Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is tőle vettem, elég jó a minősége, csak néhol eláll a fejidomtol néhány mm-t de az simán belefér. És nagyon vagány a kinézete fekete plexivel
én héberül szeretném ha lehet
Most már van németül is, akinek az szimpibb.
Ne vedd fel elekrola hozzászólását! Ő csak Egy a fórumozók között!
Szerintem nyugodtan tüntesd fel a hirdetésedet ebben a topikban is biztosan van olyan akit pont érint az éppen adott alkatrész!
Időközben letöltöttem egy szerelési kézikönyvet 2000-2002-es ZX6-osokhoz angol nyelven.
Jó ha van...
Időközben letöltöttem egy szerelési kézikönyvet 2000-2002-es ZX6-osokhoz angol nyelven.
Köszi!
15-50
Oksi, köszi!
Eddig a ZZR-be Fuchs Silkoline-t használtam, azzal szépen ment. Szerintem kipróbálom ebbe is. Meglátjuk.
köszke Daniel
Viccet félretéve ha Ipone-t választasz nem fogod megbánni!
Ez nem hirdetőtábla már a multkor egyszer belinkeld nincs rá többször szükség csá
Csak a Vénusz játszik tele van Omega 3-mal
Jaj megont ez az olaj téma! Mujanak pl a Motul jött be nekem meg az ipone de sokféle van...ami neked szimpi..

Mókuska: Itt néz körbe
Szerintem is 636-os, ahogy szkráccs is írta. De ettől még elfogadtok itt?
A kis Ziziről csak jókat tudok mondani. Nem volt szinte vele semmi bajom, kihasználtam 3 év alatt. Kawa nyílt napokon voltam vele a Ringen. Ott nyengécske a 400 ccm, de kanyarogni jó volt vele. Egy fesz.szabályzót nyírt ki míg nyírt míg nálam volt, de semmi extra hibája nem volt.
A ZX-eken kell csinálni időnként karbiszinkront?
Ti milyen olajat ajánlotok bele?
Nem nézte el, hisz 636-ból ez az első kiadás. Valójában zx6r de 636ccm. 636
azt csavard az orrodra,édes
Sampion
fiúk,milyen bukógomba kell a ződségemre?
Nem néztél el itt valamit? nézd meg a Mujájét na az 636-os,
de ezt hagyjuk inkább irj a kis ziziröl.
Hogy ment,pályáztál-e vele stb...
Jó reggelt!

Telóolajat milyet érdemes vennem? Van belőle elég sok fajta?
És patent ugyan az a motor, mint roleeka-áé.
A fényezése alapján, forgalmi szerint, és a műszerfalnál nincs meg a fém merevítő, ami a plexi hátsó részébe csatlakozik.
A hegesztéseket és lámpákat is átnéztük egy "műszaki" haverommal, semmi "utómunkát" nem láttunk rajta. A búrák is gyáriak. Nagyon rendben volt elsőre a gép. Próbakör alatt is szépen ment, semmi csörgés vagy egyéb nem oda való motorzaj. Remélem nem nyúlok rosszba. De vagy fél órát járkáltam körbe.
Viszont a lánc laza volt. Annak mennyinek kell lennie a holtjátéknak, ha utánahúzok?
Reggelt