Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy jó kérdés:

menyit megy ?


( ha vissza rakom háromból kettőbe)
Szokni kell az tény, főleg egy F-es CBR után. Nekem először negyed óra után fájt a csuklóm, vállam, de szokás kérdése. Ha nem 160cm magas vagy akkor nincs gond, az alacsonyabbak szidják, hogy nehezen érik el a kormányt, meg hogy majdnem a tankon fekszenek. Én nem csak pályán használom, bőven lehet vele túrázni is. Én 190 vagyok, nekem ennél kisebb motor nem kell... Amúgy nézd meg, én még kényelmetlenebbé tettem direkt egy ilyen kis emelővel... Mer ez így fasza!
nemakarok én állatkodni. inkább túrázgani . szerinted arra menyire alkalmas? kényelmet ne nézzük mazoista vagyok vagy hogymondják supermotoval is elmentem napi párszázat .
Egyébként vigyázz, mert a Kawa fertőző! Amíg Hondám volt, nem volt egy szál hondás ruhám sem, most meg nézd meg ...
Elmondom a hetes kétszer körbekerüli a 900RR-t. Az RR blokkja egy hosszúlöketű hajómotor, alig forog. A hetesé meg rövidlöketű enyhén forgósabb, mondjuk majd 3000-el többet forog. Ebben rejlik a Honda élettartamának titka, hogy egy relatív nem hegyes blokk. Ahhoz képest az enyémben 80ekm van azt olajat nem eszik. Igaz szelepeket most fogok cserélni, de csodák nincsenek, az a hondában is kopik.
ez igen!

Na én is a 900asokat nézegetem elsősorban. De most jött ez, várok pár nagyobb felbontású képet meg a választ és ha minden okés valószínűleg megnézem.

Köszi mndenkinek, majd még krédezek ha lesz mit
Valóban van antihopping a gépben, de gyári állapotában nem ér semmit. A fémlamellák vastagságával és a kinyomórugók erősségével lehet beállítani. Én részemről kiiktattam a létező legvastagabb gyári fémlamellákkal, meg egy erősített 9R Lucas rugószettel...nekem ne csuszkáljon
Hi! Tudnék neked mit mesélni, ugyanis nekem 600F2-m volt előtte, és ugyanilyen cipőben jártam, hogy az isten a honda volt, nem láttam a fától az erdőt...A 600F egy isteni gép, megfogadtam hogy egyszer még lesz F2-m, mert imádtam. De semmi köze a 7R-hez. Ég és föld. A cbr kényelmes üléspozíciójával, 150kmen keresztül le sem akarsz szállni. Mikor felültem először egy hetesre azt éreztem, hogy ez egy igazi férfimotor, a cbr meg egy bicikli . Nem kicsi a pöcsöm, de megalomániám ebben a gépben manifesztálódik, egyszerűen imádom a méreteit, mert böszmenagy! Régen a 900RR-be voltam szerelmes, pont emiatt, mert tekintélyt parancsol a mérete. A Kawának ehhez súlya is van, ami mondjuk nem hátrány egy közúton. Tudnod kell hogy sokkal fejenállósabb és sportosabb gép, amit rögtön tapasztalni fogsz, amint felülsz.
Fenntartása nem több, mint bármely hondának. Az marhaság hogy a honda kevésbé szervízigényes. Én megmondom őszintén nem keveset költök szezon előtt felkészítésre, de meghálálja, és ez az a gép, amire szívesen költöm. A hondára kevésbé szerettem és nem mellékes hogy a gyári alkatrészek sokkal olcsóbbak mint a hondához. Olaj 3.6l megy bele 10W-40. Én először Castrolt használtam, nem voltam vele megelégedve, utána Motul 7100-at használtam, az nagyon jó, de drága, most pedig MOL Dynamic 4T Racing-t és ezt szereti a legjobban és hidd el jobb mint a castrol power1!
Ha hetest veszel nagyon nézd meg,mert én ebben az országban nem láttam még olyat, ami ne lett volna törve, előnyére legyen mondva hogy nagyon masszív motor, nehéz benne maradandó károsodást okozni.
Ha egyéb kérdés van, tedd fel.
Az enyém zxr750 93-as.a zx7 az újabb.
Azt meg egyik motornál sem tudod mit adtak meg neki Szóval jöjjön a megérzés és amit füllel hallasz,szemmel látsz
Van antihopping! 1x sikerült használnom nagy fékezésnél,amikor visszadobtam 1be (véletlenül ) ..nem csúszott a kerék!
tiéd hanyas évjárat?
olvasgattam itt antihoppongról.
ez van a régebbi gépekben?
Mint írtam cbr 600asokkal motoroztam f1essel és f2essel meg 750es shadowal (+620 KTM), ugyhogy a súly nem okoz gondod, azok sem egy könnyű új motorok

Írtátok (mint visszaolvastam többen is) hogy ha megadom neki ami kell akkor akkor megbízható és hosszú élettartamú. De mivel nem új motort veszek, ezért itt a gondom hogy nem tudom vajon megadták e neki azt ami kell

Köszi a választ
Szia!
Szinte típushiba nincs is .Vagy is nekem sem tudtak mondani semmi.A Kawasaki egyik legmegbízhatóbb motorja és nagyon sokat bír-persze ,ha megadnak neki minden szükségeset!
Olaj:10w40,15w-50 Fuchs Silcolene 4L 10000Ft,szűrő 1500Ft. Ft
Intervallum (kinek,hogyan tetszik) egyébként 5-8000km.
Üléspozíció sokaknak kényelmetlen,túl alacsony kormány,ezért a csuklót ,nálam a nyakat is igénybe veszi.De megszoktam és élvezem .
Mindenképpen ajánlom,ha nem zavar a kissé nagy súly és a túlzottan is sportos pozíció .
Viszont kapsz érte egy strapabíró,pontos ,feszes futóművet! Persze a korához képest!
Sok sikert!
Szevasztok!

Itt ez a motor link

Lehet belevágnék egy ilyen gép vásárlásába, de az egész család hondás, én is azokat nézegettem legfőképpen a megbízhatóságuk miatt.( van 3 cbr a családban meg egy shadow)
érdekelne hogy ezek a motork menyire megbizhatóak, könnyű e szétütni , valami típushiba amire érdemes odafoigyelni, tehát a szokásos kérdések.
olvasgattam vissza de nemtaláltam ilyen jellegű leirást.
Túrázásra használnám, suliba járni , meg ideoda. Esetleg évente 1x pálya.

Menyi olaj kell bele, menyibe kerül az az olaj ami már jó bele. magyarul menyibe kerül egy olajcsere, és milyen időközönként kell cserélni.

Köszi mindenkinek, bocsi ha szétbombázlak titeket a kérdésekkel.
Bármi infót szivesen fogadok
én is néztem a zxr 400 at, de brutál áruk van
500-600 között lehet kintről behozni 2003-2004 es zx6-ost is
pályára meg azért jobb mint a 400 as
de az RS250 az bitang lenne
Ne lennenek olyan dragak a zxr400 kituno lenne palyamotornak. Csak egy hatszazas is olcsobb. vagy a Pecs RMC-ben regota van egy RS250-es 400-ert, lehet a csavo odaadna 300-ert.
ez csak természetes
A kis motorod csak betesztelném majd kakucson
sajnos igen, a vevő minden szarba beleköt
ha magadnak megcsinálod a gépet, akkor azt ki is kell használni
én is papírok nélküli 125öst vettem, haverral együtt visszük majd kakucsra így olcsóbbra is jön ki, mintha lábon mennénk, sőt így nem fizetünk a motorokra semmit, csak a benzin meg a gimi no meg az olaj 2T
Amikor eladtam a CBR-emet megcsináltam rajta mindent, ami szar volt és még így is belekötöttek mindenbe. Senki nem fizeti meg, nem is érdemlik meg.
Gondolkoztam én is hogy kéne tartani egy 125 2T-t ilyen célra, de jó lenne egy enduro is terepezni, meg egy pályamotor Ringre, csak sajnos a mai világban örülök hogy egy motort fent tudok tartani. Ha két gépem lenne, egyik mindig a másik rovására menne, azt meg nem szeretném.
Eggyetértek! Jólenne ha mindenki úgy figyelne a gépére mint Te! egyszerűbb lenne a használtmotorvásárlás...
és ez csak nőni fog az évek teltével, ezért nem adom el soha
ha már azt is bánom, hogy a GPX-emet eladtam, milyen jó kis mókázás lehetne most vele
én azért is vettem nyárra az EVO-t, hogy azt zúzzam, mert azt nem sajnálom és 50 ezerből totál fel is tudom újítani, ha széthajtottam, kakucson meg még talán élvezetesebb is :-)
ha normális lesz az idő, akkor hétvégén elmegyek hozzád, de előtte hívlak úgy is időben
Én sem vagyok versenyző, de ami elfogy azt cserélni kell. Nem jószántamból veszek rá tárcsát sem. Viszont a főfékhengert muszáj volt cserélni, mert a gyári használhatatlan és nem szeretem, ha célegyenes végén ráhúzom a fékkart a markolatra. Egyébként ez az a motor, amire szívesen költök. Egy újabb 636-ra kevésbé költenék. Ennek a típusnak sokkal inkább van már kuriózum jellege.
ez így is van, de én ezt soha nem fogom eladni!
veszek majd egy újat vmikor, de ez megmarad
mármint nekem újat, de nem zsír újat
én is vigyázok rá, és próbálom megőrizni , de nem cserélek rajta le semmit, ez ennyit tud amennyit, ha elkezdeném feszegetni a határait akkor úgy is bukta lenne belőle
Sok minden kijönne az árából, de ha nem költessz rá, lerongyolódik, és így sem lehet eladni normális áron. Sokan mondták hogy érdemes megőrizni az állagát, mert szépen egyben van.