Csak a hengerfej volt leszedve,kicserélve!
Mi legyen?!
Ön dönt!
Ha valós az a 11 ezer,akkor attól jó lehet,hogy pályán ment vagy 7 ezret!
Te tudod,a tiéd lesz,te láttad hallottad,meg van már összehasonlítási alapod is!
Én is ezt mondom, hogy fő, hogy meg lett csinálva.
A pályaidomját a srácnak innen senki nem ismeri, 6k meg nem sok neki, még ha pályán volt is. A km legalább tuti.
Nem elérhető,pucolós lett a srác!
De azért gondolhatod,hogy magának megcsinálta rendesen,hisz a Kawa szervizbe dolgozott!Garanciába kapta az összes új alkatrészt,úgyhogy nem spórolt ki belőle semmit.És utána teljesen csendes lett a blokkja,én is hallottam,illetve mindkét szétszerelésnél láttam a motort.Efelől én nem aggódnék,mert a srác jó gazdája volt a motornak,és nem is űzte!
Engem a helyedbe inkább az érdekelne,hogy mi volt a sorsa az első 4 ezer km. után!
A srác eleve úgy vitte el,hogy neki pályamotornak kell,ebből nem csinált titkot,mert miért is tette volna!Az a kérdés minderről neked mit mondott.
Mindenesetre ez a "sosem borult,még el sem dőlt" duma mintha arra akarna utalni,hogy egy alig használt,tipp-topp motorról van szó,ami versenypályát sem látott.De hát azt te tudod mit adott elő személyesen!
Én ha tudnék erről a hengerfej témáról,és 3-4 ezer km. lenne a motorban,akkor simán megvenném.A többiről meg te tudsz,ha tudsz!
nem vmi fényes a helyzet, ahogy látom a motorvásárlás terén
Sajnálom...pedig már énis beleéltem magam,h hétvégén nálunk lesz....
Ne kenődj el! A vége csak az lesz,h majd kitolsz egyet szalonból:) az tuti lesz:)
Csak kellene nekem annak a hengerfej bontott motornak az előző tulaja....
Megkérdezném, hogyan lett megcsinálva....
Gariban megvolt...
A probléma az lenne ha nem csinálták volna meg.
Na, megjöttem.
Váltóhibás, csúszott jobb oldalon, az órájában 28000 van, a láncszett pedig azért lett cserélve, mert először a váltóhibát láncnak állapították meg. A legalja 1.230.000.-
Jól elbizonytalanítottalak!
Mi legyen?!
Ön dönt!
Ha valós az a 11 ezer,akkor attól jó lehet,hogy pályán ment vagy 7 ezret!
Te tudod,a tiéd lesz,te láttad hallottad,meg van már összehasonlítási alapod is!
Mi a fasz legyen.
A pályaidomját a srácnak innen senki nem ismeri, 6k meg nem sok neki, még ha pályán volt is. A km legalább tuti.
De azért gondolhatod,hogy magának megcsinálta rendesen,hisz a Kawa szervizbe dolgozott!Garanciába kapta az összes új alkatrészt,úgyhogy nem spórolt ki belőle semmit.És utána teljesen csendes lett a blokkja,én is hallottam,illetve mindkét szétszerelésnél láttam a motort.Efelől én nem aggódnék,mert a srác jó gazdája volt a motornak,és nem is űzte!
Engem a helyedbe inkább az érdekelne,hogy mi volt a sorsa az első 4 ezer km. után!
A srác eleve úgy vitte el,hogy neki pályamotornak kell,ebből nem csinált titkot,mert miért is tette volna!Az a kérdés minderről neked mit mondott.
Mindenesetre ez a "sosem borult,még el sem dőlt" duma mintha arra akarna utalni,hogy egy alig használt,tipp-topp motorról van szó,ami versenypályát sem látott.De hát azt te tudod mit adott elő személyesen!
Én ha tudnék erről a hengerfej témáról,és 3-4 ezer km. lenne a motorban,akkor simán megvenném.A többiről meg te tudsz,ha tudsz!
Max 1.4-em van a témára.
Faszom... Má unom az egészet...
Sajnálom...pedig már énis beleéltem magam,h hétvégén nálunk lesz....
Ne kenődj el! A vége csak az lesz,h majd kitolsz egyet szalonból:) az tuti lesz:)
Megkérdezném, hogyan lett megcsinálva....
Gariban megvolt...
A probléma az lenne ha nem csinálták volna meg.
Váltóhibás, csúszott jobb oldalon, az órájában 28000 van, a láncszett pedig azért lett cserélve, mert először a váltóhibát láncnak állapították meg. A legalja 1.230.000.-