Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motorrevu 2009. októberi számában jelent meg:
Thx!
Isten Éltessen Sokáig Roli!
Zöld 52-es Berik kétrészes bőrruhám eladó.Két szezonos.50 E HUF.
Köszi BalázsHRC
Amugy pedig,ha új bukógombát veszel akkor mindegyikhez jár 2db csavar is(ezt javasolnám neked inkább),ami pontosan annyival hosszabb mint ami eredetileg a mociba van csavar,hogy a gombát is fogja rendesen(az eredeti csavart,azért nem szabad visszatenni,mert akkor a motorblokkot nem tartja a csavar.(illetve bele se kap)
Szia Go barátom,a gombát a motorblokk rögzítő fülhöz kell csavarozni,úgy hogy a csavart kiveszed,majd egy ugyanolyan menetű de,annyival hosszabb kell mint amennyit a bukógombába megy bele a csavar.Remélem érted így? Üdv
Hali skacok valaki meg tudná mondani vagy képen megmutatni,hogy hogy kell a bukó gombát felrakni a mocira. A gombák nem gyáriak próbálok esztergáltatni valami faintossat egyedit és nem tudom,hogy hogy kell felrakni azt a szart. Köszi az infót
Hát LieBiNG remélem én is ,hogy tetszeni fog neki mert ha nem akkor majd szólok oké.
Nekem 42 000 után sem volt semmi baja a váltómnak.Ez a motor nagyon össze van rakva gyerekek, csak meg kéne találni a bal kéznél a kuplung kart.
Ezek mondjuk valóban agyonpályázottak voltak, de mind max 20.000km-el.
Dehogy váltóhibás. Láttam már 50ekm-rel 05-06 636-ot és semmi baja nem volt.
Aki meg kuplung nélkül vált, az ne csodálkozzon rajta.
Senki sem tudna visszatartani, hogy a motort magammal vigyem. Ill. hogy vele menjek odáig. Az egy külön étetélmény lenne.
Én a 05-06 ba lassan típushibásnak fogom mondani a váltót.
Már három darabbal, tulajjal találkoztam, akinek váltóhibás lett.
Én is fosok ettől.....
De ezért nem fogom kímélni...
Vagy csak nem akarod ?!
Májusban költözök Írországba nem tudom magammal vinni
Köszi, 2 éve vok az alliancná', és most akartam levenni rúla a Törést, lopást, &azt kaptam válaszként, hogy megszüntetni megszüntethetem, csak nem fogom tunni újra éleszteni a szerződést, mert 1xűN csak új motorra lehet Casco-t kötni......
Uni-K-ná' is érdeklőttM 2 éve, de olyan árat montak mind Köt-élező, mind Cascó térN, hogy hanyatt estem....
Ráadásul lopásra csak úgy lehet kötni, ha a Töréscasco is kérve van rá, magyarú' külön nem ...... :( Perec köszi, ha nem lennék most illiuminálva, utána járnék, de 17N belű' tuti +tSZM.....
Már mi az eladó a motorod?Ha az akkor hogy hogy eladod?
Kösz mégegyszer mindenkinek az infót! Le is lépek erről a topikról, nem keserítem tovább az életeteket. Ágyőő és balra el!
MSN

az email:er007007@freemail.hu
Enyém eladó baba állapotban er007007@hotmail.com
Szerintem ha rendszeresen karban van tartva az a gép olajat meg mindent megkap akkor bírnija kell.
Köszike!
Én 22000km-el vettem,típus betegségről nem nagyon hallotam,esetleg idióta motorosról aki tönkre teszi a gépet.Szóval jól nézd meg hogy kitől veszed,jól át kell vizsgálni,mert alapjába véve megbízható típusról van szó.Egy ismerősöm vett egyet tavaly vagy idén már megnem mondom,az is 2003-mas volt 15000km-el az órájában,aztán később kicsit beteg hangja lett a gépnek,elvitte szerelőhöz,aki mellesleg nagyon tuti szerelő,meg bontották a blokkot és kiderült vissza pörgetett órája volt,kb talán 40000km körül lehettett de nagyon mostohán bántak vele,nem tudom mit de cserélni kellet egy két dolgot,és újra bejáratni,és mostmár nagyon tuti kis gép,vigyázva van rá,meg megy is mint a huzat.Szóval jól nézd átt a gépet mielőtt veszed,mert sokszor olyan ígéretes,meg ki vannak vikszolva,meg úgy hírdetik csak túrázásra használt,meg sosem járt pályán,és a kedvenc duma hölgy tulajtól eladó és oda van írva hogy józsi,ezt azért vetik be mert akkor mindenki arra gondol biztos megkímélt aztán csontig látszik hogy hajtották pályán mert a gumi széle már teljesen le van gyalúlva.Bocs ha sok rizsát írtam egy a lényeg jól nézd tt és kész,amúgy starpabíró gépek nagyon.