Most én Castrol power1 racingot vettem bele. Akkor megnyugottam mert sok okos már monta hogy az R1 pl nem megy el castrolla mert a kijelző hibát mutat.
F2Tom a kawádon (ha jól láttam) Continental Sport Attack gumi van? Ha igen meg vagy vele elégedve? Mert én erre a szezonra azt vettem 90% osan alig használtan és a sok okos monta hogy nem a legtutibb gumi és hogy műanyag az egész.
Hi. Én Castrol RS4T-t használtam először 10w-60-ast, utána Motul 7100 10W-40, most Mol Dynamic Racing 4T-t kapott 10W-50, ez ugyanazokat a szabványokat teljesíti mint a 7100-as motul és túlteljesíti a Power1-es Castrolt. Igazából egyik olajjal sem volt gond, mindegyiket szerette, nem ette abszolút. Ezek az olajak bőven túlteljesítik azt amire tervezték /API-SF/ ez a Mol dynamic API-SL, Jaso-ma2.
kösz a segitseget az enyém most 840 magas de előtte kb900 körul volt nem vészes a különbsegde,de azért észrevehető a kanyarokban es kigyorsitáskor elötte jobban fordult de most sokkal stabilabb a hatulja a 636os rugostaggal
865 a talajtól a hátsólámpabura aljáig(fék és hátsóhelyzetjelző),mivel más fix ponthoz nemtudtam mérni,mert nekem más a hátsó rendszámtáblatartó részem.
egy nitroracing(www.nitroracing.it) matrica van rajta ennyit tudok mondani, viszont nem jön be az oldal. Apropo megtudnad merni milyen magas a motor hátulja a farokidom végénél, mivel rugostagot cseréltem es előtte es most sem 7esé van benne
A plexiről nem tudok semmit mondani én mar ezzel vettem,de valami olasz darab lehet mint a moci.A kialakitása meg tényleg jo 160ig szinte nem is er a szel felegyenesedve.tel számokat tudsz irni a bontókhoz még nem nagyon kellett keresgélnem Azert a te motorod is jol mutat.
Elöszőr is enged meg hadd gratuláljak szép a mocid.
Másodszór milyen plexid van megtudod mondani?Mert kép alapján nagyon tetszik a kialakítása.Én ZeroGravityn gondolkozok víztisztán buborékoson,mert az öreg hetesre is azt vettem és nagyon jó.
Ezen sajna ami van nem véd a szél ellen szinte semmit(mra).
Napi számláló csavart megkérdem este skypen jóbarátomtól neki is hetese van és több mint 20éve vannak kawájai lehet akad elfekvőbe neki a padláson olcsópénzért amugymeg Kakasdi bontó telivan kawa cumókkal és nagyon rendesek a Balogék küldenek postán is!Vecsési bontóba is érdemes érdeklődni meg Csömörön is.
Én akkor mentem 954-el,amikor a 9-esem volt és ezért merem állítani,hogy leveri a 9-est,de persze nem minden körülmény között. Ha nem nagyon lépnek el tőled a 9-esek,akkor a hiba nem a készülékükben van...
Tisztában vagyok a számokkal, de a 954-re elég optimistán hazudják a 145 lovat. Plusz mentem vele és kétlem hogy megenne egy 9R-t. Csupán annyit mondok hogy a ringen nem nagyon tudtak ellépni előlem a 9esek.
En a 929-el mentem, de nem adta azt az elmenyt mint a 7R.
Olyasmi ez, mint amikor egy M3-asbol atulsz egy Corvettbe.
Lehet, hogy megy az a Corvette, csak egyszeruen nem lehet elvezni, mert 3500-ig lehet ertelmesen porgetni. Hiaba van 4 alatt szazon.
Nekem ehez volt hasonlo a kulonbseg
Egyszerű fizika. A 954RR valós 145 paci és 195kg. A ZX-7R 120-125Le és 237kg. Nem vagyok 7R ellenes de a nyilvánvaló dolgokat azért lássuk be. Amúgy meg a ZX-9R-nek is illene rendesen ellépnie tőle.
küldtem a címet