Sokszor csinált ilyet.Egy kérése volt:egybe legyen a lánc,nem kell nittelő szem.
Egyébként az egyik fórumtársnak is ő csinálta nemrég a vezműlánc cserét.
Bátor dolog:)
nagyon észnél kell lenni mikor új szemet rak be ahol szétszedte a láncot,hogy azt hogy illeszti össze.
Aki ezt csinálja neked csinált már ilyet?
Nem gyerekjáték ha az a lánc elszakad!
De én voltam nála....
Tényleg nem sok pénz,meg is rendeltem már a gyárit.D.I.D. lánc van mindenhol de horror áron!
Hááátttt,sok mindent én sem értek de mindegy......Viszont a hivatalos verzió a széthúzás,de az enyém nem szedi szét a blokkot a cseréhez.
ööö nem téged igazítottalak útba Sanyihoz,hogy spanoljon a rugón,mert közelebb lakik hozzád?
A vezlánc amúgy nem egy nagy tétel csak hozzá darabokra kell húzni a blokkot:(
Nem értem a szerelőd miért nem cserélte ki mikor kawa kereskedésben megjön a gyári 1hét alatt!
Simán a blokk összes alkatrészének elmosása 1napos meló 1napot pihenni is kell akkor marad 5nap :)
A feszítő már csutkára ki van tekerve.(meg is lett spanolva)
Igen,hallottam,hogy esetleg visszaenged a feszítő,de másikat is tettem bele és azzal is sz*r hangja volt.A vezetők ha rosszak lennének azt jelezte volna a szerelő,amikor szét volt szedve darabokra a blokk.
Ja!Warcraft......Nekem az nem jön be ,inkább CoD vagy MOHA.
Zörgő vezműlánccal mennyit vagy meddig lehet menni?2500-3500 között zörög csak..... A láncot intézik(köszi még 1x),már megrendeltem,de idő mire ideér...Viszont addig azért szeretnék gurulgatni a jó időben csak nem merek!Szétb*sz az ideg,ott a moci én meg csak nézegetem....
Ja!A Kawa M3 előttem levizsgázott!Többet nem megyek hozzájuk illetve nem kérek tőlük semmit!Nem éppen vevő-orientáltak.....
Az új futóművel és fékkel kezes bárány ám de azért nem az a tipikus pályamotor. 92 kiló voltam indulás előtt, 89 amikor hazaértünk és már volt bennem egy sör is
rendben, így már minden világos, de azért nem semmi azzal a nagy döggel Kakucsot végignyomni
ha meg nincs szabid, akkor majd az augusztusi talira jössz azt annyi, a lényeg hogy majd gyere
Cateye velo5 felrakva a ts re:)
Telókat össazeraktan 3-3db szimeringgel ha így nemfog engedni marad a gyári fos.
Ha enged nézni kell bele valami olasz 125ös elejét:)
Fékhez meg esztergálni kell egy köz darabot, mert MZ fékcső 10X1 és a Nissin főfékhenger meg 10X1,25 :(
dög meleg van blokkot nincs erőm szétszedni és blokktartót sincs kedvem gyártani :(
Mentem WOWozni :)
Valaki innen szokott?:)
A csörömpölés az a lötyögős tárcsa lötyögése kis sebességnél, a cicergés meg ahogy a lukak zenélnek amikor ráfog a betét. Azt minden lukacsos tárcsa csinálja csak most azért szembetűnő mert ott volt a kamera közvetlenül mellette. A sercenésekért kanyarban a lábtartó felelős, a rotyogás meg a seggemből jön mert olyan meleg volt, hogy beszartunk.
Én már mérget mernék inni rá,hogy valahol a vákumrendszernél van lecsúszás vagy kirepedezés.
Leszedném a légszürőházat és alaposan mindent átnéznék a csöveknél,szelepeknél.mozgatnám nem e remegéskor tud picit lecsúszni,stb.
Gyertyák kiszedve?
Mind a 4 szikrázik szép erősen?
Másik gyertyák?
Nincsenek lecsúszva a vákumcsövek vagy dugók?
Tudod ahova a karbi szinkron műszert kötöd!
Ott a mocikon álltalában összekötve a 1-4 2-3henger meg onnan megy benzincsapra ami vákumos illetve a hengerfej tetején lévő kartergázszelepekhez meg a ramair szelepekhez(pl. a 7R n van az a légszürő elött)
Szedd le a légszürőházat mert alatta meg van a kartergázrendszernek 2db szelepe ami szintén vákumvezérelt!
Illetve a szivósorgumik nem repedtek szét?
KArbi 100% okés?
Egyébként az egyik fórumtársnak is ő csinálta nemrég a vezműlánc cserét.