érdekel,én kanyarogni szeretek a Mátrában,és persze ott se nyélen.A magam tempójában,benőtt már a fejem lágya,és láttam már nem egy két bukfencet,és motoros temetésre is mentem sajnos.De néha elgurul a gyógyszer.
Olyankor huzom azért neki,nehogy ellustuljon.Szépek a mai gépek,és hazudnék ha azt irnám nem kellene egy 10-es,de ezek a 7esek mások,olyan szeretni való motorok.Sok túristával kirándulóval találkozok a hegyen és mindig megcsodálják,hiában vannak űr gépek mellete.Nekem ezek a gépek tetszenek és ugy gondolom hogy ezeket se motorozzuk ki,legalábis én,minek nekem 180 lovas paripa.És ritkán találkozok 7esel de ha belefutok valakibe jót dumálunk,nézegetjük a másikét mi hogy van rajta,volt e baja hol csinálták meg stb.Ja valakinek nnincs egy hátsó lámpája,ami gyári és nincs lefujva sötétre?
Szeretem látni én is a döbbenetet az emberek arcán, amikor válaszolok a "hány lóerő, mennyivel megy" kérdésre, pedig ez közel sem az az egy "kiló egy lóerő" motor. Egyszer odajött hozzám a McDonalds parkolóban egy kivételesen nem pullozni szándékozó csöves, egy normális 60 körüli csóka volt. Ilyet szól szép nagyon, megvan vagy 80ló mi? Ja mondom megvan
Nekem is igy szokta az anyam:
-Kisfiam mennyivel mesz ezzel?
- Negyvennel
-Persze szaznegyvennel!
magamban: ketszaznegyvennel, de ezt mar nem mondom neki.

Na majd megudjuk, ha mar a mi gyerekeink fognak motorozni
és mit mondtál, mennyivel megy
Sziasztok!
Olvasom az élménybeszámolókat,és gondoltam megosztom én is a kis történetemet.Nekem az első jappán sport gép egy 87-es Rg-125 volt 96 novemberében vettem.Még azon a télen elis teszegettem rendesen,és tavaszra már idom nélkül nyomtam,mivel össze is tört.Abban az évben adták ki a ZX7R-t.Sose felejetem el,még az rg se volt meg akkor,de sokat jártunk fel a Mátrába nézegetni a motorokat.És egyszer csak begördült az Áhitott masina,addig csak katalógusból láttam,előtte a H2es zxr 750 volt az álom gép.Szóval egyből beleszeredtem.A kis rg után jött pár motor,etz-k,mikor mire volt pénzem,aztán sereg előtt,már a behívóval a kezembe vettem egy rgv 250 et.Imádtam de sok volt a baj vele,ezért eladtam.Pár év kihagyás nézelődés után,persze a család heves tiltakozása mellet,felment az agyvizem,volt egy kis pénzem,na nézzünk valamit.Mindenki szétesixert vegyek az a király.Mondtam is nekik mindenkinek az van,nekem suzuki nem kell.Valahol mindig úgy tartottam hogy a Kawasaki a zakkantak motorja,persze jó értelemben.Szezon közepére feladtam,mert amit elkocsikáztam megnézni a bontó szökevényeket el vette a kedvem.Mondván amelyik motor az enyém akar lenni,abba ugyis bele botlok.Meg is láttam a hirdetést,mondom közel is van szép is nézzük meg.Leugrottam egyik haverral,aki nem ért hozzájuk csak szép nem szép.Nézegettem,gondos gazda letakarva,szépen indult.Kérdezték kipróbálom e?Mondom most még nem.Szóval párnap,le a szakival meghallgatta nézegette,csuszni csusztak vele de szerinte vegyem meg megéri.Majd alszok rá cimszóvaal irány haza.3.alkalommal próbáltam ki,és kisseb alkudozás árán megvettem.Nem mondom hogy nem volt vele semmi,szerencsére csak aprób dolgok,de kell vele foglalkozni.De ezt leszámítva szeretem és ha jön máásik motor az"Öreglány" marad.Igy nevezték el a haverok.Mé lány?Hm ezt nem tudom de nekem tetszik.A sztori lényege hogy egyedül mamám tudott a gépről,náluk rejtettem el,csak anyum egy nappal előbb ért haza nyaralásból és pont telefonon beszéltünk mikor belépet az ajtón,és kérdezte minek van elővéve a sisakom,de a nappaliba meg látta hogy van csizma overál,amit a mocihoz vettem és nem volt ismerős és kérdezte ezek kié?Mondom az enyém.Minek mikor nincs is motorom.Mivel vonakodtam a válasszal,aszt kérdezte azt is vettél amig nyaralni voltunk? .Meglátta ájuldozás mekkora menyivel megy ez stb.Ez az én történetem,remélem nem untattam senkit vele!
Széles utat Mindenkinek!
Sürgősen lehetőleg tavaszig eladó!

1989 zxr750 hibás(tank, karbi, főtengelycsapágyak kuka, egyik idom nincs többi hibátlan gyári).
Zerogravity doublebubble plexivel ami 5e km t használt,karcmentes.
dobozában új lánc(34e volt).
Igény esetén tudok adni új gyári kipufogót ami 5e km ment(100e az új ára, 30e ért adom).
Szerintem ennyit megér alkatrésznek, donornak,stb.


Ugyan itt eladó félig felújított Porsche 924 (1976os) és egy majdnem komplett kocsi alkatrésznek(papírja van, nem vontam még ki végleg forgalomból így akár donornak is jó a másik papírja).
[A kocsin vadi új a futómű ami közel 200e volt.
4x28e kayaba gátlók.
2x18e fékdob
2x7e fékpofák
4x5e kerékcsapágyak
2x6e fék munkahenger
rugó csapágyai 5e
gömbfejek 20e
egyéb gumi szilentek, porvédők, patentok 30e
zaj csillapító lapok 15e
stb. ]

(3db hátsó szélvődő, tartalék dugók, szelepek, két féle kormány, tartalék váltó, stb)


Igény esetén tudok adni egy sport fa kormányt ami 944 turbóból való(karcmentes hibátlan, 30e ért)

Vadi új weldi 160amperos mig hegesztő csak kipróbálva volt, karcmentes, a kocsi javításához vettem de közbe jött családba halál eset így nem tudtam folytatni.112e+áfa az új ára.
90e ért.



zxr: 125e
kipuf: 30e
924(2db): 250e
944 fa kormány: 30e
hegesztő: 90e

Sajnos el kell adnom és mást nem tudok eladni, mert a ház falai felvizesedtek és elkezdtek repedni :(

Bárki akinek van tapasztalata belvizes területen vályogházakkal kapcsolatban bármilyen segítség, segély, stb igénylése kapcsán vagy ötlete mit tudnék kezdeni szívesen fogadom.

marko.szabolcs@freemail.hu

Kérlek a H -s zxr t adjátok tovább olyanoknak akiknek H -s zxr van, hátha valaki elviszi egyben alkatrésznek, donornak,stb én iskola és a lakás gondjai miatt nem tudok foglalkozni a szétbontásával és darabonkénti eladással.Bontó meg gondolom nevetséges árat adna.
Na máris kaphat egy ilyet ...
hogy milyen jól néz ki ebben az egyrészesben
jól látom, hogy fenék protectoros
Vérbeli Kawasakis