Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sztem nálam komoly beállítási problémák is vannak
16-44 van most az enyémen
a 12-es is, 4.ben
Nekem most 14-42 van, faintosan letilt 6ban 280nál
Akkor megyek megszámolom!
16-43 a gyári. Nekem gyárival vitte óra szerint a 280 felett egy rublikával, mert ugye 80ig van számozva, utána van még egy osztás. Nyilván ez 260-70 között lehetett reálisan. Elvileg 265-öt tudnia kell nem óra szerint.
Üdv! Amúgy mennyi a gyári áttétel? Enyém a szervíz előtt még csak tudta a 250-t most már annyit se. Guróval már beszélgettünk a problémáról,valószínü el van karburálva a gép. Ha jön 1 kis jó idő sürgős beavatkozásra lesz szükség!
aki kíváncsi hamar megöregszik
Kíváncsi leszek egy 12-es kontra ZZR1.1 csatára...
na majd meglátjuk
a 12-es mellett úgy is csak kisgyereknek tűnik majd
Legutóbbi állapotához képest lehet hogy jobb lesz, de ahhoz képest, ahogy megvetted ahhoz képest nem hiszem hogy ez a hengerfej móka sok mindent dobna rá. Ez olyan, mint amikor rádobtuk a rendszert az enyémre, azt úgy mértek gyári lóerőt.
hát akkor mitől volt érezhető a gyengülés-sebességvesztés
Emiatt nem lesz észrevehető változás.
itt írtam, hogy anno is gyári volt meg most is
csak ez a kis rendbetétel meg hengerfej okosítás hatására vagyok kíváncsi
Módosítottál az áttételen?
az enyém meg a gyári áttétellel volt anno is meg most is, és azért évről évre éreztem, hogy egyre kevesebbet tud ott fent, főleg 250 fölött
ezért is leszek kíváncsi az idei teljesítményére
Az enyém ezzel az áttétellel 280 körül óra szerint szabályoz 6ban!
ja egyszer én is, de az még a megvétele után volt az M5-ön
de remélem idén így megpiszkálva ismét meglesz
Én a gyárit is akasztottam már ki...

ilyet akarok én is, és akkor ki tudja akasztani
Ismerős a műszerfal? ZR-7S-en van gyárilag. Más a skálázása az óráknak.
Én inkább felszerelném a gyári rendszert, mint megalázzam szegény motort. Tegnap szerelgettem én is kicsit, az új első emelőn felbuzdulva kikaptam az elejét a rokkának, levettem a sárvédőt és kipolíroztam a villaszárakat. Azt mondják jót tesz neki, könnyebben siklik, meg mellesleg a belső felén, amihez a sárvédőtől, keréktől nem férünk hozzá, egy rakás szenny gyűlik fel ilyenkor, bogarak, ráégett ferodol, ami nem biztos hogy jót tesz a szimmeringnek. Ha már ott voltam a fékeket is kipucoltam, megjárattam a dugattyúkat, meg a betéteket megérdesítettem. Jó volt kicsit foglalkozni vele.
ha nincs más megoldás, akkor nincs mese
talán ez az egy alkatrész az, ami használható is egy suzuki-ból
Suzuki alkatrészt elvből nem viszek 10 méternél közelebb a motoromhoz