Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2005-ben voltam utoljára a Red Baronban. 1 éves, 7000km-es GSXF 600-ast árultak 1,6-ért. Akkor éppen a zsír újat szalonból 1,698-ért lehetett kitolni. Szerinted?
Tudom mert nem ez az első motor nálam, és nagyon soknak hiába mondom hogy cseréljük, nem kell mert még jó és működik vele. Én se vagyok tele pénzel, de odafigyelek és ami olyan azt cserélem mert nem akarom, hogy alattam álljon meg! Pl. Pesten egy hornett 600 3 éve nem volt karbi pucolva rajta, azt mondja tulaj minek, ami jól működik nem bántjuk, nah megált neki gép lejött hozzám állítsunk szinkront, megcsináltam rosszabb lett, mondom neki pucoljuk ki karbit 4 új gyertya és mehet, ááá jó ez így oké mentünk fel hozzá pestre éjszaka, megált 6oson, mondom én mondtam. Neki ált 6oson éjszaka gyertyát cserélni, nemlett jobb, felértünk, utána mentünk Egerbe motorzni, nem volt jó, Egerbe a szépasszonyok völgyébe neki ált a tér közepén motort szerelni! Me hogy rossz helyen van gyertyakábel vagy trafó rossz oldalon Mondom jó minden karbi pucc gyertya csere. Makacs volt. Hazaértünk másnap Dini akkor megcsinálod? Mondom meg, hozott 4 új gyertyát, addig karbi pucc, összerak szinkron és azót is megy neki Ilyen emberek vannak! Sanos.
Úgy, hogy megetetik az emberrel ezt a diagnosztika faszságot, bemesélik, hogy hogy át van vizsgálva a gép, jó hogy nem azt mondják hogy ez jobb mint az új. A sok parasztnak meg bejön a duma, mert félnek magánembertől venni, mert sok a kókler gép a piacon. Ezekből a hetesekből is találj olyat a hirdetések között ami nem volt törve, festve, kendácsolva, foltozva. Azzal nincs is gond hogy esnek vele, mert elég sok gépet fektetnek, de a pénzt már nem szánjuk rá, hogy megcsináljuk normálisan, foltozzuk össze, azt jó lesz valakinek. Meg minek cseréljek benne méregdrága gyári alkatrészt, jó az utángyártott, vagy rossz esetben jó a régi... most láthatjátok ti is Guroval, hogy nem 2 fillér egy ilyen gép szervize, főleg ha az nem folyamatos, hanem egyszerre jön össze minden. És azt te is látod, hogy az ő gépe is működött, tehát nem meghibásodás miatt van a szervíz. Sokan úgy vannak, minek cseréljem, minek állítsam, minek kenjem, jó az még, működik. Nekem is működik még az AC pumpám, de így 90ekm után télen csak kicserélem a belét, mert fosok hogy megáll alatta.
Sziasztok! Nekem is az volt a szerencsém, mikor eladó sorba került DL 1000-esem, hogy küldött email-t egy srác, hogy gsx-f 750 csere érdekel-e. Leinformáltam gépet, taliztunk, és végül megegyeztünk. Kaptam érte pénzt és abból átírás szervízt megcsináltam rajta, felkészítettem következő szezonra. Az a szerencsém volt, hogy rám írt srác, hogy gsx-f 750 csere érdekel-e mert különben még mindig nyakamon lenne gép, mert eladni nem lehet még áron alul sem! Annyira luxus cikk lett motor, hogy abszolút nem vesznek. Aki motort vesz az 500ezer alatt me több pénz nincs embereknek, vagy felső réteg de az újjat. Az én Dl-em 2004es évjárat és 1.1 milláért hírdettem. Ma voltam Redbaronba és 2002-es Dl volt kirakva 1.3 milláért! Hát majdnem szörnyet haltam! És az a vicc, hogy megveszik, ennyiért is tőlük! Napi szinten adnak el motort! És nem értem hogyan!
Most nincs ára,DE egyszer érték lesz,az tuti
Ezért nem adom el soha. Minden évben ráköltöm, amit rá kell. Amióta nálam van, jobb az állapota, mint amikor megvettem, pedig ezóta 40 ezret belepörgettem. Azért megmondom hogy amit 495-ért árulnak, az nem hiába annyi. Külföldön sem kapsz hugyért szarért normálisat, csak töröttet, meg leéltet.
motort eladni akarmennyire faj is, melyen ar alatt lehet az iden is. Megjegyzem tavaly is igy volt, lehet az tok szep, vagy csunya, jo vagy szar, akkor is csak hugye-szare viszik el. Bank nem ad hitelt senkinek, penzuk meg nincs
Azt félreraktam Neked!
na azért arról az egyről ne feledkezz meg , mert nekem meg növelni kell a gépparkot
De tegyük hozzá, hogy nem is 2000-es a motor!

Egyébként manapság nem jó motort árulni. Én is gondolkodtam, hogy ritkítok a zöldségeskertben, de aztán LÓF....SZT!
mindenkinek megvan a maga betegsége
én "diszidálok" és mégis vettem még egy 7-est donornak, a környezetemben senki nem tart épelméjűnek,de mire ez a 2 elkopik a következő járgány már csak 1 tolókocsi lesz
hát ez van gyerekek
akkor nem is mondom, hogy a kuplung-vezérlés-hengerfej-tömítések cseréje csak alkatrészárban kedvezménnyel 185 pénz
3xosáért meg kompletten meg lehet venni a gépet
Az a gáz,hogy ennyiért sem kapkodják. Ha jól belegondolunk,Ő árulja árában,mert nyugatra tőlünk olcsóbbak. Csak nekünk kapaszkodni kell a régi dolgokhoz is,mert az új csak álom.
Lásd apró rovatban,lyukas bőrkesztyűt árulnak 5000ft-ért. Egy vicc,külföldön repülne a kukáka,itt meg árulják.
Az a nem gyenge! Bakker akkor az enyémet mennyiért vihetnék el! Még a futóművem sincs jól belőve! 300 ért már robogót lehet kapni! Hova tart ez a világ?!?!
titka is na
meg ritka is
nyugalom a hosszú élet ritka
Tomika!
hol van már az a lista
rendelni kéne, mert még lesz pár hét szállítási idő is, meg aztán össze is kellene szerelni és nem lenne jó hóban visszagurulni a saját garázsba
az eleje nincs beejtve, de a hátulja az nem alapbeállítás, már a kilátszó menetek számát elnézve ott alapból 21 mm-nyi menet látszik ki, nálad meg kb 5 mm , de így meg elvileg lejjebb van a hátulja, nem feljebb
de majd Tomika megmondja a frankót
csizma kész
Nah megméricskéltem mindent rajta amit csak lehetett és eszembe jutott! :D
Első villa alsó szelep: bentről kifele 3 kattanás, felső szelep bentről kifele 5 kattanás.
Hátsó szelep bentről kifele 4 kattanás.
Ha símán áll a motor és ráülök akkor a motornak a hátulja 2-2.5 cm ert súlyed az első villa pedig 1.5 cm ert! Az első villának a becsúszó rész terhelés mentesen meg 12.3 cm-er!
A képeken meg lehet látni hogy állnak a rugófeszítések! Valami okos ötlet?