Pedig örülhetne, jobb, hogy így tudta meg, mint ha már a tulaja lenne!
Én 05 636 tulaj az tapasztalom hogy az egész motor zörög csörög kattog össze vissza, és nehéz leszűrni hogy melyik hang honnan jön
De sztem vezérműláncnak nincs nagy hangja, bár a blokk nagyon zörgősen jár mint mindegyik 636..
Főleg hogy azóta versenyeztek is vele, tehát kapott terhelést rendesen. Bár ha rendesen ki lett cserélve elvileg no para, de van még egy pár kawa aminél nem húzták szét a blokkot...
DDT: Holnap akkor mersz!
Esetleg még azt is megtudhatom,hogy az első gazdája mennyi km.-rel adta el,de csak vagy egy jó fél óra múlva,mert most dolgom van,a tel.száma meg már nem él,ami nekem van meg,de egy utcában lakunk szinte.Szólj ha érdekel,akkor elmegyek hozzá!
Kicsi ez az ország.
A motor szürke importtal került az országba,de a DMC Kft.-által,így hivatalosan Itt Nyíregyházán adták el a Kawa szalonba az egyik akkor ott dolgozó szerelő srácnak.A srác tök amatőr motoros,abszolút nem bántotta a gépet.Ő vett rá minden extrát(lábtartók,fékcsövek,asszem pufót is,díszcsavarokat,tudom is én még miket).
DE!Néhány ezer kilométer után a motornak nagyon csúnya kopogó hangja lett.Hengerfej le.Felküldték Pestre,mert a DMC baszakodott a garanciával,mivel szürke importos volt.Bevizsgálták a hengerfejet,mert a gazdája szerint lógtak benne a vez.tengelyek.Ezt a DMC nem ismerte el,azt mondták minden O.K. vele,határértéken belül van.Nem tudott mit tenni a srác,összerakták.Ugye természetesen tovább zörgött.Reklamált,újból hengerfej le,szakértő a helyszinre,tengelyek lógása azzal a plasztik lapocskával bemér.Kiderült,hogy a megengedett lógáshatáron kétszer többet kotyog,ezért van olyan csúnya hangja a blokknak.Végül kapott garanciába egy üres hengerfejet.Abba átpakoltak mindent,és megszünt a kopogás.Új tömítéssel meg minden,ahogy kell.Aztán még egy darabig megtartotta,majd eladta-mert alig használta.Arra nem emlékszem,hogy nála mennyi kilométert ment,de szerintem vagy 8 ezret,10 -et.Nem sokat.És Ő nem ütötte.Ennyit tudok róla!
Én 05 636 tulaj az tapasztalom hogy az egész motor zörög csörög kattog össze vissza, és nehéz leszűrni hogy melyik hang honnan jön
De sztem vezérműláncnak nincs nagy hangja, bár a blokk nagyon zörgősen jár mint mindegyik 636..
DDT: Holnap akkor mersz!
Kicsi ez az ország.
tényleg nem vidám így
DE!Néhány ezer kilométer után a motornak nagyon csúnya kopogó hangja lett.Hengerfej le.Felküldték Pestre,mert a DMC baszakodott a garanciával,mivel szürke importos volt.Bevizsgálták a hengerfejet,mert a gazdája szerint lógtak benne a vez.tengelyek.Ezt a DMC nem ismerte el,azt mondták minden O.K. vele,határértéken belül van.Nem tudott mit tenni a srác,összerakták.Ugye természetesen tovább zörgött.Reklamált,újból hengerfej le,szakértő a helyszinre,tengelyek lógása azzal a plasztik lapocskával bemér.Kiderült,hogy a megengedett lógáshatáron kétszer többet kotyog,ezért van olyan csúnya hangja a blokknak.Végül kapott garanciába egy üres hengerfejet.Abba átpakoltak mindent,és megszünt a kopogás.Új tömítéssel meg minden,ahogy kell.Aztán még egy darabig megtartotta,majd eladta-mert alig használta.Arra nem emlékszem,hogy nála mennyi kilométert ment,de szerintem vagy 8 ezret,10 -et.Nem sokat.És Ő nem ütötte.Ennyit tudok róla!
Mikor megyünk borért?
mond mit tudsz!
És a motor első gazdája is egy haver volt,szerelő volt anno a Kawánál.
Ezt veszi meg Mujahedin?
Tudok róla egyet s mást!
roli híjjad fel a zolit! 20/959 3386 süürgős