16-43 a gyári. Nekem gyárival vitte óra szerint a 280 felett egy rublikával, mert ugye 80ig van számozva, utána van még egy osztás. Nyilván ez 260-70 között lehetett reálisan. Elvileg 265-öt tudnia kell nem óra szerint.
Üdv! Amúgy mennyi a gyári áttétel? Enyém a szervíz előtt még csak tudta a 250-t most már annyit se. Guróval már beszélgettünk a problémáról,valószínü el van karburálva a gép. Ha jön 1 kis jó idő sürgős beavatkozásra lesz szükség!
Legutóbbi állapotához képest lehet hogy jobb lesz, de ahhoz képest, ahogy megvetted ahhoz képest nem hiszem hogy ez a hengerfej móka sok mindent dobna rá. Ez olyan, mint amikor rádobtuk a rendszert az enyémre, azt úgy mértek gyári lóerőt.
az enyém meg a gyári áttétellel volt anno is meg most is, és azért évről évre éreztem, hogy egyre kevesebbet tud ott fent, főleg 250 fölött
ezért is leszek kíváncsi az idei teljesítményére
Én inkább felszerelném a gyári rendszert, mint megalázzam szegény motort. Tegnap szerelgettem én is kicsit, az új első emelőn felbuzdulva kikaptam az elejét a rokkának, levettem a sárvédőt és kipolíroztam a villaszárakat. Azt mondják jót tesz neki, könnyebben siklik, meg mellesleg a belső felén, amihez a sárvédőtől, keréktől nem férünk hozzá, egy rakás szenny gyűlik fel ilyenkor, bogarak, ráégett ferodol, ami nem biztos hogy jót tesz a szimmeringnek. Ha már ott voltam a fékeket is kipucoltam, megjárattam a dugattyúkat, meg a betéteket megérdesítettem. Jó volt kicsit foglalkozni vele.
a 12-es mellett úgy is csak kisgyereknek tűnik majd
csak ez a kis rendbetétel meg hengerfej okosítás hatására vagyok kíváncsi
ezért is leszek kíváncsi az idei teljesítményére
de remélem idén így megpiszkálva ismét meglesz
ilyet akarok én is, és akkor ki tudja akasztani
talán ez az egy alkatrész az, ami használható is egy suzuki-ból