Sziasztok! '05-'06-os ZX-6R-hez keresek hátsó lámpát, és jobb első lábtartókonzolt. Tudna valaki segíteni? Mailt nézek sűrűn! majoristvan@vipmail.hu Előre is köszönöm!
Sajnos Egri volt a motoros rendőr. Parádsasvár után felfelé az első balos. Haverom motorozott velük 2 hete és jól kente... A szalagkorlát végzett vele úgy tudom.
Hát passzolom, lehet hogy egy csavart be kell szerezned, mert ez oda megy ahol az idomtartó csavar a vázba van beletekerve ezért szerintem jó a 636hoz is csak lehet hogy más a felfogatócsavar.
Célszerű az aluminium csavarokat valami jo kis acélra cserélni a gombánál. Én átfurtam a vázat és kapott egy nagyobb menetet és egy masszív 10.9-es acélcsavart
Ezt mindet nem olvasom vissza.
Ugorjunk csak a kawaestre.
Legjobb két köröm 2:28 és 2:29 lett.
Összesen nem mentem 12 kört. Szar volt ez így.
Gyors csoport alját képviseltem, a "gyatra" köridőket szerintem az engem előzgetőknek köszönhetem. Nem volt felhőtlen a motorozás, mivel nem tartoztam a gyorsak közé és álandóan előzgettek. Következőnek a legkezdőbb csoportba megyek, mivel ott kb 15-en voltak, tehát üres a pálya.
A motor nagyon király volt, a +3 kanyarban egyszer egykerekeztem is. Jó volt!
A gátló nagyon kellene, kigyorsításkor iszonyúan csapkod a kormány.
Szerencsére nem nagy a baj! Ez bármelyik motorral előfordulhat! Ettől még nem ratyi a Ninja! Gixernek is ugyanúgy lehet baja, biztos te is hallottál már beszakadt szelepről stb.
Gondold meg! A gixer feleségnek való motor, a Ninja meg...
Nah, beálltam én is a zöldséges standhoz ezzel a NARANCCSAL! Nagykanizsáról Budapestre jöttünk 2 és fél óra alatt 3 pihenővel 150-es tempóval. Szépen muzsikált eddig, nem látom különösebb problémát. Alacsony fordulaton néha dadog szegény (elveszti az erejét amikor gáz húzok, aztán megránt)...
Na kész a mocim. A gyújtótrafó mondta fel a szolgálatot. Valószínűleg beégett a kábele. Már holnap mehetek ért!
Viszont nagyon kacsingatok a k6 750re (újra), gondolkozom a cserén
liebing képek?
Eztet mondom én is.
Moccossal mi van?
Azért a 636-osnál nézd meg hogy ezzel a keresztmetszettel belefér e az idomba.
Célszerű az aluminium csavarokat valami jo kis acélra cserélni a gombánál. Én átfurtam a vázat és kapott egy nagyobb menetet és egy masszív 10.9-es acélcsavart
Viszont voltam a Lillafüred, Eger, Mátra,Galyatető,Pásztó,Hatvan...
Mátrában meghalt egy motorosrendőr.
Tudsz valamit a dologról?
Az eset után 10 percel voltam ott.
Ugorjunk csak a kawaestre.
Legjobb két köröm 2:28 és 2:29 lett.
Összesen nem mentem 12 kört. Szar volt ez így.
Gyors csoport alját képviseltem, a "gyatra" köridőket szerintem az engem előzgetőknek köszönhetem. Nem volt felhőtlen a motorozás, mivel nem tartoztam a gyorsak közé és álandóan előzgettek. Következőnek a legkezdőbb csoportba megyek, mivel ott kb 15-en voltak, tehát üres a pálya.
A motor nagyon király volt, a +3 kanyarban egyszer egykerekeztem is. Jó volt!
A gátló nagyon kellene, kigyorsításkor iszonyúan csapkod a kormány.
Szerencsére nem nagy a baj! Ez bármelyik motorral előfordulhat! Ettől még nem ratyi a Ninja! Gixernek is ugyanúgy lehet baja, biztos te is hallottál már beszakadt szelepről stb.
Gondold meg! A gixer feleségnek való motor, a Ninja meg...
grat a géphez vigyázz rá
széles utat
Bocy a képeim között látod a helyét de ha közelebbi kell akkor csinalok azt is.
Így estére eléggé megfájdult a térdem meg a medencém azon a felén amelyikre estem remélem nem dagad nagyon be holnapra.
Előbb is összeröffenhetnénk valahol aki ráér.
Na kész a mocim. A gyújtótrafó mondta fel a szolgálatot. Valószínűleg beégett a kábele. Már holnap mehetek ért!
Viszont nagyon kacsingatok a k6 750re (újra), gondolkozom a cserén
Egy ücsire beugorhattál volna.
Dózsai vagyok.