Nem mindig voltam idezojelben jo kisfiu es ahol balhe volt ott engem is megtalaltak. 3 eve mutottek felszakadt retina es ideghartya levalassal. Azota jobb szemre nem latok sajnos de ez csak a szilikon olajnak koszonhetem mert azzal van feltoltve a jobb szemem hogy az ideghartyam rendesen simuljon illetve tapadjon a szemureghez. Ezen felul mivel nem szuri meg rendesen a szemem a fenyt franko szurkehalyog van rajta amit levesznek majd. Jobb szemre semmit nem latok de kiegesziti a masik szemem es igy tokeletesen latok. Szoval 3 ev alatt volt idom gondolkozni hogy mit csinaltam sz@rul de nem banok,bantam semmit. vagyis 1 dolgot. Azt hogy mutet utan szemuveges leszek. Ezt nagyon nehez lesz ugymond feldolgozni mert mindig orokmozgo voltam....
Nem is azzal van a gond de oktober 20-an lesz egy nagyobb szemmutetem es mar nem hiszem hogy hasznalni fogom a mocit ebben az evben. Amit az elobb linkeltem hat voltak benne erdekes dolgok illetve az 1ik hozzaszolasban meg az volt jo megoldas a masikban masik megoldas volt jo... Amit kitudtam szedni az irasokbol hogy:
1. Megmosni. A vazat illetve az alu alkatreszeket erdemes valamivel bekenni vagy befujni? vagy pl a becsuszoszarat leapolni?
2. Teli tankkal rakjam el
3. Elso hatso motoremelore felrakni
4. Letakarni kipufogora zacsit kotni
5. Akksit kivenni vagy eleg ha lehuzom a sarut rola?
6. 500-600km-rel ezelott csereltem az olajat. Ez boven maradhat meg benne jovo tavaszig vagy szezon vegeig?
7. Telen inditsuk be a motort vagy ne? Ez volt az a kerdes ahol tobb ember is egymasnak ugrott hogy erdemes e. Tobbet art e a motornak a hideg inditas..
Esetleg ha valamit rosszul irtam volna akkor elnezest illetve varok szemelyes tapasztalatokat es tanacsokat teli elrakassal kapcsolatban.
Jo reggelt mindenkinek. Valaki tudna nekem segiteni hogy hogyan rakjam el a motort telen? Valami hasznos cikkel tud szolgalni valaki? Elso teleltetesem lesz es nem szeretnem elbaltazni..
Köszi az eddigi hozzászólásokat! Hogy tiszta legyen a történet úgy lenne hogy leasingra menne a gép, mert faterom kint él már 10éve, aztán az autóit meg a motorjait mindíg így veszi, vette, és használja 2-3évig aztán csere! Kitalálta hogy én a havi zsebpénzem 3/4dét átküldöm neki ő kipótolja havonta és akkor van motorom és mindíg jó! Tehát a biztosítással semmi gond nem lenne! A rendőr megállíthat mindenem rendben van! Tehát akkor jogi akadályba nem ütközöm igaz? A másik kérdésem pedig az lenne, hogy megvan az új motor és itthon hazsnálom, akkor mti lehet csinálni a kötelező szervízekkel, hivatalos importőrrel meg lehet beszélni hogy elvégezzék ők? Tudatlan vagyok a témában
ha szerinted névtől függő az emberi "agybetegség".akkor te vazze,irtó intelligens gyerek vagyol ám ...anyádról meg hogy így vélekedsz egy jó takonybafulladós arccal csapással díjaznám csak mert megérdemled,loreláj
No akkor a mai napról. Azzal a szándékkal mentem ki, hogy ma javítani fogok! Mikor kockáztassak ha nem az utolsó napon? Szayerg adott köridőmérőt. Első menetben gyakorlatilag semmit nem csináltam. Össze-vissza kóvályogtam.12 kört mentem abból 12X elrontottam a -3 kanyarját. 08-09 azért összejött. Jön a Repsolnorbi, hogy 2:05.
Na mondom a második menetre összekapom magam. Mentem is ahogy csak tudtam. Jani aszondja behúz. Hihető. Az 1-es kanyarban olyan lassú vagyok, hogy majdnem elsírtam magam. Ott kapok a Janitól 1 secet. Mentem 6-7 kört de egy sem volt tiszta. Így is mentem 07-et. Majd szomjan döglöttem ezért inkább lejöttem de csak a boxutcában vertem tanyát. Gondoltam várok 5-6 percet és utána felmegyek még a végén. Jön a Koca és közli 2:05.2. Nagyszerű mondom mindenki halad csak én nem. Na felmentem 3 körre. Az utolsónál éreztem, hogy ez most összejön. A lejtős egyenesben már majd leestem a motorról -2-1 éppen csak összejött és mikor lenéztem 2:05.15 volt a köridőmérőn! Azonnal toltam a 6-at és irány a box. Még az utolsó menetben akartam egy jót menni de sajnos nem sikerült. Mire legyűrtem az előttem lévőket elfogyott az erőm. 2:07. Láttam a Kocát menni. Nem semmi dolgokat művelt a sikánban. Ha kap egy rendes motort azonnal 2:00. Szerintem.
A láncom már az utolsókat rúgja úgy, hogy nem is eröltettem a dolgot. Fasza kis nap volt!
Ne hozz németből motort,mert akkora a rendszámtáblájuk,h a légellenállástól 2 literrel többet enne a gép . .De amit kigondoltál,a te neveden simán mehetne,kinti biztositással,és müszakival.De nem hiszem,h megéri ,mert drága kint a bizti,és minden rendőr meg fog állitani itthon.
Nézegetem a motorokat és a 6os ninján megakadt a szemem többek között! Azt kérdezném, hogyha németországban veszek egy motort, oda van bejelentve, műszakival midennel hivatalosan, kinti lakcímemre! Akkor itthon használhatom gond nélkül? Vagy lenne vele valami probléma? És ha nem az én nevemre hanem mondjuk fater nevére íratnám és én használnám itthon, ugyanúgy kintre bejelentve akkor lenne gond belőle? Köszi
Helló!
Milyen szép időnk van ma is!
Egy olyan kérdést hagy intézzek felétek, hogy lánc és lánckerék fajta keresés közben találtam olyat, hogy a 2002-es évjáratú zx6-osokhoz van egy olyan más fajta jelölés, hogy 520-as váltó. Ez szerintetek mit takar?
Mert se fogszámba nincs különbség a katalógus szerint.
Na, megyek lemosom a kicsikém!
KawaDeni!
Most hogy megyek le a géphez, lemérem a rendszámlukakat!
De ne ezen vitatkozzunk, mi a véleményed a készülékről? hmhmhm?
1. Megmosni. A vazat illetve az alu alkatreszeket erdemes valamivel bekenni vagy befujni? vagy pl a becsuszoszarat leapolni?
2. Teli tankkal rakjam el
3. Elso hatso motoremelore felrakni
4. Letakarni kipufogora zacsit kotni
5. Akksit kivenni vagy eleg ha lehuzom a sarut rola?
6. 500-600km-rel ezelott csereltem az olajat. Ez boven maradhat meg benne jovo tavaszig vagy szezon vegeig?
7. Telen inditsuk be a motort vagy ne? Ez volt az a kerdes ahol tobb ember is egymasnak ugrott hogy erdemes e. Tobbet art e a motornak a hideg inditas..
Esetleg ha valamit rosszul irtam volna akkor elnezest illetve varok szemelyes tapasztalatokat es tanacsokat teli elrakassal kapcsolatban.
Nem kell azt elrakni télere, akadnak olyan napok majd mikor kitudsz vele jönni.
Elore is koszonom.
Na mondom a második menetre összekapom magam. Mentem is ahogy csak tudtam. Jani aszondja behúz. Hihető. Az 1-es kanyarban olyan lassú vagyok, hogy majdnem elsírtam magam. Ott kapok a Janitól 1 secet. Mentem 6-7 kört de egy sem volt tiszta. Így is mentem 07-et. Majd szomjan döglöttem ezért inkább lejöttem de csak a boxutcában vertem tanyát. Gondoltam várok 5-6 percet és utána felmegyek még a végén. Jön a Koca és közli 2:05.2. Nagyszerű mondom mindenki halad csak én nem. Na felmentem 3 körre. Az utolsónál éreztem, hogy ez most összejön. A lejtős egyenesben már majd leestem a motorról -2-1 éppen csak összejött és mikor lenéztem 2:05.15 volt a köridőmérőn! Azonnal toltam a 6-at és irány a box. Még az utolsó menetben akartam egy jót menni de sajnos nem sikerült. Mire legyűrtem az előttem lévőket elfogyott az erőm. 2:07. Láttam a Kocát menni. Nem semmi dolgokat művelt a sikánban. Ha kap egy rendes motort azonnal 2:00. Szerintem.
A láncom már az utolsókat rúgja úgy, hogy nem is eröltettem a dolgot. Fasza kis nap volt!
Nézegetem a motorokat és a 6os ninján megakadt a szemem többek között! Azt kérdezném, hogyha németországban veszek egy motort, oda van bejelentve, műszakival midennel hivatalosan, kinti lakcímemre! Akkor itthon használhatom gond nélkül? Vagy lenne vele valami probléma? És ha nem az én nevemre hanem mondjuk fater nevére íratnám és én használnám itthon, ugyanúgy kintre bejelentve akkor lenne gond belőle? Köszi
Milyen szép időnk van ma is!
Egy olyan kérdést hagy intézzek felétek, hogy lánc és lánckerék fajta keresés közben találtam olyat, hogy a 2002-es évjáratú zx6-osokhoz van egy olyan más fajta jelölés, hogy 520-as váltó. Ez szerintetek mit takar?
Mert se fogszámba nincs különbség a katalógus szerint.
Na, megyek lemosom a kicsikém!
KawaDeni!
Most hogy megyek le a géphez, lemérem a rendszámlukakat!
Erről kérnék véleményeket cuncimuncik!
Mivel 30.000-es büntetési tétel már nincsen, az első mérésnél behozza az árát.
LX