Szerintem azok alapból kurva jó eredmények! A tömegével kapcsolatban pár adatot láttam, de elég soknak tűnik, de mindent lehet faragni és tuningolni Háááát lehet, hogy venni kell majd 1 év múlva egyet. Addíg várunk a tuningokra és figyelünk, szépen, csendben
És közben szétszíjjjuk a többiek agyát a 12-essel
és ma még szedjük tovább
persze ennél több kép van, csak nem akarom terhelni a fórum oldalait
kibaszott nagy élmény szedni szét és látni, mi az ami a power-t adja
és most már látom, hogy nem a valós 4135 Mp volt amikor megvettem , szal itt volt az ideje a nagy generálnak
ez a jelenlegi 34.000 Mp lehet 44.000 is de talán több is...
Sajnos én is jártam így csak a bilincs mellett.Levágtam belőle pár centit aztán visszabilincseltem .Egy hét mulva újra elpukkant.Az a baj hogy annyira el van öregedve és gyengülve a cső hogy úgy sem lesz tökéletes.Szerintem szánd rá azt a tízest és vegyél gyárit mert nem lenne kellemes ha úgy folyik el a vized menet közbe hogy nem veszed észre és akkor vége a blokknak.
Sajnos a gyári alkatrészeknek ilyen ára van, ne lepődj meg, ha egy idomcsavar 800ft. Nem nagyon tudsz oda más csövet rakni, mert ha találsz is átmérőre passzolót, hogy hajlítod olyan formájúra, aztán lehet hogy melegítéssel meg lehet oldani, vagy nem tudom a gyári hogyan van. Ahogy elnézem egy szelepfedéltömítés sem ártana...
szerintem már elég szar idő van motorozáshoz, de te tudod.
ha annyira menni akarsz, akkor az eldurrant részt vágd ki, egy megfelelő csővel helyettesíts, bilincsekkel felfogatod és kész , mint ahogy azt már a másik csövednél megtetted, vagy megtette vki
a hétvégén elrepedt a vízhűtés egyik csöve.
nem tudtok valami tippet, hogy milyen autó vagy valaminek az alkatrésze tudná kiváltani az eredetit, mert gyárit tudnék szerezni, de valami 10000 forint, amit nem jó szívvel fizetnék ki. itt vannak képek is, ha valakinek tud valamit, kérlek írjatok.
De az is jó, ha tudtok valami tippet utángyártottra, nekem az is jó, csak legyen már valami, mert mindjárt itt a tél én meg használnám:)
kösz a tippet, de tegnap du megoldottuk
fél óra után már a műtőasztalon volt a blokk
képeket majd holnap a folytatásnál, mert sajna lemerült tegnap az elem
ha túl gyors leszel, akkor még azt a nagy s...det se lehet majd látni
És közben szétszíjjjuk a többiek agyát a 12-essel
néztem a zzr fórumot
amiket beírtál, azért ne olyan rossz eredmények
és hát mindent lehet tuningolni ha jól tudom
Persze én nem pofázhatok, mert nincs adatlapom
GURO cimbi! Nézted az új ZX14R-t? Háááát beindult a nyálcsorgásom
Rendet vágok majd a garázsban, aztán lökök fel pikcsöröket én is
persze ennél több kép van, csak nem akarom terhelni a fórum oldalait
kibaszott nagy élmény szedni szét és látni, mi az ami a power-t adja
és most már látom, hogy nem a valós 4135 Mp volt amikor megvettem , szal itt volt az ideje a nagy generálnak
ez a jelenlegi 34.000 Mp lehet 44.000 is de talán több is...
holnap elvileg szelepek ki, kuplung le...
ha annyira menni akarsz, akkor az eldurrant részt vágd ki, egy megfelelő csővel helyettesíts, bilincsekkel felfogatod és kész , mint ahogy azt már a másik csövednél megtetted, vagy megtette vki
nem tudtok valami tippet, hogy milyen autó vagy valaminek az alkatrésze tudná kiváltani az eredetit, mert gyárit tudnék szerezni, de valami 10000 forint, amit nem jó szívvel fizetnék ki. itt vannak képek is, ha valakinek tud valamit, kérlek írjatok.
De az is jó, ha tudtok valami tippet utángyártottra, nekem az is jó, csak legyen már valami, mert mindjárt itt a tél én meg használnám:)
meg -meg álltunk, egy fénykép erejéig és így is kint volt fél óra alatt
ma szedjük tovább, majd nyomom a picture-öket
folyt köv...
fél óra után már a műtőasztalon volt a blokk
képeket majd holnap a folytatásnál, mert sajna lemerült tegnap az elem