Hi, Deziré! Ez a szlovák túra engem is érdekel, majd értesítsetek időben, ha jót akartok! Nekem megvolt az első pályázás tegnap du. kakucson, 6 motor volt összesen, 2 cbr125, egy pitbike, egy haya, de ő csak 2-szer 4 kört ment, meg egy rs125 vagy mi a rák, de azt az első körben eldobták, aztán fél 6ig vakarászták a gumiról a régebben ráragadt gumicafatokat, mondván, hogy az miatt csúszott el. Gyakorlatilag egyedül kőröztem végig, 4-5 körönként előztem kettőt, és így tovább...
az'szem elöbb motorozok 1 kicsit
a motor melegedésével romlik, a luk 2000-3500 között van, még jó hogy hamar át lehet rajta ugrani
valami tipp a hidegindításra?lehet ránézek a szivatóra,mindha nem húzná rá csak félig. az viszont fura, hogy a lukas membránokkal meg pöc-röf volt
remélem nem fogok a végére
asszem erre mondják, hogy köpni-nyelni sem tudsz
na én mára végeztem, elteszem magam holnapra, erre legjobb altató egy kis BL meccs lesz
holnap jelentkezem, addig is kitartás mindenkinek
Ja, kajak most valahogy jobban megfog az ilyen túra, mint a pályázás, de azért nyilván az is meglesz. Betét árára az eredeti bolti ár nagyjából felére gondoltam.
szerintem idén ki is tudunk menni arra, én benne vagyok
ja, a betétek érdekelnek, meg akkor majd a kormánycsapágyamat is meg kellene vizsgatni
az előbb tettem le a gépet, városban melegítettem, garázs előtt járattam, most normálisnak tűnik a hűtőrendszer működése, de ezt még nem merem elkiabálni
Ja, pár szót. Pitkin mesterrel is összefutottam ott a parkolóban. Parkoló tele volt pompa gépekkel, 1098, factory mille, kár hogy nem jöttél arra, picsajó az aszfalt, olyan kanyarok vannak, hogy befosol, spanjaimmal is találkoztam, fehérváriak, SP2-vel, meg két 1000-es szétesikszerrel, majdnem berakták a szalag alá a gépeket ott a parkolónál. Yardok is megérkeztek, beparkoltak, azt annyi, meg az egyik kanyarban 20m hosszan olajfolt...faszfej közútkezelők meg az olaj mögött állltak, nemám előtte, hátha elfekszik valaki rajta. Biztos nem véletlenül volt ott az a folt.
Kint csak kb 40km-t mentem, de nagyon jó volt, jó aszfalt, jó kanyarok, aztán a Niki rokonainál 2 nap zabálás, meg szeszelés...
Kimehetnénk valamikor szlovákiába, Léva felé, egyszer voltunk már arra, az 60km full szerpentin... Esztergomnál kimenni, parassapusztánál visszajönni.
Rendeltem betéteket, gyári akkor érdekel?
Az alapjárati csavar után után jön az úszó-szint által befolyásolt tartomány (kb. 2-4000), azt követi a tű helyzete (~5-7000).
Ha azonnal indulsz, amint nem igényel szivatót és próbálgatod az adott tartományt, akkor majd érzed, javul v. romlik a motor bemelegedésével.
Ha az úszón akarsz állítani, az egyik metódus, hogy a nyelv, ami csukja az úszóház (üa) szelepet, érinti, de nem még nem nyomja össze a rugót. Tömítő felülettől méred az úszó adott részének távolságát. Itt arra kell figyelni, ne legyen a zárószelepen a kúpos rész lépcsősre kopva. Ha alul nem segít az úszóállítás, akkor a fúvóka, amibe becsúszik a tű, lehetséges, hogy oválra van kopva, de ez inkább a mikunikra jellemző.
amúgy ki az a nagy Ő?, mert a talin nem voltatok ott