Én ezt így vettem,de az előző motorjaimon állítattam a gépet a dobhoz,a gsxf nél példáúl veszített a végéből 10km/h-t meg lent gyengébb lett míg nem volt hozzá állítva de mikor hozzá állítattam akkor kicsit nyomatékosabb lett a gép és vissza jött a vége is.
Amikor a gyári dob helyett feltetted a sportdobot,akkor hangoltattad a motorodat?
Gyengült vagy erősödött valamelyest tőle a motor?
Vagy valakit ismersz aki emiatt állíttatta?
Egy ilyen esetnél ezek a hangolások tized %-okat jelentenek,vagy max. 1 - 2 %-ot.Tehát tulajdonképpen utcai motorozásnál olyan jelentéktelen,hogy igazából értelmetlen!
Ha a pályán a tized vagy századmásodpercek hajszolásáról szól a dolog,az már más tészta!Ott ennyi is számít.
Ha kiég a gyapot,az nagyobb teljesítményvesztést jelent,mint egy ilyen sportdobra hangolás elmaradása.
Mentem már olyan 12-essel,amiből ki volt égve a gyapot és torpant 2000-ig a motor.Újratömés után megszűnt a jelenség!
Köszi a válaszért,tömetni majd valamikor biztos fogom,akkor még azt mond meg ha kifelé ég belőle ugye mondtad hogy picit hangosabb lessz de az teljesítményre nincs hatással ugye?Az enyém még pl menetközben nem zörög csak akkor mikor leállítom és kicsit meg ütögetem a fipufogót de nem vészes.Szóval azt mondod a vágatással nem kell állítgatni én ebben nem vagyok biztos már csak azért sem mert ugye a kipufogó gáz kimenetele ki van számolva a dob hosszára is és ha levágsz belőle rövidebb lessz a dob és a gázok nem úgy távaoznak mert a hosszabb dobra van állítva az egész motor így gyengülhet a teljesítmény.
Bár nem engem kérdeztél,de ennek ellenére leírom tapasztalatomat,mert én is kivágattam 10 centit az Akrából.
Jóval hangosabb lett,%-ban szerintem kb. olyan 20-25 %-al lett hangosabb,de ez csak inkább nagy fordulaton hallható.Kis fordulaton mély,de nem hangos.
Tömetés után az előző állapothoz képest minimálisan halkabb lesz a dob,de a használat során ez előbb úgymond "beáll" egy szintre,majd ahogy fogy(kiég),úgy hangosodik szépen lassan.Minőségi gyapotnál ez egy nagyon lassú folyamat,gagyinál néhány hónap is elég lehet a teljes kiégéshez.Az FMF-et ajánlom,jó minőség,és kb. 5-6 ezer most egy csomaggal belőle 4 üteműhöz.
És azért mert kivágsz egy darabot a dobból,azért nem kell a motort állítgatni.
crazyJoe bocsi hogy téged választottalak ehez a kérdéshez de úgy érzem van fogalmad a dologról,hangban mennyi a külömbség egy hosszab dob és egy mondjuk 10cm-el rövideb dob között?Ugye nekem egy mastek dob van a gépemen aztán azt mondták hogy vágassak belőle 10cm-et mert jobb lessz a kinézete meg a hangja,meg majd lehet tömetni is kéne,ha megtömetem a dobot attól halkabb lessz valamennyivel?Mert a mostaninál halkabbat nem akarok.Na meg ugye ha levágatnék belőle akkor meg gondolom hozzá kéne állítani a gépet a kipufogóhoz,szerinted hol és mennyiért lehetne ezt?
De vannak motoros palánták de nem sokat ismerek sajna,na meg ugye vannak beképzeltek meg ilyesmi,vannak olyanok aki csak haver de ő másokkal jár motorozni én meg oda nem akarok csatlakozni.Nem tudom mivan mindíg úgy szokott lenni ha én ki megyek motorozni akkor szinte senki sem motorozik,ha hazamegyek és leteszem a motort akkor nem telik bele egy perc már motoroznak.Szóval nem a menéssel van gond csak azzal hogy kivel.
ja, és én 16,5-es felnikkel megyek.. arra teljesen másak a gumid, szóval az nem nagyon segít rajtad.. egyébként anno emlékeim szerint 120/70-essel mentem...
nem volt alátétezve. Egy kicsit be volt engedve az eleje, de tényleg csak egy kicsit. De én már nem a gyári gátlóval mentem. Az egyik legolcsóbb futómű tuningot használtam.. Vettem egy '07 - '08-asba való gátlót, rendbeszedettem Bélával, és azt raktam vele. Sokkal jobban dolgozott mint az én gyárim... Aztán meg kapott egy Öhlins TTX-et... na aaaazzzz futómű basszus.... Teljesen más lett a motor viselkedése.... De a '07-'08 gyári futóműve az egy jó tuning kezdésnek.. és olcsó.. bontóban szerintem kapsz olyan 30-ért...
feltettem a mio-ra viszont a gps nem akar beindulni, pedig beállítottam az internal gps-t. csináltam performance sessiont ahol elvileg gyorsulást mérnék, de ott nem jön be a gps..
switch to livetimer -toggle gomb
LX
LX
LX
Gyengült vagy erősödött valamelyest tőle a motor?
Vagy valakit ismersz aki emiatt állíttatta?
Egy ilyen esetnél ezek a hangolások tized %-okat jelentenek,vagy max. 1 - 2 %-ot.Tehát tulajdonképpen utcai motorozásnál olyan jelentéktelen,hogy igazából értelmetlen!
Ha a pályán a tized vagy századmásodpercek hajszolásáról szól a dolog,az már más tészta!Ott ennyi is számít.
Ha kiég a gyapot,az nagyobb teljesítményvesztést jelent,mint egy ilyen sportdobra hangolás elmaradása.
Mentem már olyan 12-essel,amiből ki volt égve a gyapot és torpant 2000-ig a motor.Újratömés után megszűnt a jelenség!
Jóval hangosabb lett,%-ban szerintem kb. olyan 20-25 %-al lett hangosabb,de ez csak inkább nagy fordulaton hallható.Kis fordulaton mély,de nem hangos.
Tömetés után az előző állapothoz képest minimálisan halkabb lesz a dob,de a használat során ez előbb úgymond "beáll" egy szintre,majd ahogy fogy(kiég),úgy hangosodik szépen lassan.Minőségi gyapotnál ez egy nagyon lassú folyamat,gagyinál néhány hónap is elég lehet a teljes kiégéshez.Az FMF-et ajánlom,jó minőség,és kb. 5-6 ezer most egy csomaggal belőle 4 üteműhöz.
És azért mert kivágsz egy darabot a dobból,azért nem kell a motort állítgatni.
LX
nem volt alátétezve. Egy kicsit be volt engedve az eleje, de tényleg csak egy kicsit. De én már nem a gyári gátlóval mentem. Az egyik legolcsóbb futómű tuningot használtam.. Vettem egy '07 - '08-asba való gátlót, rendbeszedettem Bélával, és azt raktam vele. Sokkal jobban dolgozott mint az én gyárim... Aztán meg kapott egy Öhlins TTX-et... na aaaazzzz futómű basszus.... Teljesen más lett a motor viselkedése.... De a '07-'08 gyári futóműve az egy jó tuning kezdésnek.. és olcsó.. bontóban szerintem kapsz olyan 30-ért...
LX
a 24000-es szvíz 24000 píz
eccerű ez
Amúgy Sziasztok Srácok!
switch to livetimer -toggle gomb