Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ok köszönöm
sajna lövésem sincs mikor tudok hozzányúlni talán a hétvégén valamelyik éjjel
ma-holnap kecskemét
szerda-péntek bázakerettye ott még netem se lesz
szombat suli, a többit még nem tudom
a szezon végére csak kész lesz
szerintem ezt rakd félre nekem, de mondom, még adok egy esélyt a gátlónak, bár ha jó árban tudunk megegyezni, akkor hozom is
szerintem ezt egy minimális melegítéssel vissza lehet húzni.
Itt az egyik, az egyetlen komoly sérülése az emelőszemnél van, amibe annak a csavarja van tekerve, elgörbült, ill. enyén behorpasztotta a szelvény alját. Nem gondolom, hogy befolyásolna bármit is, de ez mellékes.
(A cimborám szerette a 7-est, el is fogyasztott néhányat.)

én még egy esélyt adok a gátlónak, mert szerelésnél az alsó és felső furat nem volt azonos pozícióban és lehet, hogy szarul tekergettük meg ( bár nem tom hogy lehet azt normálisan bepozícionálni ? ), de vélhetően a lengőkar sérülése is hozzájárul a dologhoz, bár átszakadva nincs, csak k.. mély a sérülés rajta
gondolom a tieid nem feketék, de ezt megoldom majd házilag
Ok, du./este megcsinálom a képeket.
csinálj róla képet légyszi, mert az enyémen egy 3 cm hosszú és majd 5mm mély árok keletkezett
Nekem van 2 db, igaz, horpadás van rajtuk... Meg még ez-az :)
óóóóóóó, ez nagyszerű
akkor asszem elkezdem a keresgélést, de azért segíthetnél benne te is, aki tud
Kb egy 10 es a lengővilla bontva! nem vészes! ZX-9R é van nekem az ránézésre ugyanolyan mint a 7-é!
hát pont erre gondoltam én is és ez az én bajom, mer a bukta miatt a kipudop szegecse egy 3 mm mély árkot szántott a lengőkarba és hát kóvályog a kicsike rendesen, pedig a gátló most lett felújítva
bele se merek gondolni, mennyi lehet egy komplett lengőkar...
Öntött és préselt alulemezből van összehegesztve! A lemez falvastagsága kb 3 mm ! Az öntvény az változó! Pl a láncfeszítőnél tömör! De az lehet nem is öntvény hanem alu tömbböl forgácsolt!
valaki, aki nagyon penge
a hátsó lengőkar tömör vagy profilból van?
ha profilból, akkor mennyi a falvastagsága
ment a mail
Ez csak köszörült de lehet van valahol képem fém szórtról is! Az sem néz ki jobban!
Szia!

Küld át a cimed a kawasaki @ steelhorsemotor .hu -ra!
Hát ez korrektül néz ki nem tudod ezt csak köszörülték , vagy ez is fémszórt volt? remélem én nem járok így
A motor főtengelyt nem lehet javítani!
Ez nem autó!
Majd a saját károdon fogod megtanulni! Sajnos!
Lehet akármilyen fémszórás meg köszörülés! nem bírja! Hidd el! főleg a ha nem gyári a csapágy akkor az sem bírja!
nehogy így járj mint ennek a tengelynek a tulajdonosa! kétszer fizette ki a főtengelyt! Egyszer a javítást majd egyszer egy cserét!
Üdv!
Zsolti,
ha megjött a tengelyem is, akkor az lenne a legjobb, ha feladnád postán utánvétellel, mert az üa költségem se lenne vmi kevés Pécsig és a hétvégére sajnos közbe jöttek dolgok...
Ha kezedben a motyó, akkor csörgess meg és mondom a címet.
70/933-4053
Elméletileg befelé tekerve szegényít a karbi levegőcsavarja. A többiek kijavítanak, ha tévedek/rossz infót olvastam.
(kormos a csővég)
Köszönöm,egyébként azt hittem alacsonyabban van.
ki keresett zöld hütö folyadékot?
és ez mennyit? 470 le
14 000 rpm