Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szeva Zsolti,

nekem meg lesz majd egy szép nagy listám és hát egy "baráti" árajánlat kellene majd rá természetesen a félreértések elkerülése végett a mikrofilmen be is jelölöm az érintett dolgokat
majd jelentkezem
Elbasztad öcsém nem hoztál fényképezőt! :))))))))
Tudnál adni egy email cimet? Odaküldeném!
Szeva
Érdekelne egy vezérműlánc és spanoló kb mennyibe fájna? Ha tudnál árajánlatot,megköszönném! A moci 97-es évjárat ZX750P
Szia!
Ha kell hozzá alkatrész tudok segiteni! Adatlapomon elérsz!
Köszönöm a hozzászólásokat! Főleg a service manuals-t! Igazatok van inkább szerviz, nem azért vettem meg a Drágát hogy kidobjam a kukába 40 rugó nem olyan sok, ha így nézzük megéri az árát!
tegnap elbasztam nem vittem a fényképezőt, de ma bepótolom
a kuplung szerintem gyári állapotú, már mint ami a szegecselést meg azt a tipikus kikoptatást illeti, de majd TE megmondod az okosat
ja, és itt helyben lesz megcsinálva a hengerfej, van egy szaki, ráadásul majd...... de ezt majd ha elkészült
szal este fotózás meg hengerfej elszállítás, aztán nekiesünk a tisztogatásnak: karbisor, dugók, váz, kerekek stb stb
a vezetékeket meg néhány helyen új saruval látjuk el, mert van pár kókány
Nem állítható a feszítő. Ha megnézed a B-jelű csavart, az fixen be van hajtva a feszítőbe, az tolja be a rugót, ami nyomja a fogaslécet. Max ekecs módszerekkel tudod "spannolni" a patront, mint pl erősebb rugót raksz bele, vagy "előfeszíted" valami távtartóval a rugót, de mint ahogy írtam, általában előbb a lánc fárad el, nem érdemes spannolgatni, mert úgy jársz hogy elszakad és akkor egy 40ezerből megcsinálható szervíz helyett kidobhatod a blokkot a kukába. Értem, hogy drága az alkatrész, de aki ilyen motort vesz, az számoljon vele, hogy ezekre a gépekre költeni kell, ez nem MZ, ami elviseli a foltozgatást, meg kendácsolást. Nekem sem esett jól tavaly, amikor 150 ezret költöttem a hengerfejre pusztán azért mert a szívószelepek elérték állítási lehetőségük határait. Mondták, hogy heggesztessem fel, meg hasonló baromságok, de könyörgöm ez nem IFA, ha nem cserélem ki, előfordulhatott volna, hogy behullik a szelep a hengerbe aztán helo. Általában a magyar ilyenkor adja el a motort, mert költeni kell rá. Szerencsételn új tulajnak meg fingja nincs mi van, aztán 200km után széthullik alatta a vas, és ez jellemző a magyar használtmotor piac példányaira általában. Bocs az okfejtésért, de ez kijött most
feltettem a DATA.HU-ra
itt a link, könnyen letöltheted:
http://data.hu/get/4309823/Kaw...

ha kérdésed van itt a fórumon segítségedre leszünk
és üdv a klubban
Nem állítható a feszítő. Ha megnézed a B-jelű csavart, az fixen be van hajtva a feszítőbe, az tolja be a rugót, ami nyomja a fogaslécet. Max ekecs módszerekkel tudod "spannolni" a patront, mint pl erősebb rugót raksz bele, vagy "előfeszíted" valami távtartóval a rugót, de mint ahogy írtam, általában előbb a lánc fárad el, nem érdemes spannolgatni, mert úgy jársz hogy elszakad és akkor egy 40ezerből megcsinálható szervíz helyett kidobhatod a blokkot a kukába. Értem, hogy drága az alkatrész, de aki ilyen motort vesz, az számoljon vele, hogy ezekre a gépekre költeni kell, ez nem MZ, ami elviseli a foltozgatást, meg kendácsolást. Nekem sem esett jól tavaly, amikor 150 ezret költöttem a hengerfejre pusztán azért mert a szívószelepek elérték állítási lehetőségük határait. Mondták, hogy heggesztessem fel, meg hasonló baromságok, de könyörgöm ez nem IFA, ha nem cserélem ki, előfordulhatott volna, hogy behullik a szelep a hengerbe aztán helo. Általában a magyar ilyenkor adja el a motort, mert költeni kell rá. Szerencsételn új tulajnak meg fingja nincs mi van, aztán 200km után széthullik alatta a vas, és ez jellemző a magyar használtmotor piac példányaira általában. Bocs az okfejtésért, de ez kijött most
Köszi szépen és service manuals-t honnan tudok letölteni (ingyen)
van liked?
vagy el tudnád küldeni?
Nagyon megköszönném!
Meg szeretném csinálni,zavar a hangja(hidegen), és nekem nagyon tetszik ez a moci, jobban mint az új vasak! Ebbe még bent van az anyag és stílusos, lehet az újabbak gyorsabbak és könnyebbek de ebbe akkoriban beleszerettem és a szerelési költséget inkább a mocira költeném!
generátor láncos, ott van a kuplung mögött
ha van kedved nézegesd a képeimet, én most szedem darabjaira , azért is teszem fel a képeket, hogy mindenki okulhasson belőle
amúgy meg a service manual mindent megmutat
Egyébként ebbe 55ezer van és tip-topp a blokk! csak hidegen zörög! Melegen annyira nem hallani Főleg 200nál ! Generátor az ékszíjas ugye, mert eleinte úgy hallatszik az is csúszik!
Sziasztok közben találtam képeket állítólag egyszer állítható a spanolót lehet beljebb hajtani!Blokk jobb oldalán pont a váztól nem látható! Köszönöm a válaszokat holnap leveszem a spanolót és megnézem h lehet-e még állítani!
Illetve a verérműlánc is el lehet fáradva. Nekem 70ekm-nél volt lánc csere, 90ekmnél feszítő. Ennyi méterenként belefér
Nem állítható, automata. Jobb oldalt van, viszont ha ki akarod venni, ahhoz le kell venni a karbisort, mert csak úgy fér ki. A rugó alá ugyan lehet tenni alátétet, de az ekecs megoldás, nem javaslom, ugyanis ha már nem tud feszíteni, az jelent valamit. Annyira szét van kopva, hogy meg tud akadni, és akkor se előre se hátra, a lánc meg ugrik, aztán helo, volt egy blokkod!
Sziasztok!
Van egy zx7r-em zörög a vezérműlánc.
Valaki tudja hogy lehet a spanolón állítani? És a spanoló hol található?(jobb,bal oldal vagy tank alatt?
Úgy láttam a képeken, hogy tiszta olaj a blokk, nekem akkor volt ilyen, amikor a szelepfedéltömítés kitökösödött, és szivárgott az olaj, végigcsorgott az egész blokkon.
Mi a gond amúgy a szelepfedél tömítéssel, minden jó tanácsot köszönettel fogadok.
Sikerült megoldani az eldurrant hűtővízcső problémáját, megosztom veletek, hátha másnak is kell majd.
Ilyen csövet nem kaptam sehol egyben, de 2 darab gyárilag meghajlított derékszögű csövet kaptam, összetoldottam őket és kész.
Csövek darabja 460 forint, két csőbilincs meg az összekötő idom meg 200 forint, úgyhogy megúsztam 1200 forintból az egészet. Ja meg vettem hűtővizet, dehát ez már csak ilyen, vízzel nem tölthetem fel.
Amúgy egy autósboltban vagy motoros boltban nem kaptam ilyen csövet, de teherautós boltban rögtön akadt. Érdekes.
oksa
Mondjuk a gyorsulás alapról elég brutálnak néz ki. Majd figyuzzad!
nekem meg itt bent nem indul el, de majd otthon ...
Láttam
azaz totalbike.hu