Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok! van egy nemhasznált pályaidomom!nem kell valakinek?
Csak hülyültem Crazy,nehogy megharagudj!
Ejjj akkor is ezen a kurva becsuszoszaron vagyok kiakadva meg ha meg ehhez hozzajon a kormanycsapagyam eleg jo kis karacsonyom lesz
crazy!
Látsz a számban horgot?
?
?
Nem?
Akkor ne fárassz már!

Bocsi!
Hasonlóan már csináltam,de nem volt szerencsés!
Jaja mindig jobb egy picivel. Már majdnem tudok futni is.
Egyenlore meg nem neztem az ebayt.De ralesek majd. Milyen neven keressem majd?

Szia szkracs: Mindjart meglesem az oldalt mert most irta a noci hogyha nem parba veszem akkor 40k darabja... es ugye az hasznalt lenne... De koszike a tippet? Labad jobban van?
Ha csak a két csúszószár kell azt találsz biker worldsnél is. 40E/pár
eBay-t nézted?
Sugomotornal 70.000ft parja
Na ma felhivott a szerelo. Hat semmi biztatot nem mondott sajnos. Azzal kezdte ,hogy meg nem tudta teljesen szetszedni vagyis meg nem tudja hogy mitol csattan a gepsas eleje. Viszont annyit mar siekrult kideriteni hogy nem a szimering szar hanem a becsuszoszar. Torve nem volt a gep ezt o is megerositi. O arra tudja visszavezetni hogy a szar szimering miatt kopott meg a csucsoszar es amiatt konnyezik az olaj.Mondom ez nagyszeru. Mondta hogy a telo olaj is frissen volt cserleve es valoszinu hogy nem vettek eszre ezt a hibat es idaig fajult. Most a neten nezegetek csuszoszarat de nem igazan talalok.... Meg delutan meg felhivom a hogy akkor mit cserelt ki vagy mit nem.... :D

Sajnos kuravara penz szukeben vagyok szoval nem tudom mi lesz a menetnek a vege.Lehet igy fog pihenni 1-2 honapot telen mire lesz ra cash. Esetleg valakinek valami tippje?
A korlátozott
Rendben, köszönöm!
Nyugottan ragd bele,csendesebb lessz a motor hangja,a váltósem fog legalább kisfordulaton váltáskor csattogni .
(Mert hát nem lehet mindig 8ezer körül váltani pl. városban.)
Akkor ehhez csak B-s jogsi kell?
A rendőrnek muszáj
25 kW ezt ki hiszi el
Valami turpissag van a hirdetesben link
kalapáccsal.ugy tuti nem lesz rajta egy hajszálkarc sem
Heló
Én mindkettőt úgy szoktam tisztitani, hogy először folyékony szappannal körbecsurgatom, hagyom ázni kb 10 percet, majd nedves szivaccsal lehúzom róla, mintha megborotválnám. Nekem bevált ez a módszer.
Sztem felejtős a 15W-40!
Jó estét!
Lenne még egy kérdésem, visszakanyarodva az olajokhoz.
Van még nekem pár lityó Fuchs Silkoline 15W-40-es olaj, amit a ZZR-be tettem korábban.
A ZX6-os szervízkönyv szerint, 10W-40, 10W-50, 20W-40 és 20W-50-es olajokat javasol.
Szerintetek az én 15W-40-eset bele merjem rakni?
Üdv. mindenkinek!
Adjatok egy jó tanácsot,hogyan tisztítsam a bukómon és motoron lévő plexit úgy,hogy ne legyenek rajta hajszálkarcosodások tömkelege!
Kartonpapír és olló!