Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

várom
Ott azt megy a PIMP
Elküldtem a listát, holnapra talán lesznek árak.
Gumi kopása kizárt hogy ilyet okoz. Az első gumi nyomása 2.8bar a hátsóé 3.0 barnak kéne lenni. A gyári állítócsavarokkal nem tudsz olyan drasztikus állítást végezni, hogy ennyire megváltozzon a geometria. Akkor lehetséges, ha az első villák fel vannak húzva a villahidakban,szóval le van téve az eleje, vagy a segge fel van emelve.
Most így fejből nem tudom hogy áll az első telónak a részei de az tuti hogy keményítettem a rugón is meg a szelepeken is de egy nagyon picit lett jobb de még mindig beesik. A guminyomással is szórakoztam, persze minden benzinkúton 0.2-0.4 bár különbség volt, de az 1.6 tól a 2.2 ig mindent kiprobáltam és az se jött össze!
Most hogy mondod a szervíz után lett cserélve a hátsó gumim de az elsőt nem cseréltem de az össze gumi racetec! lehet hogy jobban kopott az első mint a hátsó és nem egy forma kopás van rajta és ezért eshet be az eleje ?
Pl tölem!
Még semmi, mer nem volt időm összeszedni, holnap intézem. Viszont a kártya megjött new yorkból
én meg kérdezném, hogy mi van az árajánlattal
Illetve a guminyomást is megnézném...főleg elöl
Arra tudok gondolni, hogy vagy nagyon be van ejtve az eleje, vagy fel van emelve a segge. Nem állítottál a hátsó gátló tetején a csavaron? Gumik mérete? Főleg a per érték számít.
Az első villa gyári pozícióban van befogva? Előfeszítés (magasság) állító csavarod hogy áll, hány gyűrű látszik ki a villa tetején? Csillapító csavarok hogyan vannak betekerve?
Skacok még egy nagy kérdésem van! Kicsit erő lesz szóval előre bocsi! :D
Lényeg, hogy nem régiben cseréltük az első villában a szimeringeket, olajat és tök jó lett meg minden DE megváltozott a motor kezelhetősége! Beesik a kanyarba az eleje nagyon, majdnem hogy vissza fele kell húzni egy nagyobb kanyarba. A Lime Partyn szenvedtem is vele elég sokat de viszont a gumikép az meg nem rossz. (amennyire értek hozzá!) Mi lehet a gond? A szerelőbe 100% ig megbízok nem 1x csinálta már a motorjaimat és még egyszer sem baszott át sőt elég sokat segít!
Itt egy kép a Lime Party utánról!
Valaki valami okos ötlet ?
Stabilitási gondot nem okoz, csak ha odabököd a gázt, akkor csattanik jó nagyot a lánckerék, mert nincs ami csillapítsa. Csak gyári van belőle, kb 10eft az ára.
ja,mensztő gumi,eszembe jutott
Az enyém nem ugrál
Lenne egy kérdésem,talán vki tudja. De lehet egyértelmű is.
Stabilitási gondokat okozhat a hátsó keréknél a gumibakok(vagy himba?) -nem tudom mi pontos neve- kopása?
Honnan lehet beszerezni ilyet?
A cucc elkelt.
ha megjönnek az alkatrészek, azokról is lesznek képek, sőt az összeszerelés lépéseiről is
karburálás után meg meglesz az első "körbejárós" vidi is
hát eddig elment normál fogyasztással, ráadásul amit már mondtam, hogy rosszul összeszerelt 2 es tűvel, ami el is görbült
remélem ez a nagytakarítás meg az a kis hengerfej okosság ismét visszaadja a régi élményt
Helló Leslie.
Gyári idom csavarod is van?
Nincs, ezek az említett idomok pályaidomszett részei.
Nem látok benne semmi rendelleneset. Terhelésen szokott 10erpm körül ugrálni a mutató, de az összes régi kawánál látom ezt.
Nincs véletlen ép balos idomod?
Srácok még egy kérdésem van hozzátok remélem tudtok okosat mondani! :D
Már 4 éve nállam van a 7 es és azóta ilyen a műszerfal. A videó végén jól látszik a fordulatszámmérő késése és belassulása! Ez mitől lehet, vagy nektek is van hasonló problémátok? Valaki valami okosat tudna mondani ?

Helló!
Engem a Ram Airos része érdekelne! Az idmotól a levegő szűrőig elmenős része érdekelne. Ha minden tartozék megvan hozzá akkor biznyákolhatunk! :D