Itt egy kicsit bővebben ír róla, és ezek alapján nem biztos, hogy megéri. http://www.hasznaltauto.hu/2795922_kawasaki_zx7r_1998
Itthon nem olyan könnyű forgalomba helyezni egy olyan motort, amiben blokkot kell cserélni. Arról nem is beszélve, hogy rengeteg idő.
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Szerintetek, megéri?
Külföldről behozott , vagy mi lehet vele?
Elégé olcsó, szerintem, hívni pedig még nem volt időm.
Ez se rosz de nekem 190 es kellene hátra mert én arra esküszök. Olyan racetec kellene ami Tomnak van!
Ja és nem tud valaki pályaidomot a ZX7 esre? Mindegy milyen színű és hogy karcos egy kicsit!
FONTOS LENNE NAGYON!
Engem is érdekelne!
De nem lenne egyszerűbb ha bedobnál róla ide képet hogy milyen állapotban van, meg hozzátennél valami elfogadható árat, mert ez hogy mennyit érne meg ezen viccelődhetünk is.
Ha olyan minőségű mint az alantabb képen Ftom-é akkor 12000 ft-ot
Szóval ha jó a guma, meg jó az ár is nem nagy mutatvány lesz eladnod.
Yes! Valóban gumija is válogatja, mert az a metzeler amivel vettem a mocit (nem tom melyik tipus, linkelek egy képet) nekem is valóban peremig kopott, csak ez a conti sort nem akarja nekem sem az igazságot.
Nem rossz guma szerintem, alattam egyszer sem csúszott meg, de ha váltok ha összejön akkor metzelerre fáj a fogam, a K2 esek szerintem ott vannak.
Méretben meg én is 190/55 melett szavazok.
Jól tudom hogy neked conti sport attackod van? Elmondom az első gumit sosem tudtam peremig lerakni, mindig maradt egy jó milli, Az a gumi emivel vettem a gépet, asszem pirelli dragon, azzal az első út alkalmával peremig lement, ugyanaz a méret volt első hátsó. Úgyhogy ez a profiljától függ a guminak. De inkább 190/55-öst rakj bele mint 180-ast.
Persze hogy befér a 190/55 hiszen ahogy Tom is mondja a gumi csak magasabb mint az 50-es nem pedig szélesebb, magasságban pedig semmi akadálya hogy beférjen.
Én is ha gumit cserélek 190/55 öst akarnák majd felrakni, mert jelen pillanatban a 190/50 guma le van bodítva peremig, az elsőn pedig van egy kis majré csíkom. Ha magasabb gumit teszek be azt gondolom ez orvosolódik és az első is szélig lesz majd kopva.
Ugyan ez a történet ha beteszed a 180-as gumit is, de én azt gondolom a 180 as gumik inkább az 5,5 es felnire valók, míg például a mai 1000 kawák 6 os felnivel és 190/55 ös gumival gurulnak utcára. A 190/55 azért lehet előnyösebb mint a 180/55 ös mert a kapcsolattartása az úttal nagyobb kell hogy legyen.
Aki tud angolul az itt olvashat arról hogy mi történik a ha a gyári gumát 180 as ra cseréled. http://homepage.ntlworld.com/w...
De szerintem Ő azért cserélte 180 ra, mert akkoriban szerintem még nem volt 190/55 ös.
Annyit tudok neked elmondani, hogy a /55-nek a nagyobb pereme miatt magasabbra kerül a hátulja a gépnek, fordulékonyabbnak fogod érezni, de a magas perem miatt úgy fog kinézni mint egy csoppergumi. A 180/55-el ugyanez a helyzet. Nem attól fordul jobban hogy keskenyebb, hanem a /55, magasabb mint a 190/50. Viszont mondták nekem, ha 180-as gumit akarnék felrakni, akkor mindenképp puhább legyen, mert kisebb a felfekvő felület kanyarban.
Ha azt veszem alapul,hogy minden mocimon az eggyel keskenyebb kezesebb érzést adott(zxr n 170es igaz az a gyárija de 5,5"ra mindneki 180ast pakolt meg sokszor én is illetve a gpx gyárija 140volt de raktam rá 130at is).
180/55 Mack Ádám van rajta kockásra mekszelve gondolom mert ez a gumi tuti sose kopik vagy kockásra koptatva 999e km alatt :)
Ahoz képest,hogy a mákádám egy fos nagoyn jól kezesen viselkedik.Eddigi tapasztalatom,hogy hosszanti nyomvájus utakon minnél keskenyebb annál jobb természetesen épp eszű keretek közt kell keskenyíteni amit a felni méret és váz geometria enged.
Szivem szerint 180/55 -t raknék a 7R re hiába 6" a felni,de akkor kipróbálom 190/55 el ha befér és nyár közepére lesz már kellő tapasztalatom ez a méret 7R rel való kapcsolatáról.
Hali!
Kawabiker, hogy viselkedett a géped a 180/55-ös gumival? Nekem is van egy 90%-os Bridgeston, de nem tudom feltegyem-e, vagy várjak egy jó áru 190/50-esre.
belefér minden további nélkül én azzal vettem.túl sok mindent nem tudok róla mondani mert a 80-90%-os pirelli dragon supercorsa 1200km tán elfogyott szövetig, de addig nagyon jó volt és jobban fordult mint mez m3 190/50-nel
Jo 5let a Unixpl, csak nem tartanak 8-asnal nagyobb csobemenetes uzemanyagszurot, na ez meg 9-10es lehet, nem tudom pontosan, mert sajna kidobtam veletlenul a regit
Így már érthetőbb a helyzet és így már drága és rengetek meló.
Még egyszer kösz.