Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Anno a CBR-emet nem akartam 720 alatt eladni, mégis 580ért kelt el, rá pár hónapra...ez ilyen.
NEM ÖTSZÁZAT hanem 600at akartam írni, tehát HACCÁZÉ nem adta nekem ide szebasztyiján
amikor itt gambáltam a hetes vásárlásról, vagy egy éve akkor azt a motorot akartam megvenni amit az a srác vette met akinek ezt írtad nekem még 500 ért nem akarta ideadni, neki meg valami nemtudom vicces pénzért adta egy év után
Jaja évente ildomos cserélni mert az olaj nem csak használatában hanem, állásában is fárad. Meg hidegebb időben ha nincs rendesen bemeleggítve akkor kicsapódik pára, és az meg nem tesz jót semminek, meg senkinek!
Guroval mi is elindítjuk 2 hetente had járjon 3-4* bekapcsol ventilátor, mondjuk enyimen nem de fél órát szoktam járatni, forrósodjon át, járja át vezérlést, stb.
Kéne cserélni évente. Van aki nem cseréli, mert nem futott 6ekm-t. Én cserélném.
Szeva!
Na ezt hallottam én is,hogy jobb,ha áll a gép,mint néha beindítod. Tavaly nekem állt 3hónapot,beindítás nélkül. Fene tudja mi a jobb. Idén viszont jól hozzáférek ,így lehet beröffentem majd.
De én nem szoktam olajat cserélni tél előtt.
Lenne nekem is egy kérdésem.Az idei olajamban alig több,mint 2000km van. Ezt is kell cserélni évente?
Érezd magad lebaszva! Mindenképp érdemes cserélni télre, mert a használt olaj kémhatása állítólag nincs jótékony hatással a csapágyakra, meg a párát is máshogy köti meg, vagy mi. Sok tézist lehet hallani erről a témáról, én nem szoktam lecserélni, hanem annyit teszek, hogy 2 hetente elindítom és melegre járatom. Van, aki szerint nem lehet üresben pöfögve bemelegíteni rendesen az olajat, én viszont ezt szoktam tenni. Igazából a sok állás az, ami miatt az olaj savassá válik, ha minden igaz.
Cső!
Szerintem hagyd benne tavaszig. Nem baj,ha fekete,legalább teszi az egyik dolgát,tisztít! Az rossz olaj,ami több1000km után is tiszta.
Az enyém fuchs silcolene 10w-40-et szokott kapni és szereti. Kutya árulja!A többiek mol-t is meg motult is használnak,mind jó!
Üdv mindenkinek:) Nyár végén én is hozzájutottam egy kis "zöldséghez", gondoltam épp ideje beköszönnöm ide:) (meg megis igértem) :) Egy kérdésem most lenne is. Olajat érdemes lecserélni télre, vagy hagy ázzon benne tavaszig még ? :) Az előző tulaj nem cserélt, elég fekete már :S És melyiket ajánljátok ? :) Köszönet
Jaaa,Persze,hogy gyári,hiszen R-es!
Jajám a piros zöld adja
Ja egyébként annak ellenére hogy nekem nem ilyen fényű,szerintem ez a legütősebb fény:ütős fény 01

Persze az örök kedvencem az ez:ütős fény 02
Hát láttam már sima 750 esen is ilyen tartályos hátsó gátlót,de az R-esen ez széria szerintem...nekem nincs ilyen tartályom.Ahova csatlakozik a tartály vezetéke ott nekem egy gumidugó van....
Komoly valóban,sőt. Asszem ilyen fényt kap az enyém is ez a legszebb. Az én lámpám is ilyen
De ez nem gyári rugóstag,nem?
Nem szar bár már megkapta balról, a fejidom és lámpa illesztésénél is lehet látni attól független gecikomoly a gép!
Parazsat meg kompresszort beindítottam és 8 bar nyomassal adtunk neki had izzon!
Tiszta ott minden! Féktisztítót a faszénra fújtam, hogy jobban égjen :D Volt akkora láng mint a picsa! :D
Megindult a nyálelválasztásom...
sterilizálni azt meg minek
A fogót meg gondolom féktisztítóval sterilizáltátok, mielőtt a kajához nyúltatok vele.
Én hajszárítóval szoktam izzítani a parazsat, néznek is mindig befele az utcáról, hogy mi a faszt csinálok.
Kicsit drága szerintem. De hát a minőséget meg kell fizetni
Angoloknál és a franciáknál szoktam néha nézni az előkerülő legendákat és ott azért karcsúbb az ár.
160 pacis ZX7R pályára? Óccccó
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...