Az én mocim 128Kw forgalmi szerint ami 172Le. Sportdobbal 169-et mértek rajta. 153Le volt keréken. Mindegy nem is ez a lényeg hanem az a 144Le 636 egy vicc.
A fékbetét utcán nem valószínű, hogy elkopik de nem elképzelhetetlen. Viszont ha az én mocimon a gyári lánc még zsír akkor a 636-on mi lett vele 12000km alatt? A láncnak minimum! 20 000km bírnia kell. De a duplája sem elképzelhetetlen.
A K4 750-em volt 142Le full rendszerrel együtt.(Szériában 148-nak kellett volna lennie). Sajnos a legtöbben elfelejtik, hogy a motorok (bármely márka) a legritkább esetben érik el a gyári adatokat. Ebben a Honda a legprofibb. 164Le XX ami 150Le volt, vagy a 152Le beharangozott 900RR (932ccm) amit 135lónál nem hozott soha többet. stb. stb. stb.
Szóval egy alapból 134Le 636-os nem igen tol többet a padra 125-128Le-nél. Az meg csak a Kawasaki gyár hírnevét rontaná ha az egyik motor 10Le-vel erősebb lenne a gyári adatnál. Elég furcsa lenne a szériaszórás.
az nem baj... kiindulási alapnak jó, mert vissza tudod számolni... ja, és ráadásul ugye a padon keréken mérhető a teljesítmény... max abból is számolni tudsz, ha tudod, hogy mennyi vész el addig amíg a kerékre "ér" az erő... a lényeg, hogy a 144-nek sz'tem nagyon kicsi köze van a valósághoz...
134-re emléxem, de ez most nem lényeg... Az enyém (elektronikával, rendszerrel, sport lsz.vel, széria blokkal) tudott 119 lovat keréken a pad szerint hűvösben! Amikor már kicsit melegedett az idő, akkor volt 116 (beállítva). a 144 kicsit SCi-Fi-be illő adat... meg egy kis "szántóvető" vakítás a könnyebb eladáshoz... de lehet hogy nem nekem van igazam...
És 141 LE-t tudott padon egy sportdobbal.
Szóval egy alapból 134Le 636-os nem igen tol többet a padra 125-128Le-nél. Az meg csak a Kawasaki gyár hírnevét rontaná ha az egyik motor 10Le-vel erősebb lenne a gyári adatnál. Elég furcsa lenne a szériaszórás.
A kilencesek kb. 144 pacisak.
Húúú!Mondjam vagy mutassam?
LX
144= Parasztvakítás
A 144 biztosan sok, ha 134-től indulunk.
LX
Még a 137-ből kinéztem volna, de ez már sok.
96KW?100kw?
132-137?