Idén nekem is ilyen hideg indítási problémáim vannak. Tavaly ilyen nem volt, de lehet csak azért mert szinte napi szinten ment a motor, idén meg olyan egy, két, három heteket pihenget és ilyenkor nehezen akar indulni.
Próbáld úgy, hogy szívató nélkül önidítasz, és folyamatosan lassan húzod rá a szívatót, nekem így el szokta kapni. De az is gáz, ha az alapjáratod magasra van tekerve. Tekerd az alapjárat állítót előre felé egy, az sem baj ha nincs alapjárat, és próbáld úgyanígy, indít, és a szívató lassan ráhúz.
Más:
Jövő hétvégén kawa kupa, vagyunk ketten Szőllősi Lacival ZX7-esek, nem akar még valaki csatlakozni? Napi licens van még mindig!
Kíváncsi vagyok Jana mi lesz a gond, én nem értek hozzá, de szerintem a szelepek nem fogják megoldani. De reménykedem hogy mielőbb meggyógyuljon, aztán gyííííííííííííí.
Valakinek nem kell kilométer óra, vagy hőmérő óra? Van eladó komplett műszerfal, nekem a fordmérő kell csak belőle.
Sziasztok!
OLyan problémám van,hogy a motor hidegen nem indul.A szikra gyenge,és nem indul be a motor.Hiába töltöm fel az aksit,inditásnál meg is áll.Uj az aksi az jó,meg tavaly is eszt csinálta.Aszt mondja a szerelő,hogy valószinű a gyujtó trafó kezd szarakodni,de nézesem meg valami villanyossal is.Mert ő eszt nem tutira mondja.Volt e valakinek hasonló problémája,és hol tudták orvosolni,és mibe fájt.
A trafó 39 / db.megkérdeztem.HÁt elég horor.
úgy olvasom mindenkinél vannak problémák, de ne felejtsétek el, hogy szerdán 28-án megyünk Kakucsra egy kicsit motorozni és én viszem a MITO-t is, aki ki akarja próbálni jöjjön
Orbi! ugye te akkor jössz
A pumpa kihagyasa csak arra jo, hogy kiszurjuk a pumpa hibajat. Uzemeltetni butasag nelkule. Nekem viszont amikor megvettem, eveket allt elotte es produkalt pont ilyet. Gyertya cserevel meg megoldodott azonnal. Hat most meg nem. Het elejen kiderul mi is a problema nalam
Én a gyertyával orvoslás dolgot nem értem, persze ez lehet amiatt, hogy mindig szerencsém volt és még intervallumon túl használt gyertyáknak sem volt soha egyetlen problémájuk sem (így cserélve sem okkal voltak).
A keverékképzéssel már voltak kisebb-nagyobb kívánnivalók (a tökéleteshez képest, mivel a gyári állapottól messze volt már a felszereltség) és az egyetlen cserbenhagyási okot is ez adta a 7-esnek, ezért én mindenképp az üa. ellátást nézném át (lásd b.pumpás javaslat), főleg, ha "ráhúzom a szivatót még megy kicsit" . Egy elektronikus hibán ugye valószínűtlen, hogy (átmenetileg) segít egy kis dúsítás? Viszont a keveset kapás javul a bemelegedéssel, kivéve, ha pl. a karbiból fogy el a nafta, ekkor egyre magasabb fordulaton képes csak kiénekelni a maradékot, aztán egyszer csak annak is vége, leáll. A pumpa nélküli direktbe kötésnél az a kérdés, hogy bármely dőlésszögnél is problémamentes marad-e a motor üa ellátása, ugyanis lapon egy 200-as kanyarban (pring pl?) senki nem vágyhat arra, hogy elkezdjen kihagyni a motor és instabillá váljon.
De csak írásban gondolkodtam
Mondtam Kakucson a megoldást!
Sürgössen keresni kell új v. kev eset futott gyári karbit akár síktolattyúst :)
Jah,hogy ritka és drága?Ez van:)
ebáj.de re rákell cuppani meg minden forrást felkutatni!
Nekem szerencsére a karbi még jó:)
Lehet cserélték már:)
Egy 5év és összes 7R rel úgy fognak a tulajok szopni mint most a zxr karbikkal az 5évvel idősebb zxr -k....
Jimmy, azon is gondolkodtam, hogy neked meg nekem is a sima cr9e gyertyabol van benne. De nem lehet csak az a baj, mert nekem a tavalyi garnituraval kezdte, ami meg egesz mashonnan, az angoloktol jott es lement mar 2000km-t
Lehet azert raprobalok mas gyertyat
Látom mindenkinek vannak gondjai. Nálunk sem egyszerű a szitu a ZZR karbival. Gond ott kezdődött hogy szélesebb a sor, mint a gyári. Ki lett küszöbölve, kapott egy ZZR tálcát, az össze lett hozva a gyári airboxxal. A szívócsonkok meg engednek annyit. Másik gond a hangolással van, pontosan még nem tudom mi, de állítólag elég drasztikus dologba nyúltunk, még nincs meg a megoldás.
Sziasztok!
Nos! Nálam is hasonló lett a helyzet.
Hidegen állat a gép,semmi hiba.Bemelegszik és kicsiket durrog,majd fullad ,ha ráhúzom a szivatót még megy kicsit és leáll az a vége. Aztán nem is indul. Másnap ementem,pöccre indult ,szivató nélkül,.Mondom fasza ,mehetünk is. 5-10km ,bemelegedett ,fulladozás,leállt
Kezdem én is a gyeetya cseréjével.Most szerelőnél van,holnap nézi meg.
Már kipucoltam mindent amit lehetett,karbik,új szűrők, már tiszta is,de leállt melegen így is.
Szerintem maradj a szelep-projectnél.Első körben próbáld meg beállítani vagy állíttatni.Csak jobb lehet ha ez megtörténik,(ha nem akkor vagy nem ott a hiba vagy szelep csere)és igazából néha nem is árt....
szerelo is a szelepekre gondol, karbiban emelkednek a tolattyuk, minden rendben nincs kikopva
tenyleg a 14000 van benne
szelepallitas nem egyszeru ugye?
Próbáld úgy, hogy szívató nélkül önidítasz, és folyamatosan lassan húzod rá a szívatót, nekem így el szokta kapni. De az is gáz, ha az alapjáratod magasra van tekerve. Tekerd az alapjárat állítót előre felé egy, az sem baj ha nincs alapjárat, és próbáld úgyanígy, indít, és a szívató lassan ráhúz.
Más:
Jövő hétvégén kawa kupa, vagyunk ketten Szőllősi Lacival ZX7-esek, nem akar még valaki csatlakozni? Napi licens van még mindig!
Kíváncsi vagyok Jana mi lesz a gond, én nem értek hozzá, de szerintem a szelepek nem fogják megoldani. De reménykedem hogy mielőbb meggyógyuljon, aztán gyííííííííííííí.
Valakinek nem kell kilométer óra, vagy hőmérő óra? Van eladó komplett műszerfal, nekem a fordmérő kell csak belőle.
OLyan problémám van,hogy a motor hidegen nem indul.A szikra gyenge,és nem indul be a motor.Hiába töltöm fel az aksit,inditásnál meg is áll.Uj az aksi az jó,meg tavaly is eszt csinálta.Aszt mondja a szerelő,hogy valószinű a gyujtó trafó kezd szarakodni,de nézesem meg valami villanyossal is.Mert ő eszt nem tutira mondja.Volt e valakinek hasonló problémája,és hol tudták orvosolni,és mibe fájt.
A trafó 39 / db.megkérdeztem.HÁt elég horor.
Orbi! ugye te akkor jössz
A keverékképzéssel már voltak kisebb-nagyobb kívánnivalók (a tökéleteshez képest, mivel a gyári állapottól messze volt már a felszereltség) és az egyetlen cserbenhagyási okot is ez adta a 7-esnek, ezért én mindenképp az üa. ellátást nézném át (lásd b.pumpás javaslat), főleg, ha "ráhúzom a szivatót még megy kicsit" . Egy elektronikus hibán ugye valószínűtlen, hogy (átmenetileg) segít egy kis dúsítás? Viszont a keveset kapás javul a bemelegedéssel, kivéve, ha pl. a karbiból fogy el a nafta, ekkor egyre magasabb fordulaton képes csak kiénekelni a maradékot, aztán egyszer csak annak is vége, leáll. A pumpa nélküli direktbe kötésnél az a kérdés, hogy bármely dőlésszögnél is problémamentes marad-e a motor üa ellátása, ugyanis lapon egy 200-as kanyarban (pring pl?) senki nem vágyhat arra, hogy elkezdjen kihagyni a motor és instabillá váljon.
De csak írásban gondolkodtam
Sürgössen keresni kell új v. kev eset futott gyári karbit akár síktolattyúst :)
Jah,hogy ritka és drága?Ez van:)
ebáj.de re rákell cuppani meg minden forrást felkutatni!
Nekem szerencsére a karbi még jó:)
Lehet cserélték már:)
Egy 5év és összes 7R rel úgy fognak a tulajok szopni mint most a zxr karbikkal az 5évvel idősebb zxr -k....
Lehet azert raprobalok mas gyertyat
Szelephézag?
Nos! Nálam is hasonló lett a helyzet.
Hidegen állat a gép,semmi hiba.Bemelegszik és kicsiket durrog,majd fullad ,ha ráhúzom a szivatót még megy kicsit és leáll az a vége. Aztán nem is indul. Másnap ementem,pöccre indult ,szivató nélkül,.Mondom fasza ,mehetünk is. 5-10km ,bemelegedett ,fulladozás,leállt
Kezdem én is a gyeetya cseréjével.Most szerelőnél van,holnap nézi meg.
Már kipucoltam mindent amit lehetett,karbik,új szűrők, már tiszta is,de leállt melegen így is.
Jovo heten megy is erdre, majd ott megoldjak
koszi a segitseget mindenkinek
tenyleg a 14000 van benne
szelepallitas nem egyszeru ugye?