Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jutottál már vmire?
Még egyszer köszi
Karbiban a tolattyúk felemelkednek?
Most lehet,nagy marhaságot írok:nem lehetnek a szelepek?Bemelegszik és megszűnik a szelephézag.....
Jó esetben csak a szelephézag lesz a gond,rossz esetben szelep-csere....
A CDI vezérlőt próbáltad már egy másik heteséről? Volt ilyen probléma egy cbr-en, 4000 fordulat/percen megállt a tudomány, se karbi, se szikra nem volt szar, és a doboz baszakodott.
es az az erdekes, hogy fokozatosan romlott, most mar csak jo ha par percet megy. 3. garnitura gyertya van benne
mar trafot is csereltem (koszonet Kawabikernek) de nem valtozott semmi
Gyújtótrafó esetleg?
Hasonló hibát produkál,felmelegszik és off.....
Csömör,Ady Endre ú.34. Gutyán és Tsa Bt.
0628/543-615,0620/9138-545
Személy-,teherautó,motorkerékpár fúrás,csapágyazás,felújítás,köszörülés,stb.....
kezdem azt gondolni, hogy szopotolattyus a karbim
hidegen beinditod, poccre indul, de egyenetlenul jar, a melegedessel egyben allnak le a hengerek. Uzemmelegen max 1500-as fordulat
Na erre jutottam:
Gyujtas jo, minden fasza. Karbi jo, kompresszio hibatlan.
Bemelegszik elkezd ledadogni, le is all magatol. Megy 2-3 henger.
szivato sincs felakadva. Mondjon valaki okosat
Van egy piros a városban, szoktam látni, Polgárdi találkozón is lent volt.
Figyelem!
a buzi kakucsiak bebasztak egy nyílt autós napot 27-ére, szóval a 28-a lesz a mi napunk!
még szerencse, hogy minden nap ellenőrzöm a honlapjukat, remélem addig már nem lesz újabb változtatás

GURO
Hali
Ki járt tegnap fehérváron a berényin .
Bordó 7-essel,vagy lehet piros volt.Nem inkább bordó
Igen-igen....Hallottam tőle a koszos tankodról.Nem lehet,tankot kellene cserélned vagy egyszer rendesen kimosni?
Esetleg a karbisorral vmi gond?Nekem sem volt teljesen jó,aztán betettem a dynojet tűket a széria rugókkal és megszűnt a hiba....
hii!karbimmal van valami vagy még mindig a koszos tank szivat amúgy szo szo.lehet hori a megoldás megint egy pár sör meg forint Dani kawa gépgyár a többi "csak" hangszer
hii!karbimmal van valami vagy még mindig a koszos tank szivat amúgy szo szo.lehet hori a megoldás megint egy pár sör meg forint Dani kawa gépgyár a többi "csak" hangszer
Halo! Nem biztos hogy kész lesz a gép baszki! Állítólag gondok vannak a ráhangolással, úgyhogy csúszik a dolog, majd szólok ha van fejlemény.
eladó egy HJC fg-14 bukó ZÖLD színben(zöld kawaához tökéletes)
http://kepesmotor.hu/zart_buko...
Van gyári szelep 9-10e/db a H szériához.
Van komplett Vesrah szelepszett,de nem találtam olyan embert aki ezt behozná az országba.....
Tomika!
tegnap megcsináltam a MITO-t
azaz összenyomtam a test kábel széthúzódott vezetékét
most mán nyit a power rendesen
Köszi
Megnézek mindene szépen sorba akkor először a karbi sort.
Tetszik ez a társoság Mindenki segít
ha mégis elkészül, szerintem a fiad is örülne egy motoros szülinapnak
Szívószelepek szoktak elfogyni, én most cseréltem télen 80ekm után. Nézd meg nem kormos e a szelep belseje, és hogy lehet e még állítani, nem tudom a H-n milyen a hézagolás. Gondolom lapkás, meg himba van. A dolog szépsége, hogy a H modellbe már nincs gyári szelep, se utángyártott...szóval erre állítólag van valami szaki, aki legyártja, erről a kollega tud nyilatkozni. Valóban a karbi is tud gondot okozni, nekem szintén most cserélődik egy alig futott ZZR1100-ére, ugyanis a karbiház kikopik a pillangószeleptengely forgásától, falschot szív, el kell sokalltatni, hogy ne omoljon össze, aztán itt kezdődnek a gondok. Az enyém alul köhög, mert nem tudja eldolgozni az anyagot, meg persze 8-9l-t eszik. Ha leveszed a karbisort, a hengerfej felől a torokban koromnyilakat fogsz látni a tengely felől...akkor szar. De a tolattyú is kikopik, meg beverődik. Esetleg a membrán szakad el, aztán annak a hengernek külön élete lesz. Enyémben komplett hengerfejfelújítás volt, szelepek, sz.szárszimmering, hengerfejtömítés, gépmunkák, vezérműlánc, egyik vezető, generátorlánc. Nagyon a belébe nem kellett nyúlni szerencsére. Olajat nem fogyaszt, csak a kötelező mennyiséget, amit ilyenkor kell. Aki nekem most cseréli a karbisort, meg ráhangolja, neki H-s ZXR-e volt régebben. ZZR1100 karbija volt szintén, kipufogórendszer, új szelepek, elfokolt előgyújtás, és 10-ből 10-szer verte a faragott 99es CBR900RR-t, amin akra rendszer volt, dynojet kitt, fokolt gyújtás, síkolt hengerfej, irídium gyertya...szóval azért ütős kis gép ez még.