multkor is anyni volt! aztán mégse annyi lett Akkor a középsőt bevállalom! De már reggel felmegyek ne egyből 260km után kelljen menni ki a pályára addig henyerészek asszonynál!
Pályázás után meg elmehetnánk valahova sörözni! Multkor ugyis elmaradt
2X-ra? Honnan tudjam? A dolog amúgy igen egyszerű. Ha gyorsan akarsz rajta menni és tényleg beszarásig hajtod magad akkor 2:30-on belül kell futnod. Ha csak élménymotorozást művelsz akkor a fölött akármeddig.
Beszarásig hajtod=minden kanyarban annyival mész, minden féktávot olyan rövidre veszel amennyire a golyóidból telik.
De ez 2X-ra tök felesleges erőlködni. Nekem az első 10 pályanap élménymotorozással telt.
Azért ne úgy képzeljétek el azt a zörgést,mint egy lőcsös szekeret,de nem volt normál hangja!Század milliméterekről volt szó,de volt!
És ezért nem kellett volna blokkot cserélni,ahhoz semmi köze!Működésileg semmi baj nem volt vele,csak zajosabb volt egy kicsit a kelleténél!De kapott zsír új hengerfejet,tömítést,tőcsavarokat és szelepszár-szimeringeket.Csak a szelepeket és a tengelyeket rakták át bele a régiből.
Ne legyél hülye. Ezért szívtok ti kocapályázók mindig. Gondolkodj előre. Nem akarok vészmadárkodni de ha pl. aug.7-én beüt az eső akkor megint bőgni fogsz mint egy hasba lőtt stegosaurus. Szépen iratkozz fel és majd ha már sejthető az időjárás alakulása akkor leiratkozol.
Egyetértek ddt-vel. Bár én mikor megyek motort vásárolni, mindenkiről azt feltételezem hogy egy utolsó geci és át akar kúrni... (megjegyzés a kis naplómnak: a srácból simán kinézem, hogy tud róla...főleg ha az előző tulaj állítólag korrekt volt) Csak így lehet venni ma Magyarországon motort szerintem.
A véleményem. 1. Vadidegentől veszel motort ezért a dolog addig tiszta amíg nem kapod sumákoláson. Abban a pillanatban, hogy kiderül valami már úgy kell venned, hogy minden szava hazugság. Még akkor is ha nem tudott a dologról. Innentől kezdve a motorban lehet 60 000km is akár. 2. Nem vagyok egy műszaki zseni de egy motorblokknak sem tesz jót, ha párszáz/ezer km-t fut kotyogó vezérműtengelyekkel. Ha csak hengerfejet cseréltek ott kaphatott más is. Blokkcsere lett volna a tiszta megoldás.
Szerintem.
Pályázás után meg elmehetnánk valahova sörözni! Multkor ugyis elmaradt
Beszarásig hajtod=minden kanyarban annyival mész, minden féktávot olyan rövidre veszel amennyire a golyóidból telik.
De ez 2X-ra tök felesleges erőlködni. Nekem az első 10 pályanap élménymotorozással telt.
hány ezret mennyek lógó láncal?
akkor most is kárvolt vernem a monitort?
bocs hudson! téged szeretlek! gyere 7 én!
És ezért nem kellett volna blokkot cserélni,ahhoz semmi köze!Működésileg semmi baj nem volt vele,csak zajosabb volt egy kicsit a kelleténél!De kapott zsír új hengerfejet,tömítést,tőcsavarokat és szelepszár-szimeringeket.Csak a szelepeket és a tengelyeket rakták át bele a régiből.
Szerintem.