Az a baj, hogy úgy indulgatott ahogy ütöttem az elektronikát aztán beindult járt 5 másodpercet és leállt.
Szerelővel arra következtettünk, hogy az elektornika a hibás.
De ha nem ez akkor kérek egy szaki véleményét:) köszi
Olyan problémám van jelenleg szeretett gépemmel, hogy gyújtás elektronika cserés, olyan kérdésem lenne felétek, hogy van-e nektek eladó esetleg?
A motorom 91 es a 93 as kawáé jó lenne hozzá?
megvan,na az neked el van fektetve,és az nekem a box mellet van elhelyezve.De nekem van még egy relé az aksinál ami egy simi kocka alakú,négy lába van,és az aksira van kötve a pozitiv,negativ,meg 2 szál megy még valamerre.Na nekem azt kellet kicserélnem.
Hát az én 7esem reléje teljesen máshogy néz ki.A helyét látom de nincs ott,és más is hiányzik.A kuplungos inditás,az ugy van kötve,ami az enyémen kivan kötve,de elvileg csak behuzott kuplungal indit.Annó volt egy onda robogóm,és érthetetlenül áltam az előtt hogy nekem miért nem indul gombnyomásra,pedig ugy inditották be mikor kipróbáltam.De rájöttem hogy huzni kell a féket
Sőt az autóm 3éves,és nem rég fedeztem fel hogy hogy lehet bekapcsolni rajta hogy miután kiszálok,és bezárom,világitson még egy kicsit
ez a kuplungkar húzogatós dolog nálam is figyel, mondjuk én amúgy is kuplunggal szoktam indítani
hogy miért van olyan, hogy gombnyomásra semmi, kuplung ráhúz és indul, na ez a 7-esek nagy rejtélye
start gomb nyomva, csavarhúzó nyelével egy pofon az önindító relének! nekem volt hogy 1 hétig hisztizett utána 2 hónapig jó
a bontóba 3000 HUF volt kettő
Relé lesz a hibás.Elvileg elég sok típust szereltek ua a relével.(ZXR,ZZR,ZX)Nekem is volt ilyen problémám,meg is osztottam veletek,talán akkor is találgattunk kicsit.A számát nézd meg a relének.Én innen a fórumról vettem egy sráctól aki ZZR-t szokott bontani.
Akkor szerezni kell bele egy másik indítórelét. Náluk van vezetékköteg, komplett, azon van relé is, írj nekik, hátha leveszik róla. Több alkatrészt vásároltam náluk, korrektek, és nem drágák.
Ezen nincsenek "rendes" kapcsolók,csak egy főkapcsoló meg egy nyomógomb,de ezekkel nincs baj.Mondom,ha rövidre zártam e relé előtt akkor indult többször is,ezért gondolom a relét,csak nem mertem-tudtam- szétszedni,hogy nézzek bele egy másikat.
Önindító gombja nem dzsuvás? Nálam is produkál ilyent, igaz elég ritkán. Olyankor gyújtás le, vissza, esetleg a kuplungkart meghúzom, vagy a fékkart, és fura mód indul. Hogy miért, azt ne kérdezd
Igen,ezek rendbe lesznek rakva,be lesz kötve a fordszámmérő,az olajnyomás,meg talán valami vízhőfok visszajelző.Aztán ami nem kell,az le lesz majd rendesen szigetelve.
Nem csetteg,olyan hangja volt mint egy elektromos ac-nak ami indításkor pumpál,ráadásul szerintem az is,mert sebességbe rakva is csinálja,és olvastam valamelyötök így javasolta felnyomni a karbikat.Ráadásul amikor rövidre zártam kiiktatva a relét akkor mindig indult tegnap is.A relét viszont nem tudtam-mertem-szétszedni.Kár,hogy nem tudsz jönni,itt vár a kipuftakaró lemez elpucolva
Elmondom ez az indítórelé már több motorban is megszivatott. Viszont engem úgy, hogy egyik pillanatban volt villany, másikban meg nem. Szerintem ha csetteg a relé és nem indít akkor nem a relé a szar. Ha szar lenne, akkor hiába nyomnád az indítógombot, annyit látnál, hogy halványodik a visszajelző és nem történik semmi. Ha jó lenne a motorom, elmennék megnézni, de sajnos még darabokban van...
Az a baj, hogy úgy indulgatott ahogy ütöttem az elektronikát aztán beindult járt 5 másodpercet és leállt.
Szerelővel arra következtettünk, hogy az elektornika a hibás.
De ha nem ez akkor kérek egy szaki véleményét:) köszi