Most lehet,nagy marhaságot írok:nem lehetnek a szelepek?Bemelegszik és megszűnik a szelephézag.....
Jó esetben csak a szelephézag lesz a gond,rossz esetben szelep-csere....
A CDI vezérlőt próbáltad már egy másik heteséről? Volt ilyen probléma egy cbr-en, 4000 fordulat/percen megállt a tudomány, se karbi, se szikra nem volt szar, és a doboz baszakodott.
Na erre jutottam:
Gyujtas jo, minden fasza. Karbi jo, kompresszio hibatlan.
Bemelegszik elkezd ledadogni, le is all magatol. Megy 2-3 henger.
szivato sincs felakadva. Mondjon valaki okosat
Figyelem!
a buzi kakucsiak bebasztak egy nyílt autós napot 27-ére, szóval a 28-a lesz a mi napunk!
még szerencse, hogy minden nap ellenőrzöm a honlapjukat, remélem addig már nem lesz újabb változtatás
Igen-igen....Hallottam tőle a koszos tankodról.Nem lehet,tankot kellene cserélned vagy egyszer rendesen kimosni?
Esetleg a karbisorral vmi gond?Nekem sem volt teljesen jó,aztán betettem a dynojet tűket a széria rugókkal és megszűnt a hiba....
hii!karbimmal van valami vagy még mindig a koszos tank szivat amúgy szo szo.lehet hori a megoldás megint egy pár sör meg forint Dani kawa gépgyár a többi "csak" hangszer
hii!karbimmal van valami vagy még mindig a koszos tank szivat amúgy szo szo.lehet hori a megoldás megint egy pár sör meg forint Dani kawa gépgyár a többi "csak" hangszer
Szívószelepek szoktak elfogyni, én most cseréltem télen 80ekm után. Nézd meg nem kormos e a szelep belseje, és hogy lehet e még állítani, nem tudom a H-n milyen a hézagolás. Gondolom lapkás, meg himba van. A dolog szépsége, hogy a H modellbe már nincs gyári szelep, se utángyártott...szóval erre állítólag van valami szaki, aki legyártja, erről a kollega tud nyilatkozni. Valóban a karbi is tud gondot okozni, nekem szintén most cserélődik egy alig futott ZZR1100-ére, ugyanis a karbiház kikopik a pillangószeleptengely forgásától, falschot szív, el kell sokalltatni, hogy ne omoljon össze, aztán itt kezdődnek a gondok. Az enyém alul köhög, mert nem tudja eldolgozni az anyagot, meg persze 8-9l-t eszik. Ha leveszed a karbisort, a hengerfej felől a torokban koromnyilakat fogsz látni a tengely felől...akkor szar. De a tolattyú is kikopik, meg beverődik. Esetleg a membrán szakad el, aztán annak a hengernek külön élete lesz. Enyémben komplett hengerfejfelújítás volt, szelepek, sz.szárszimmering, hengerfejtömítés, gépmunkák, vezérműlánc, egyik vezető, generátorlánc. Nagyon a belébe nem kellett nyúlni szerencsére. Olajat nem fogyaszt, csak a kötelező mennyiséget, amit ilyenkor kell. Aki nekem most cseréli a karbisort, meg ráhangolja, neki H-s ZXR-e volt régebben. ZZR1100 karbija volt szintén, kipufogórendszer, új szelepek, elfokolt előgyújtás, és 10-ből 10-szer verte a faragott 99es CBR900RR-t, amin akra rendszer volt, dynojet kitt, fokolt gyújtás, síkolt hengerfej, irídium gyertya...szóval azért ütős kis gép ez még.
Jó esetben csak a szelephézag lesz a gond,rossz esetben szelep-csere....
Hasonló hibát produkál,felmelegszik és off.....
0628/543-615,0620/9138-545
Személy-,teherautó,motorkerékpár fúrás,csapágyazás,felújítás,köszörülés,stb.....
Gyujtas jo, minden fasza. Karbi jo, kompresszio hibatlan.
Bemelegszik elkezd ledadogni, le is all magatol. Megy 2-3 henger.
szivato sincs felakadva. Mondjon valaki okosat
a buzi kakucsiak bebasztak egy nyílt autós napot 27-ére, szóval a 28-a lesz a mi napunk!
még szerencse, hogy minden nap ellenőrzöm a honlapjukat, remélem addig már nem lesz újabb változtatás
GURO
Ki járt tegnap fehérváron a berényin .
Bordó 7-essel,vagy lehet piros volt.Nem inkább bordó
Esetleg a karbisorral vmi gond?Nekem sem volt teljesen jó,aztán betettem a dynojet tűket a széria rugókkal és megszűnt a hiba....
http://kepesmotor.hu/zart_buko...
Van komplett Vesrah szelepszett,de nem találtam olyan embert aki ezt behozná az országba.....
tegnap megcsináltam a MITO-t
azaz összenyomtam a test kábel széthúzódott vezetékét
most mán nyit a power rendesen
Megnézek mindene szépen sorba akkor először a karbi sort.
Tetszik ez a társoság Mindenki segít