Ja meg a gyújtáskapcsoló kulcsnyílása is érdekesen meg van sérülve, be van horpadva, mintha talán csavarhúzóval feszegették volna, szal az a kis lemezke ami arra szolgál hogy ne folyón be a víz, srégen be volt ragadva, szóval lehet hogy túl finnyás vagyok de névre írva 600 pézt akkor se adnék érte ha magam nyomtatnám a dellát!
Na szóval, a kereskedő srác egy olyan nyik-nyak link alak volt akitől egy doboz gyufát sem vennék nem hogy ilyen nagy összegű dolgot.
Elől az összes fékpofa vason van, a lánc por száraz, a hűtőn ÉRDEKES sérülések. Pont a első kerék mögött van megsérülve, benyomódva a hűtőbordák, mi azt gyanítottuk hogy becsukták az első villát. Ránézésre a villanyak rendben volt, de mai huzató padok csodákra képesek. A motorblokkon jobb oldalt a redva megragadva, szal vmi biztos szivárog, vagy az olaj vagy a víz vagy kifúj.DE nem tudtok rendesen megnézni mert az oldal idomot nem akarta levenni, csak nyivákólt hogy azt nem egyszerű meg macerás! A egész újra van fújva, csak pár anyán látszik meg a váz egy pontján hogy az oldalán is "közlekedett". A hangjára már nem is voltunk kíváncsiak! Ja meg az első villán, jobboldalt, ahol az első tengely átmegy, szét van barmolva a csavar körül a villa. Az alvázszám stimmet, tényleg 2000-es évjárat, de ennyi az össz pozitívuma. Szóval nekem túl sok volt a kérdőjel a moci körül.
Egyszer szeretném megnézni a gépeidet (távolabbi jövő és még ebben az életben között, valahol, nem sürgős )
Amikor az eriggyet vettem, nagyon szép volt és természetesen megkérdeztem a titkot. Az pedig a mosókesztyű. Persze, ha azzal is macerásnak találod a pucolást, akkor tényleg felesleges a polír. Amit helyette adsz a motorjaidnak, többet ér.
Leslie!
Semmi extra, mert ez a 7-es megmarad utcai harcosnak
Mivel most vettem így zsákbamacskának tekintem és átnézzük a blokkot, futóművet, szokásos olaj + szűrőcsere. Megkapta a rendszert, kap egy undertailt, új rendszámtáblatartót, új indexek, új tankpad, új markolatok pfff mondjam még....
Szeretem a tökéletes dolgokat és mivel nem a kávézó előtt szoktam parkolni a motorommal, így nem szeretném ha valami keményebb csapatás közben betojna alattam a gép.
Polír ügyben meg úgy vagyok, ahogy mondtam. Lehet én vagyok inkább macerás és nem a polír?
Az olajcsere intervallumot mindenki maga dönti el. A gyári ugye 6e vagy 6 hó - amelyik előbb. Versenymotoroknál lehet menetenként is. De a versenymotor fő ismertetője, hogy több 10000 euróba kerül(t), csak a felső tartományban használják, stb.
Nálam pl. az olajcsere ideje:
1. periódust elérte (legkésőbb ekkor)
2. váltási kultúra romlott (ez fullszintnél is lehet előbb, mint az adott motortípus csere-periódusa...)
3. egyéb (nem tetszik a színe, csúszik a kuplung tőle, stb.)
Bird: talán épp az a polír előnye, hogy a légy is eltaknyol rajta, azaz nem tapad úgy meg a retek. Onnantól pedig egy jó mosókesztyűvel még egyszerűbb.
Mit fúrsz-faragsz? :)
Elől az összes fékpofa vason van, a lánc por száraz, a hűtőn ÉRDEKES sérülések. Pont a első kerék mögött van megsérülve, benyomódva a hűtőbordák, mi azt gyanítottuk hogy becsukták az első villát. Ránézésre a villanyak rendben volt, de mai huzató padok csodákra képesek. A motorblokkon jobb oldalt a redva megragadva, szal vmi biztos szivárog, vagy az olaj vagy a víz vagy kifúj.DE nem tudtok rendesen megnézni mert az oldal idomot nem akarta levenni, csak nyivákólt hogy azt nem egyszerű meg macerás! A egész újra van fújva, csak pár anyán látszik meg a váz egy pontján hogy az oldalán is "közlekedett". A hangjára már nem is voltunk kíváncsiak! Ja meg az első villán, jobboldalt, ahol az első tengely átmegy, szét van barmolva a csavar körül a villa. Az alvázszám stimmet, tényleg 2000-es évjárat, de ennyi az össz pozitívuma. Szóval nekem túl sok volt a kérdőjel a moci körül.
legközelebb összehozzuk
Tegnap megnéztem a vasat! http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx_7_r-4365347
H
Gyűjtöd ám a kawákat
Mivel foglalkozol,mert én is ezt akarom csinálni
Amikor az eriggyet vettem, nagyon szép volt és természetesen megkérdeztem a titkot. Az pedig a mosókesztyű. Persze, ha azzal is macerásnak találod a pucolást, akkor tényleg felesleges a polír. Amit helyette adsz a motorjaidnak, többet ér.
Semmi extra, mert ez a 7-es megmarad utcai harcosnak
Mivel most vettem így zsákbamacskának tekintem és átnézzük a blokkot, futóművet, szokásos olaj + szűrőcsere. Megkapta a rendszert, kap egy undertailt, új rendszámtáblatartót, új indexek, új tankpad, új markolatok pfff mondjam még....
Szeretem a tökéletes dolgokat és mivel nem a kávézó előtt szoktam parkolni a motorommal, így nem szeretném ha valami keményebb csapatás közben betojna alattam a gép.
Polír ügyben meg úgy vagyok, ahogy mondtam. Lehet én vagyok inkább macerás és nem a polír?
tiszta gixxer megoldás, csak neked ez 3 motorban van meg
Nálam pl. az olajcsere ideje:
1. periódust elérte (legkésőbb ekkor)
2. váltási kultúra romlott (ez fullszintnél is lehet előbb, mint az adott motortípus csere-periódusa...)
3. egyéb (nem tetszik a színe, csúszik a kuplung tőle, stb.)
Bird: talán épp az a polír előnye, hogy a légy is eltaknyol rajta, azaz nem tapad úgy meg a retek. Onnantól pedig egy jó mosókesztyűvel még egyszerűbb.
Mit fúrsz-faragsz? :)