Szerintem majdnem fölösleges itt ezt túltárgyalni,meg kell nézni!Akár nagyítóval Felmelegíteni,addig ,hogy kapcsoljon a ventillátor!Megtartod egy 4000fordulaton és hirtelen meghúzod a gázt és nézed a kipufogót füstül-e?! Nézd meg az első telók mozognak-e....,mint a rutinvizsgán mindent! Aztán,lánc,gumik,fékbetét.Ha minden cserére szorul könnyen otthagysz majd a szerelőnél 80-100eFt-ot!
Amúgy nincs rossz ára,de még jön az átírás is,ami 45-50eFt! Szóval könnyen eljut a 750-800eFt-ig! Kb így számolj!
De ez minden mocinál így lesz! Ez meg egy ninjaaaaa!
Ez alapvetően bármely használtmotorra jellemző lehet, ha el van hanyagolva, rábaszhatsz, de ezért kell megnézni, mit veszel. Nagyon sok árulkodó jel van.
JÓ LESZ!
de most komolyan, ha megvetted,azonnal olaj plussz szűrő csere, légszűrő tisztítás.
Én ellenőrizteném a szelephézagokat, karbiszinkront.
Ezek után már csak a kopó, fogyó alkatrészekkel lehet gond, meg a benzin magas árával
persze a vezérműlánc ne adjon szar hangot, arra figyelj vásárláskor!
Amikor megvettem utánanéztem csomót olvastam, hogy a KTM legtartósabb utcai motorja az LC4, jól is megy meg minden . KTM fórumban a fanatikusok nyomták is hogy nagy tévhit hogy a KTM nem tartós. MEgvettem 800 km után kikönyökölt a hajtókar. de ezt annak irom fel hogy szar hanem az előző tulaj tróger olajat töltött bele meg a szelep hézag is már vagy fél méter volt amikor megvettem. De végül is ráköltöttem egy furik pénzt, így már nagyon pöpec , és jól is működik.
egy vérbeli suberbike nem is lehet kényelmes, de ha vki ezt nem bírja,az nem igazi férfi
a SRAD-ok a 7-eshez képest túramotor üléspozíciót kínálnak, de hogy néz már ki, hogy a csutka a villahíd felett van
Na, azert nem olyan kenyelmetlen!
Palyan egyaltalan nem tunik fel. Ha meg turazik vele az ember, akkor bal kezzel a tankon konyokolni, jobbal meg egy ujjal fogni a kormanyt idonkent. De ezt csak ott lehet megcsinalni, ahol nincs ilyen sok kibaszott uthiba mint nalunk
Fordulni tényleg nem könyű vele.Hiszen a kormány olyan alacsony,hogy hozzáér a vázhoz,mikor elfordítom _Nekem a nyakam készült ki mindig.De úgy örültem,hogy végre kényelmetlen motorom van előtte zavart a zzr kényelmessége.Ez a NINJA igazi rosszfiú,igazi férfi motor
A ninja az ninja,ez van!
Enduroról nagyon fura lesz. Ahányszor felültem egy endurora, kb 5 perc kellett mire megszoktam a könyedségét, meg a fordulékonyságát. Mikor visszaültem egy bő negyed óra kellett, mire újra otthon éreztem magam. Ez a gép városban nem ajándék, alig fordul a kormány és nehéz, szóval látszik hogy pályára találták ki. Haverom ZZR1100-ese sokkal kisebb íven megfordul, mint ez... Először olyan fíling lesz mintha egy terhes hattyúra ülnél. Mondjuk a menetdinamikája tetszeni fog
Gyári áttétel elég hosszú, 1-ben 120, 2ben 180, 3-ban 210.
Egyel kisebb lánckereket raktam előre, eléggé megvadult tőle, most még egyel kisebbet kap. Gyári áttétellel 290-et mentem, hangsúlyozom óra szerint, de még ment volna. Egyel kisebbel 280-at, de úgy forogta le a hatodikat, mintha 3-ban lettem volna, nem hittem el. Gondolhatod milyen lesz mégegyel kisebbel...
Amúgy nincs rossz ára,de még jön az átírás is,ami 45-50eFt! Szóval könnyen eljut a 750-800eFt-ig! Kb így számolj!
De ez minden mocinál így lesz! Ez meg egy ninjaaaaa!