Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert amelyikre SteelHorse felirat van az már pályagép volt?

No Offense
Kevés km, szép idom, bukósisak zöld és a jobb oldalra téve, tuti pályamotor volt
Amúgy most voltam a szervízbe, volt egy srác állapotfelmérésen.
k7 600-as, 1,5-ért, 9000 km-el. rajta egy 520ezres akra rendszer karbon véggel, power commander, és egyéb nyalánkságok. pályáztak vele de én tuti elvittem volna. 2000 km-enként olajcsere volt, stb.. Inkább az ilyen mint az utcai motoros aki lámpánál álva tiltásig visítja a vasat, lámpától lámpáig gyorsul meg vagy elviszi olajcserére vagy nem...
http://www.hasznaltauto.hu/3040121_kawasaki_ninja_2005


Most őt nézem meg.
Hátha....
Várható volt.
Én vettem észre.
Jött a tündérmesével , de inkább ne mondott volna semmit.
A váltóház és a blokk tartó csavarokon is látni lehetett, hogy feszegetve volt nyitó és záróirányba is.
Elmondta vagy Te vetted észre? Hengerfejtömítés csúnya volt vagy mi?
Tegnap megnéztem.
A blokk meg volt bontva.
Kell a fasznak.
Enyém eladó
Meglássuk. Lehet odaadom az egészet. Elvileg a BRO napra is fel vagyok írva. Ha azon tudok menni a MERSZ-re már lehet nem lesz kedvem.
Ddt: Ha nem jutok be Pénteken nem felezzük el a helyet? Te úgyis annyit motorozol amennyit akarsz
Ebben mondjuk igazad van, kényelmes, de nagyon sok felesleg van benne. Kurvajók az ezres motorok, csak rutin kell hozzá meg ész!
Embere válogatja. A múltkor kifigyeltem magam. Városban 2500-as fordulatnál váltok fel! Ennyire nyomatékos a moci. Jó előzésnél néha elforgatom 6000-ig. Szerintem marha kényelmes ha 1000-es blokk van a segged alatt.
ddt500 2 éve van meg a vas nem érzem kicsinek a 10 es érdeklődési szinten kérdeztem. Én inkább 04-05 ös 636-os Kawák érdekelnek sajna kezd az enyém a 9. évébe lépni és szeretnék újittani inkább a 04-esek érdekelnek jobban sztem azok szebbek . Félre ne értsetek nem akarom a 05-ös mocit leszólni de én így érzem nekem az nem kényelmes.
Ennyi!
Ismerős?
Én biztos nem vennék utcára 04-05-ös zx10et. Egyszerűen túlságosan erős és makrancos. 636 bőven elég utcára, de pályára is! Ma mentem egy r1el és az is bőven sok-sok utcára...
csak akkor ha az optiPista a hülye szinonímájaként szerepel
Egy szó mint száz,én inkább vennéke egy steril utcai túrázott vasta 30 akárhányezer kilóméterrel,mint egy kipályázott harcost 20ezerrel
Igen. És addig jó amíg valaki meg nem kérdezi:"De meddig?" Mert az, hogy eddig bírta nem garancia rá, hogy az elkövetkező 23 000km-en is bírni fogja. Mint a gumiabroncs. Ha mész vele 8000-et nem gondolsz arra, hogy még 8000-et bírni fog. Vagy is gondolhatsz. De akkor túl optiPista vagy.
Azon a 10-esen néhány Steelhorse-s felirat van itt-ott,ami szerintem arra utal,hogy a pécsi Kawa kereskedő,Zsolti pályagépe lehetett valaha,vagy valamelyik társáé.
Tudod,erre modnják majd,hogy: "ezt bírnia kell"
23000 pályán eltöltött kilóméter.
Erről a gépről leszedték a Bódis rendszert az állítható lábtartókat,kormánycsutkákat,és visszaépítették közel gyárira. Tavaly még nem így nézett ki emlékeim szerint
Ja hát végül is az relatív. Kinek mi a semmi. Nem kell hozzá új blokk. 100-150-et ráköltesz és külsőre talán zsír a gép. (Persze nem törés mentes).