Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na úgy néz ki megoldottam a fesszabályzót egy 1200 ft-os lada fesszabbal.Alapjáraton lámpákkal áll a feszültség az akkun mérve ha bekapcsol a ventilátor akkori csak néhány századot esik le az áram.Maxi fordulaton pedig szépen áll 14.5-ön a töltés.Aztán igazából majd a vallatásnál derül ki.Itt van két kép
így akartam írni idézőjelbe"jó idő"
Hol van itt a jóidő?
hát van még néhány napom míg jó idő lessz.addig próbálkozom.
hát akkor nem tok ötletet adni, de hát feltalálod te magad
nekem eddig 3 szor kapcsolt be a ventillátor, az is pesten a dugóban, ja meg amikor le van takarva a hűtő nagy része a hideg miatt
nekem nem megy azonnal a világítás mert megoldottam kapcsolósra.Épp -e miatt mert alapjáraton mikor beindult a hűtőventillátor ,valószínű annyira leesett az áram hogy bedadogott a motor.Miután beiktattam a kapcsolót ez a jelenség megszünt.
holnap kipróbálom egy akármilyen kétvezetékes fesszabályzóval aztán
megmutatom.
sajna nekem is elszállt a fesszabom még a megvétel utáni évben, a kawasaki csak egyben hozza meg a generátorral, ez akkor 5 éve lett volna 230 ezer
bontóban vettem egy generátort akkor 25 ért, kiszereltem azt a kis fesszabot és azóta semmi gond vele! neked is ezt ajánlom!
ja, meg ha esetleg amerikai a vasad, akkor folyamatosan 13,6 - 13,8 at tölt, mert ugyebár indítás után azonnal megy a világítás
Nem tudsz erről képet csinálni? Érdekel, hogy van megoldva.
Gyárilag beépített fesszabályzós de ez már át volt alakítva.így vettem.
Miért ez még senkinek sem romlott el?Sztem 12-év alatt ennyi belefér.
Na ilyen hibáról sem hallottam zx7r-en
beépített de egyszerűen ki van vezetve a gerjesztőáram vezetéke a fesszabályzóba ami 2 vezeték + a test.Ennek gyárilag az egyenirányító diódái nincsenek egybeépítve a fesszabályzóval hanem külön vannak benne a generátorban.
Nekem a CBR-emben fosta össze magát a fesszab, egy K-s GSX-R-ével helyettesítettem, lényeg hogy 5 lábú volt az is meg a gyári is, egy pozitív, egy föld, 3 fázis.
Tudtommal ennek a generátorba van beépítve.
üdv urak !nem tudja valaki hogy a fesszabályzót milyen tipussal lehetne helyettesíteni.A gyárit aranyárba adják.Eddig sem gyári volt benne hanem ki volt vezetve egy magyar fesszab de mos ez kipurcant és nem találok ilyet.Nincs rajta semmi felirat csak annyi hogy SZAB M 1.
Ha valakinek volt ilyen gondja és megoldódott akkor szivesen venném a segítséget.
já genáut
Ő a kiválasztott? Kemény az a Blueflame kémény
én 3 éve nyúzok egy USA modelt megvételnél olaj+szűrő,karbi szét,megpucol+szinkron, szelephézag, vezérműlánc azóta csak a tavaszi vizitekre kellet költenem (szinkron, szelephézag, olaj)
egyedül a futóművel voltak gondok, mert állítani sajna még mindig tanulom, de úgyse tudod úgy eltekerni , hogy baj legyen belőle
olvastam
Egyébként az adatlapomon van a galériák között egy 7R használtteszt.
Én a kényelemről nem tanktáskával gondoskodtam.Egyszerüen pocakot kell ereszteni.
De komolyan nekem ez az első ekkora motorom ,nem vagyok egy nagy szakember,tapasztalt stopizókerekezőszálguldozó motoros.Közlekedek vele néha gyorsan néha kevésbé gyorsan.Mentem turagéppel ,nem jött be. próbáltam gsxr-t olyan volt mintha a 100 kilómmal egy pónin lovagolnék.Iszonyú szar uton sem pattog el az eleje félnapi motorozás után sem igazán fárasztó/ez mint írtam valszinü a légpárnáimnak köszönhető/igaz ha egyesbe rakom még a szomszéd is hallja.Valamejik nap melegítettem épp megjött az autószerelő haver.Azt mondja szar a hangja .Mondom neki várd meg mig bemelegszik.Igencsak meglepődött mikor lecsendesedet a blokk.Olyan mit az orosz tankok és fegyverek azokat sem úgy gyártották hogy csendesek legyenek hanem inkább elnyűhetetlenek.szóval az együtt eltöltött egy év és kb 6000 km után sincs eszem ágában sem eladni.Esetleg ha valaki nagyon megpróbál megvesztegetni .
Köszönöm mindenkinek
Mint mondtuk, jellegzetes típushibája nincs. Hangosabb alapvetően a blokkja mint egy hondának, de rendellenes csattogást, kopogó, csörgő hangot nem hallat a közhiedelemmel ellentétben. Görgős vezérműlánca van, ami előbb elfáradhat, mint egy lamellás, ez mondjuk nem drága kicserélni. Ezen kívül még a generátort és olajszivattyút is lánc hajtja, az is zöröghet, de az feszíthető. Hidegen indíttasd el, hogy nem szelepes e, mert ha nem indul el, van rá esély. De ilyen időben, ami nem szelepes sem fél fordulatra indul. Ha meleg a motor, figyeld, nem füstöl e gázra, vagy motorfékre. Ha feketén kormol, akkor az karburálás, vagy esetleg hengerfejes. de ha beleszagolsz a hűtővízbe, akkor ha nincs gázszaga a víznek, akkor nem hengerfej. Fékeket jól nézd meg. Nézz be a munkahengereknél, és figyeld van e hézag a betét és a dugattyúk között. Ha van, akkor baj. Előfordul, hogy ha kipucolod, akkor normálisan fog működni, de ha fel kell újítani, akkor az nem kevés pénz. Féktárcsát is megmérném, mert az sem két forint. Fordított villás és orrnehéz a gép. Hajlamos a telószimmering folyatni. Nézd meg hogy érzésre nem görbe e a becsúszószár a villában. Felniket megnézheted, van e benne ütés, mert esetenként látványosan kockásra van ütve egy ilyen felni. Kerék, kormánycsapágyakat érdemes megnézni, mindenképp fontos hogy egy nyomon megy e a gép, told át egy pocsolyán, vagy ilyesmi. Tengelytáv sem mellékes ha le tudod mérni, mert az is előfordul, hogy ütve van a váz a villanyaknál, ekkor rövidül a tengelytáv esetenként centikkel is. Idomokat nézd meg, elég sok helyen be lehet látni mögé. Ha üvegszálas, akkor nem gyári, tehát törve volt. Fejidomtartó konzol, vagy az idomkitámasztó kereten is látni, ha mókolt volt. Én láttam olyan hetest, aminek az idom és a lámpája között centis hézag volt. Ha eszembe jut még valami leírom. Szerintem a kopott gumi vagy fékbetét az nem lehet elriasztó egy jó motornál. Pedig sokakat ez riaszt el, dehát ezt évente többször is cseréljük...