Hi, nagyon jól néz ki a járgány.
4 liter olajat kell venned bele, ha szűrőt is cserélsz (ajánlott).
A legjobb olajok (ha pályára is mész): Motul 300v vagy Fuchs Silkolene.
Ha csak közúton: Motul 7100.
Hello kollégák, a segítségeteket kérném egy apróságban: épp olajcsere elött állok, de olajok terén nagy a választék, szóval ha leírnátok hogy ti mégis milyen motorolajjal (+ filter) járjátok gépeiteket megköszönném. (3200 ml? mert a karbondekni épp eltakarja a számokat) elöre is köszönöm, jó motorozást mindenkinek !
Engem nem izgat. Ezek a cuccok túl érzékenyek. Egyszer fél mm-el kisebbet tud nyitni egy porszem miatt és már be is jelzett. Mostanság teszteléskor nyikkan is egyet mint a rozsdás vaskapu. Meg kell fújkálni, szét kell szedni vagy amit akarsz. Mint mondottam idén még nem jelzett FI-t pedig már benne vagyunk a nyárba. Ja és a haver K7 600-a is nyikorog mint a barom pedig az 3 évvel fiatalabb moci.
Én úgy vagyok vele ha nincs hibajelenség akkor kár aggódni. Olajnyomás van? Húz a motor? Működnek a kezelőszervek. Akkor góóó. A Tizedesen 6 hónapig világított az FI lámpa úgy, hogy semmilyen hibajelenség nem volt. Néha abbahagyta néha elkezdte. Idén még nem jött elő. Úgy tűnik a tél lelohasztotta a gyulladást.
Ja egy tipp. Vedd le a dobot és menj vele anélkül 10-20km. 1 hétig jártam dob nélkül és azalatt nem jött elő a hibajelzés. Ahogy visszakerült rá egyből.
4 liter olajat kell venned bele, ha szűrőt is cserélsz (ajánlott).
A legjobb olajok (ha pályára is mész): Motul 300v vagy Fuchs Silkolene.
Ha csak közúton: Motul 7100.